Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Dostawa materiałów drogowych.
1. Zamawiający:
Urząd Miejski,
ul. Giżycka 15,
12 – 250 Orzysz
tel. 87 424 10 60, 424 10 40, fax. 87 424 10 50

2. Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.orzysz.pl, www.uzp.gov.pl

4. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia:

I. Oferta częściowa nr 1 – Dostawa materiałów drogowych:
a) Krawężnik drogowy betonowy szary (15x30x100cm) – 396 m
b) Krawężnik drogowy betonowy najazdowy (20x22x100cm) – 110mb
c) Obrzeże betonowe szare (20x6x100) – 632 mb
d) Kostka brukowa betonowa, cegła szara, grubość 6 cm, gatunak I – 681,5 m2
e) Kostka brukowa betonowa, cegła czerwona, grubość 8 cm, gatunak I – 316 m2
f) Krawężnik drogowy betonowy skośny (20x30x100), prawy – 13 mb
g) Krawężnik drogowy betonowy skośny (20x30x100), lewy – 13 mb
h) Krawężnik drogowy betonowy skośny (15x30x100), prawy – 13 mb
i) Krawężnik drogowy betonowy skośny (15x30x100), lewy – 13 mb

II. Oferta częściowa nr 2 - Dostawa cementu:
a. cement portlandzki zwykły bez dodatków „35” – 13,85 t

III. Oferta częściowa nr 3 – Dostawa piasku:
a) piasek naturalny – 91 m3

Cena oferty powinna zawierać koszty materiałów wraz z transportem, załadunkiem
i rozładunkiem.
Na materiały drogowe w/w Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia trzy letniej gwarancji.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części (I, II, III).

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej).

6. Termin realizacji zamówienia:
Do 30 czerwca 2010r.

7. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia,
c. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp),
d. spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp,
e. przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z rozdziałem VI pkt 1,
f. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
g. posiadania potrzebnej koncesji na podjęcie działalności gospodarczej
w zakresie objętym zamówieniem.

8. Informacja na temat wadium:
Odstępujemy od pobierania wadium.

9. Kryterium, wg których będą rozpatrywane oferty:
- cena za wykonanie zamówienia wg wykazu – 100%
- zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni opisane powyżej wymagania i zaoferuje najniższą cenę (dla badanej części).
- oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

10. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać: w poniedziałki w godz. od 8:00 do 16:00, od wtorku do piątku 7:30 do 15:30 nie później niż do 20 maja 20010r. do godz. 13:00 w sekretariacie (pok. 11) Urzędu Miejskiego w Orzyszu, ul. Giżycka 15, 12 – 250 Orzysz .

11. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

12. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupu wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

15.Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania zamówień uzupełniających zgodnie z w/w artykułami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Data powstania: środa, 12 maj 2010 10:53
Data opublikowania: środa, 12 maj 2010 11:37
Data przejścia do archiwum: wtorek, 7 lip 2015 12:33
Opublikował(a): Katarzyna Owczarek
Zaakceptował(a): Władysław Pszczółkowski
Artykuł był czytany: 2310 razy