Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY POSTĘPOWANIE D.K.271.2.2012 pn. Remont świetlicy w Piankach

ZAWIADOMIENIE  O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: DK.271.2.2012.BS. Nazwa zadania: Remont świetlicy wiejskiej w Piankach.

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

R.M. DOBRE BUDOWNICTWO MOLENDA RYSZARD, UL. Mickiewicza 34/19, 19-300 EŁK

Uzasadnienie wyboru: najkorzystniejszą ofertą jest oferta nr 2 , która uzyskała 92,363 punktów w zakresie przyjętych kryteriów oceny ofert.

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2012-06-25.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
---------------------------------------------------------------------------
Oferta nr                          1
Nazwa wykonawcy:              EKO-INVEST SP. Z O.O.
Adres wykonawcy:              Al. Piłsudskiego 69a,10-449 OLSZTYN
Cena oferty brutto:           69.936,50zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 70
liczba pkt.w kryterium termin realizacji: 4,565
liczba pkt. w kryterium termin gwarancji: 10
suma punktów uzyskanych we wszystkich kryteriach: 84,565

Oferta nr                          2
Nazwa wykonawcy:        R.M. DOBRE BUDOWNICTWO MOLENDA RYSZARD
Adres wykonawcy:        UL. MICKIEWICZA 34/19, 19-300 EŁK  
Cena oferty brutto:         78.500,00  zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 62,363
liczba pkt.w kryterium termin realizacji: 10
liczba pkt. w kryterium termin gwarancji: 20
suma punktów uzyskanych we wszystkich kryteriach: 92,363


Oferta nr                          3
Nazwa wykonawcy:    PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE ALMA PIOTR SOKOŁOWSKI
Adres wykonawcy:          UL. Łukasiewicza 3, 19-300 EŁK
Cena oferty brutto:         96.299,66zł  
Liczba pkt. w kryterium cena: 50,836
liczba pkt.w kryterium termin realizacji:4,565
liczba pkt. w kryterium termin gwarancji: 10
suma punktów uzyskanych we wszystkich kryteriach:65,401

Oferta nr             4
Nazwa wykonawcy;        SPÓŁDZIELNIA WIELOBRANŻOWA NIEGOCIN
.Adres wykonawcy:          UL. Mazurska3, 11-500 GIZYCKO
Cena oferty brutto:         96.299,66zł  
Liczba pkt. w kryterium cena: 54,032
liczba pkt.w kryterium termin realizacji:4,565
liczba pkt. w kryterium termin gwarancji: 10
suma punktów uzyskanych we wszystkich kryteriach:68,579

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnych ofert.

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych zamawiający   informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.


Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1)    wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2)    odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:
1)    niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2)    zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm)

____________________________________
Dyrektor Domu Kultury w Orzyszu
mgr Beata Szymankiewicz


Data powstania: środa, 20 cze 2012 13:18
Data opublikowania: środa, 20 cze 2012 13:35
Data przejścia do archiwum: wtorek, 7 lip 2015 13:53
Opublikował(a): Krystyna Chludzińska
Zaakceptował(a): Krystyna Harłożyńska
Artykuł był czytany: 1770 razy