Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

DOSTAWA MATERIAŁÓW NA DOCIEPLENIE BUDYNKU GŁÓWNEGO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ORZYSZU
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. mjr Henryka Sucharskiego , ul. Wojska Polskiego 14, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 42 37 024, faks 087 42 37 024.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW NA DOCIEPLENIE BUDYNKU GŁÓWNEGO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ORZYSZU, nr sprawy: S.P.O.341-2/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów na docieplenie budynku głównego Szkoły Podstawowej w Orzyszu. Dostawa obejmuje następujący asortyment: lepik asfaltowy bez wypełniaczy na gorąco-972 kg, listwy narożnikowe-800 m, listwy narożnikowe z siatką-150 m, gwoździe budowlane okrągłe gołe-1.30 kg, gwoździe budowlane okrągłe ocynkowane-13.20 kg, kratki wentylacyjne 14x14 cm-11 szt, środek (dodatek) uszczelniający do zapraw-Murosan B-110 kg, farba emulsyjna do wymalowań zewnętrznych-50 kg, emulsja gruntująca ATLAS UNIGRUNT-320 kg, podkładowa masa tynkarska ATLAS CERPLAST-480 kg, uniwersalna zaprawa klejowa do płyt styropianowych ATLAS STOPTER K-20-19700 kg, płyty styropianowe 12cm -202 m3, płyty styropianowe 2cm -4 m3, płyty styropianowe FS 20 gr. 8 cm-258 m2, rynny dachowe z PVC śr. 170 mm-79 m, rury spustowe okrągłe z PVC-29,50 m, piasek do zapraw-6,5 m3, cement portlandzki 35 bez dodatków-2375 kg, wapno sucho gaszone-0.150 t, uchwyty rynnowe-154 kpl, złączki rynnowe-20 szt, lej spustowe-6 szt, denka rynnowe-6 szt, klej-0.200 dm3, uchwyty do rur spustowych-15 kpl, złączki-7 szt, kolanka okrągłe-6 szt, emulsja asfaltowa izolacyjna (do styropianu)-81 kg, roztwór asfaltowy do gruntowania (do styropianu)-90 kg, Tynk akrylowy - kornik 20 zielony o symbolu NCS 1515-G40Y i szary NCS 2005-B-5230 kg, Tynk mozaikowy Lakma M/C 2-1120 kg, deski iglaste obrzynane wymiarowe nasycone gr. 25 mm kl.III-0.450 m3, sklejka iglasta wodoodporna gr. 9 mm-1.350 m3, siatka z włókna szklanego-2630 m2, rury winidurowe śred. 22mm-88.50 m, uchwyty U- 22-179 szt, kołki rozporowe 8 X 80 z wkrętami- 845 kpl, kołki do mocowania styropianu dł.20cm-6605 szt, wkręty samogwintujące typu SW do blach-886 szt, blacha powlekana płaska mat-65 m2, płytki elewacyjne 25X6 -20 m2, zaprawa klejowa mrozoodporna do płytek -200 kg materiały pomocnicze-1,5% wartości ww. materiałów. Wyroby powinny odpowiadać aktualnie obowiązującym normom. Materiały należy dostarczyć do Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Sucharskiego w Orzyszu ul. Wojska Polskiego 14, 12-250 Orzysz. Cena oferty powinna zawierać koszt materiałów wraz z transportem, załadunkiem i rozładunkiem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów. 4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 4.1 jest niezgodną z ustawą, 4.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, 4.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny, 4.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, 4.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę A.3) Wzór umowy - zaakceptowany pieczęcią i podpisem Wykonawcy B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: D.1) oświadczenie Wykonawcy, że dostarczone materiały odpowiadają aktualnie obowiązującym normom, posiadają deklarację zgodności, orzeczenie techniczne, certyfikat, atest lub aprobatę techniczną. E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów E.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. E.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.orzysz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sporzysz@poczta.onet.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Szkoła Podstawowa im. mjr Henryka Sucharskiego w Orzyszu Wojska Polskiego 14 12-250 ORZYSZ w sekretariacie szkoły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie w ramach rezerwy subwencji oświatowej MEN.

Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 5 sie 2009 12:26
Data opublikowania: środa, 5 sie 2009 12:33
Data przejścia do archiwum: wtorek, 7 lip 2015 11:36
Opublikował(a): Beata Jażdżewska
Zaakceptował(a): Beata Jażdżewska
Artykuł był czytany: 2665 razy