Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie Burmistrza Orzysza o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora do spraw obsługi organów gminy w Urzędzie Miejskim w Orzyszu

Załącznik
do Zarządzenia nr 214/2013
Burmistrza Orzysza

z dnia 23.10.2013 r.

 

BURMISTRZ ORZYSZA

ogłasza

otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora do spraw obsługi organów gminy w Urzędzie Miejskim w Orzyszu ul. Giżycka 15, 12 – 250 Orzysz

1. Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie wyższe

2) minimum 3 – letni staż pracy

3) biegła znajomości obsługi komputera

4) obywatelstwo polskie

5) pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

7) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wskazanym stanowisku

8) nieposzlakowana opinia

2. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość przepisów:

- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (dz. U. z 2013 r. poz. 594 ze zm.),

- ustawy z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (t.j. dz. U. z 2011 r. nr 197, poz.1172 ze zm.),

- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego
(t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 267),

- ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r.- Kodeks wyborczy (Dz. U. nr 21, poz.112 ze zm.)

2) znajomość statutu Gminy Orzysz oraz Statutu Sołectw Gminy

3) umiejętność pracy w zespole

4) komunikatywność

5) dyspozycyjność

6) systematyczność i dokładność

7) wysoka kultura osobista

3. Zakres zadań i odpowiedzialności

Do głównych zadań pracownika będzie należało zapewnienie obsługi administracyjno – technicznej Organów Gminy w szczególności Rady Miejskiej i jej komisji oraz organizacja wyborów, referendów i konsultacji społecznych.

4. Warunki pracy na stanowisku

1) charakter pracy: administracyjny

2) czas pracy: 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w tygodniu, w przyjętym

5 - dniowym tygodniu pracy

3) system pracy : jednozmianowy

4) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę

5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Na dzień 30 września 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie Miejskim w Orzyszu nie przekroczył 6%.
W związku z powyższym, na podstawie art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, osobie niepełnosprawnej przysługuje pierwszeństwo zatrudnienia pod warunkiem, że znalazła się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów , spełniających wymagania niezbędne oraz w jak największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których komisja przedstawiła kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata.

6. Wymagane dokumenty

1) CV oraz list motywacyjny

2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy

3) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo zatrudnienia)

4) oświadczenie o korzystaniu przez kandydata z pełni praw publicznych

5) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

6) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane oraz opatrzone klauzulą:

,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą
z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002r.; Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zmianami)”.

5. Termin i miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym z napisem:
„Nabór na stanowisko Inspektora do spraw obsługi organów gminy w Urzędzie Miejskim w Orzyszu” 
w terminie od dnia 25 października 2013 r. do dnia 04 listopada 2013 r.
- osobiście w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Orzyszu, ul. Giżycka 15,
pok. nr 4 (parter), w godzinach pracy Urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godz.
od 7.30 do 15.30

lub
- przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Orzyszu, ul. Giżycka 15, 12 – 250 Orzysz (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miejskiego w Orzyszu)

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

6. Etapy naboru i terminy opublikowania wyników:

Proces naboru obejmuje dwa etapy:

  1. Ocenę formalną złożonych dokumentów
  2. Rozmowę kwalifikacyjną

Rozmowa kwalifikacyjna z wyłonionymi po ocenie formalnej dokumentów kandydatami przeprowadzona będzie w dniu 06 listopada 2013 r. od godz. 10.00.

Informacja o wynikach publikowana będzie na stronie internetowej Urzędu
www.bip.orzysz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu, z tym że informacja o wyniku naboru I etapu opublikowana zostanie najpóźniej w dniu 05 listopada 2013 r., natomiast informacja o wynikach II etapu najpóźniej w dniu 07 listopada 2013 r.

BURMISTRZ

(-) mgr Tomasz Jakub Sulima

Data powstania: czwartek, 24 paź 2013 08:29
Data opublikowania: czwartek, 24 paź 2013 08:41
Data przejścia do archiwum: niedziela, 24 maj 2015 06:44
Opublikował(a): Monika Steć
Zaakceptował(a): Monika Steć
Artykuł był czytany: 2325 razy