Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający :
Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół i Przedszkoli w Orzyszu ; ul. 22 Lipca 4
tel./fax 423-72-63
rozpoczął procedurę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie :
przetargu nieograniczonego
(ustawa z 29.01.2004 r.- Prawo Zamówień Publicznych /Dz.U. z 2006 r Nr. 164, poz.1163 i Nr 170, poz. 1217 /.
2. Przedmiotem zamówienia są :
Usługi przewozowe dzieci z miejscowości położonych w obrębie Gminy Orzysz do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Łupkach.
3. Opis przedmiotu zamówienia :
Usługi przewozowe uczniów do Ośrodka szkolno-Wychowawczego w Łupkach oraz powrót po zajęciach do miejsca zamieszkania transportem przewoźnika-oferenta.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za dojazdy z bazy przewoźnika do miejsca rozpoczęcia świadczenia usługi przewozowej , jak również powrotu do bazy.
Przewidywana łączna ilość kilometrów dziennie- 160.
Dokumentacja (specyfikacja) zamówienia znajduje się w Zespole Obsługi Ekonomicznej Szkół i Przedszkoli w Orzyszu , ul. 22 Lipca 4 u pani Agaty Jary.
4. Termin realizacji zamówienia : od 03.09.2007r do 25.06.2008 r.
5. W przetargu mogą brać udział oferenci, którzy spełniają następujące warunki :
1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym.
2. Posiadają dobrą sytuację finansową gwarantującą wykonanie zamówienia.
3. Posiadają odpowiedni sprzęt do wykonania zamówienia.
4. Posiadają dobrze przygotowaną kadrę i pracowników.
5. Posiadają niezbędne uprawnienia, koncesje, certyfikaty, atesty.
6. Występują na rynku robót(handlu) co najmniej 3 lata
7. Nie podlegają wykluczeniu z art.24 ustawy o zamówieniach publicznych.

6 Do oferty należy załączyć następujące dokumenty :
1. Cena za 1 km trasy –szczegółowa kalkulacja
2. Rodzaj posiadanego środka transportu ( ksero dowodu rejestracyjnego)
3. Poświadczenie stanu technicznego środka transportu (badania techniczne-ksero)
4. Dokumenty koncesyjne , certyfikaty itp.
5. Oświadczenie o spełnieniu warunków zamówienia
6. Zaświadczenie z ZUS-u o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne. Data wystawienia-nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert.
7.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami. Data wystawienia zaświadczenia –nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert.
8. Wypełnione załączone dokumenty do SIWZ.
Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Informacji nt. specyfikacji, jak również realizacji zamówienia udziela :
p. Agata Jary. w Zespole Obsługi Ekonomicznej Szkół i Przedszkoli w Orzyszu
tel. 423-72-63.
8.Kryteria, wg których będą rozpatrywane oferty :
- cena za 1 km 100 %
9. Cena oferty powinna być podana w złotych polskich, na podstawie :
Kalkulacji kosztów za jednostkę / 1 km / wg. załączonego wzoru kalkulacji kosztów.
Cena podana w ofercie zostanie przyjęta jako umowna.

10. Ofertę należy przygotować w sposób następujący :
-złożyć w dwóch kopertach
a/ wewnętrzna opisana adresem oferenta,
b/ zewnętrzna z hasłem: „Dowożenie dzieci do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Łupkach”
- dokumenty powinny być złożone w kopercie wewnętrznej
wszystkie dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”.
11. Termin składania ofert upływa dnia 25.07.2007 r. godz. 9.00
Oferty należy składać w Zespole Obsługi Ekonomicznej Szkół i Przedszkoli w Orzyszu ul. 22 Lipca 4 .

14. Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.07.2007 r. o godz. 11.00
w siedzibie Zamawiającego : Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół i Przedszkoli w Orzyszu ul. 22 Lipca 4
15. Wybrany oferent, oraz wszyscy biorący udział w trybie przetargu nieograniczonego zostaną powiadomieni o wyborze oferty.
16. Termin i miejsce zawarcia umowy zostanie określone w zawiadomieniu.
Opracował/a
Agata Jary
Orzysz dnia 09.07.2007 r.



Wykaz załączonych dokumentów:
1. Formularz „Oferta”
2. Oświadczenie wg art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
3. Oświadczenie o niepodleganiu wyłączeniu z postępowania
4. Projekt umowy.
5. Oświadczenie o akceptacji warunków płatności
6. Oświadczenie o akceptacji umownych warunków realizacji zamówienia
7. Wzór kalkulacji kosztów

Data powstania: poniedziałek, 9 lip 2007 10:40
Data opublikowania: poniedziałek, 9 lip 2007 10:41
Data edycji: poniedziałek, 9 lip 2007 10:44
Data przejścia do archiwum: wtorek, 10 lip 2007 07:50
Opublikował(a): Beata Jażdżewska
Zaakceptował(a): Beata Jażdżewska
Artykuł był czytany: 1911 razy
Ilość edycji: 1