Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

REMONT DACHU NA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ IM. MICHAŁA KAJKI W DĄBRÓWCE, nr sprawy: ZS.341- 1/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –roboty budowlane


Zamieszczenie ogłoszenia : obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES : Zespół Szkół im. Michała Kajki w Dąbrówce. Dąbrówka 40, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 425 32 24
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1)OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DACHU NA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ IM. MICHAŁA KAJKI W DĄBRÓWCE, nr sprawy:
341-1/09
II.1.2)Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia : Remont dachu na budynku szkoły obejmuje- więźby dachowej, wymianę pokrycia dachowego blachodachówkę, wymianę obróbek, rynien i rur spustowych, wymianę stolarki okiennej na poddaszu, osadzenie okien w połaci dachowej. Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień ( CPV): 45.21.42.10-5,45.26.12.10-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających : tak
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA : Zakończenie 30.10.2009 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ ACE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
o Opis warunków w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków :1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków : 1.1 posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia .2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy : 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1i2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postęopowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli : 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego-spełnia, niespełna.
o Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mogą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1)Formularz ofertowy- wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy- wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Wzór umowy A.4) Pozostałe dokumenty załączone do oferty B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi ,że roboty te zostały wykonane należycie. D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczanie podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 3 ) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej : F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy- Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.VI dla każdego partnera z osobna , pozostałe dokumenty składane są wspólnie G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę, osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. G>2 Dokumenty sporządzone w języku obcym SA składane z tłumaczem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV : PROCEDURA

IV. 1) TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
IV .1.1) Tryb udzielania zamówienia : przetarg nieograniczony

IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV. 2.1) kryteria oceny ofert : najniższa cena
IV. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna -nie

IV. 3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www. bip.orzysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem : zamawiającego na pisemny wniosek wykonawcy. Specyfikacja jest nieodpłatna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 r. godzina 12:00, miejsce Zespół Szkół im. Michała Kajki w Dąbrówce
12-250 Orzysz Dąbrówka 40.
IV.3.5) Termin związania ofertą : okres w dniach : 30 ( od ostatecznego terminu składania ofert ).
Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 6 sie 2009 11:46
Data opublikowania: czwartek, 6 sie 2009 11:51
Data przejścia do archiwum: wtorek, 7 lip 2015 11:40
Opublikował(a): Beata Jażdżewska
Zaakceptował(a): Beata Jażdżewska
Artykuł był czytany: 2680 razy