Urząd Miejski w Orzyszu

WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY

Naczelnik Wydziału

Monika Steć (pok. 202)
tel. 87 307 09 49
email: monika.stec@um.orzysz.pl

Zakres zadań:
- obsługa prawna;
- prowadzenie spraw kadrowych;
- organizacja robót publicznych, prac interwencyjnych;
- pełnomocnik ds. wyborów.

Inspektor ds. obsługi organów gminy
Joanna Drabent
(pok. 117)
tel. 87 307 09 32
email: joanna.drabent@um.orzysz.pl

Zakres zadań:
- obsługa administracyjna Burmistrza, Zastępcy Burmistrza , Sekretarza Gminy, Rady Miejskiej i jej komisji;
- organizacja Sesji Rady Miejskiej i posiedzeń komisji;
- organizacja przygotowań i przeprowadzenia wyborów powszechnych, referendów;
- obsługa i pomoc administracyjna w organizacji konsultacji społecznych.

Inspektor ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, spraw wojskowych i obronnych
Witold Staniszewski
(pok. 201)
tel. 692 791 801
email: witold.staniszewski@um.orzysz.pl

Zakres zadań:
- realizacja zadań związanych z zarzadzaniem kryzysowym, obrona cywilną,
sprawami wojskowymi i obronnymi

Podinspektor/archiwista/pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych
Izabela Bańkowska (pok. 004)
tel. 87 307 09 58
email: izabela.bankowska@um.orzysz.pl

Zakres zadań:
- sprawy przeciwpożarowe;
- obsługa Ochotniczych Straży Pożarnych;
- zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i materiały;
- zbiórki publiczne;
- sprawy z zakresu ochrony informacji niejawnych;
- prowadzenie archiwum zakładowego.

Podinspektor biura obsługi interesanta i biura podawczego
Anna Wysocka (pok. 004)
tel. 87 307 01 60

fax 87 307 09 50
email: anna.wysocka@um.orzysz.pl;

Zakres zadań:
- obsługa biura obsługi interesanta;
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie jej rejestru;
- przekazywanie korespondencji do rozpatrzenia zgodnie z przyjętymi zasadami obiegu korespondencji;
- prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem obsługi pocztowej Urzędu.

Sekretarka
Agnieszka Milewska
tel. 87 307 09 60
email:agnieszka.milewska@um.orzysz.pl

Zakres zadań:
- obsługa Sekretariatu Burmistrza, Sekretarza i Skarbnika Gminy;
- organizacja spotkań, posiedzeń i narad z udziałem Burmistrza;
- prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem samochodów służbowych oraz rozliczaniem kart drogowych;
- podawanie do publicznej wiadomości ogłoszeń, obwieszczeń i pism sądowych;
- prowadzenie rejstru delegacji służbowych.



Stanowiska obsługi gospodarczej – Irena Koszewska, Janina Dudko.

Konserwator - Józef Sierzpowski.

Data powstania: czwartek, 28 maj 2015 13:02
Data opublikowania: piątek, 29 maj 2015 15:22
Data edycji: wtorek, 22 sty 2019 14:39
Wytwarzający informację: Monika Steć
Opublikował(a): Administrator
Zaakceptował(a): Administrator
Artykuł był czytany: 4035 razy
Ilość edycji: 8