Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja dla interesantów Urzędu Miejskiego w Orzyszu

Burmistrz Orzysza informuje, że z dniem 5 września 2022 roku w Urzędzie Stanu Cywilnego oraz na stanowisku ds. obywatelskich w każdą środę miesiąca wprowadzona została praca wewnętrzna (bez przyjęć interesantów). Uprzejmie prosimy o zaplanowanie wizyty oraz kontaktów telefonicznych w powyższych sprawach w pozostałe dni robocze tygodnia. Czasowe wprowadzenie godzin pracy wewnętrznej (bez przyjęć interesantów), ustalono z uwagi na potrzebę usprawnienia terminowości załatwiania spraw.

W dniach 1 czerwca 2023 roku – 31 lipca 2023 roku USC w Orzyszu przyjmuje interesantów w godz. 16:30 – 19:00.

Aktualnie uzyskanie odpisów aktów stanu cywilnego (aktu urodzenia, aktu małżeństwa, aktu zgonu) możliwe jest w każdym USC na terenie kraju.

Odpis aktów stanu cywilnego uzyskać można również przez internet. Szczegóły znajdują się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/gov/uzyskaj-odpis-aktu-stanu-cywilnego-urodzenia-malzenstwa-zgonu

Wnioski o wydanie aktów dostępne są w Biurze Obsługi Interesanta na parterze w budynku Ratusza. Wypełnione wnioski wraz z dowodem opłaty skarbowej można złożyć w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach 7:30-15:30. O odbiorze odpisu aktu poinformujemy Państwa telefonicznie.

Sprawy dotyczące dowodów osobistych, zameldowań i pozostałych spraw obywatelskich załatwiane są normalnie w godzinach pracy Urzędu 7:30-15:30 w pok. 216, tel. 87 30 70 953. Nie ma możliowości załatwienia ich w godzinach popołudniowych.

W sprawach pilnych, informacji udziela Sekretarz Gminy Monika Łępicka-Gij, pok. 118, tel. 600902883

Data powstania: wtorek, 6 wrz 2022 12:52
Data opublikowania: wtorek, 6 wrz 2022 12:52
Opublikował(a): Monika Steć
Zaakceptował(a): Monika Steć
Artykuł był czytany: 600 razy