Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: PM.341-1/10. Nazwa zadania: dostawa materiałów budowlanych na remont budynków Przedszkola Miejskiego „Niezapominajka” w Orzyszu.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm.) Przedszkole Miejskie "NIEZAPOMINAJKA" w Orzyszu zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole Miejskie „Niezapominajka” w Orzyszu , ul. 22 Lipca 4, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241040, faks 087 4241050.

• Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.orzysz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NA REMONT BUDYNKÓW PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO „NIEZAPOMINAJKA” W ORZYSZU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych przeznaczonych na remont elewacji budynków Przedszkola Miejskiego „Niezapominajka” w Orzyszu zlokalizowanych przy ul. 22 Lipca 4 oraz przy ul. Wojska Polskiego 9d.

Lp. Przedmiot Ilość
1 Lepik asfaltowy bez wypełniaczy na gorąco 280,00kg
2 Gwoździe budowlane okrągłe gołe 2,0 kg
3 Środek uplastyczniający do zapraw cementowych 3,50 kg
4 Farba akrylowa (np. Baumit Granopor-farbe) 270 kg
5 Podkład pod tynki mozaikowe 17 kg
6 Płyty styropianowe gr. 8 cm 158 m2
7 Rynny z blachy powlekanej 16 m
8 Złączki rynny z blachy powlekanej 5 szt.
9 Denka rynny z blachy powlekanej 2 szt.
10 Haki do rynien (rynajzy) 30 szt.
11 Piasek zwykły 11,00 m3
12 Żwir do betonów zwykłych 1,25 m3
13 Cement portlandzki zwykły 35 2,670 t
14 Wapno sucho gaszone 0,34 t
15 Cegła klinkierowa pełna 1600 szt.
16 Kształtki ceramiczne podokienne szkliwione 500 szt.
17 Obrzeża betonowe 20×6 cm 32 m
18 Kostka betonowa „POLBRUK” gr. 6 cm szara 16 m2
19 Emulsja asfaltowa izolacyjna na zimno 53 kg
20 Masa tynkarska mozaikowa (np. Baumit MosaikPutz) 325 kg
21 Grunt uniwersalny (np. Baumit UniversalGrund) 135 kg
22 Deski iglaste wymiarowe nasycone 19-25 mm kl. II 0,300 m3
23 Rury PCV kanalizacyjne kielichowe 15 m
24 Kształtki kanalizacyjne z PCW 3 szt.
25 Cementowa zaprawa wodoszczelna (np. Hydrostop 401) 1585 kg
26 Farba akrylowa Baumit Granoporfarbe 360kg
27 Folia kalandrowana z PCV uplastycznionego 81m2
28 Cement portlandzki 35 0,20t
29 Wapno suchogaszone 0,17t
30 Środek gruntujący Baumit GranoporGrunt 180kg

Materiały pomocnicze zł Zamawiający zastrzega możliwość korekty (+-) ilości materiałów. Przy rozliczeniu dostawy będą obowiązywały ceny jednostkowe z oferty. Dostarczane materiały muszą posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów świadczących odpowiednio o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych tj; -Certyfikat zgodności z PN , PN-PE lub aprobatę techniczną, -Deklarację zgodności producenta z PN, PN PE lub aprobatę techniczną, -Atest Okres przydatności materiałów do użycia nie krótszy niż sześć miesięcy od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do Przedszkola Miejskiego „Niezapominajka” w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 9d.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających.
• W przypadku wystąpienia konieczności zakupu materiałów dodatkowych niezbędnych do kontynuacji remontu budynków przedszkola w przypadku rozszerzenia planowanego zakresu robót remontowych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
Dostarczenie materiałów do 20.08.2010r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM.
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI.
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.orzysz.pl

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2010r. godzina 12:00, miejsce: Przedszkole Miejskie „Niezapominajka” w Orzyszu , ul. 22 Lipca 4, 12-250 Orzysz w kancelarii Dyrektora.

IV.4.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: do 13.08.2010r.
IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




DYREKTOR PRZEDSZKOLA Bożena Szewczyk

Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 28 lip 2010 10:56
Data opublikowania: środa, 28 lip 2010 11:01
Data przejścia do archiwum: wtorek, 7 lip 2015 12:54
Opublikował(a): Beata Jażdżewska
Zaakceptował(a): Beata Jażdżewska
Artykuł był czytany: 2474 razy