PRZETARG NIEOGRANICZONY NA BUDOWĘ SALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W ORZYSZU
Wiadomość przeniesiona do archiwum
PRZETARG NIEOGRANICZONY RGI.IV.341-1/09
RGI.IV.341-1/09
Orzysz, 2009-04-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RGI.IV.341-1/09. Nazwa zadania: BUDOWA SALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W ORZYSZU PRZY ULICY OSIEDLE ROBOTNICZE
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Urząd Miejski w Orzyszu zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Urząd Miejski w Orzyszu
Giżycka 15
12-250 Orzysz
www.bip.orzysz.pl
um@orzysz.pl
poniedziałek od 8:00 do 16:00 , wtorek-piątek od 7:30 do 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.orzysz.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: pod adresem e -mail; krystyna.chludzinska@um.orzysz.pl.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie obejmuje budowę sali widowiskowo-sportowej o powierzchni zabudowy 2.286,78m2, powierzchni użytkowej 2.764,72m2 i kubaturze 22.210,80m3 wraz z całą infrastrukturą towarzyszącą na działce o nr geodezyjnym 21/3 i 21/9 położonej w Orzyszu przy ul. Osiedle Robotnicze. Budynek sali sportowej zaprojektowano jako jednokondygnacyjny. Konstrukcję nośną stanowią układy ramowe jednonawowe (słupy żelbetowe, rygiel z drewna klejonego ). Ściany szczytowe pełne, murowane z rozdzielniami i wieńcami żelbetowymi. Część zaplecza oddylatowana od budynku sali sportowej, oraz sama podzielona przerwą dylatacyjną na dwie części. Zaplecze częściowo dwukondygnacyjne o ścianach murowanych ze stropami z płyt prefabrykowanych. Układ konstrukcyjny stropów zaplecza- mieszany. Posadzki PCV-spawane. Parter budynku udostępniony jest dla osób niepełnosprawnych.
Dach w konstrukcji drewnianej kryty blachą dachową powlekaną.
arena sportowa o wymiarach 44,49m x 24,25m i wysokości do spodu dźwigaru 9,10m wraz z widownią stałą na 224 miejsca. Podłoga areny -wykładzina sportowa-systemowa wykładzina do sal sportowych wentylowana mechanicznie wg zaleceń producenta na podłodze elastycznej legarowanej. Zaplecze sali składa się m. innymi z 4 zespołów szatni- przebieralni z umywalkami, pomieszczenia siłowni, gabinetu WF i lekarskiego wraz z gabinetem fizykoterapii i masażu połączonego z zespołem odnowy biologicznej. Na 1 piętrze zaprojektowano m.in. zespoły sanitarne obsługujące widownię oraz pomieszczenie baru. Niezależne wejście zewnętrzne (dla publiczności i zawodników).
Zamówienie obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia technologicznego sali sportowo-widowiskowej i jej zaplecza.
Doprowadzenie czynnika grzejnego poprzez budowę przyłącza i węzła cieplnego .Doprowadzenie wody poprzez włączenie do wewnętrznej sieci wodociągowej na terenie szkoły. Odprowadzenie ścieków sanitarno bytowych do istniejącej kanalizacji sanitarnej fi 200. Odprowadzenie wód opadowych z dachów i terenu utwardzonych do istniejącej kanalizacji deszczowej fi 300 .Projekt przewiduje przekładkę sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej kolidujących z projektowanymi obiektami. Instalacje wewnętrzne; wod.kan, c.o. , elektryczną, wentylacyjną wykonać zgodnie z projektami branżowymi .
Wszystkie roboty budowlano - montażowe wykonać zgodnie z "Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano- montażowych" i innymi aktualnie obowiązującymi normami i przepisami oraz przepisami BHP. Wszystkie użyte materiały budowlane muszą posiadać świadectwo ITB i PZH, jak również inne wymagane atesty i certyfikaty.
Wszystkie zainstalowane urządzenia mechaniczne i maszyny muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa lub świadectwo zgodności- zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora DCBC z dnia 20.05.1994r. (Monitor Polski PN.39/94 poz. 339)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie oferent.
UWAGA!
INWESTYCJA JEST DOFINANSOWANA W RAMACH ŚRODKÓW PROGRAMU POLSKA LITWA, tytuł projektu TRANSGRANICZNA WSPÓŁPRACA MŁODZIEŻY
( Umowa nr LT-PL/047 z marca 2009r.)
Wspólny Słownik Zamówień:
452122200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
36400000-5, Artykuły i sprzęt sportowy, Meble
45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45231300-8 przyłącza wod.kan
45231112-3 przyłącze sieci cieplnej
45331110-0, węzeł cieplny
45111100-9 Roboty w zakresie burzenia
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
do 30.09.2010
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
szczegółowy opis dla wykonawców ;
a)udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty polegającej na budowie budynku Sali gimnastycznej lub Sali widowiskowo sportowej o kubaturze co najmniej 12.000m3. ( Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty - wykaz zawierający następujące dane : nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, podstawowe dane charakteryzujące budynek /w tym kubaturę budynku/, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót,- dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje)
b) posiadanie przez kierownika budowy uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w specjalności konstrukcyjno- budowlanej. Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty; -wykaz zawierający imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy wraz z jej "uprawnieniami budowlanymi" oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające jej przynależność do izby na dzień składania ofert oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert lub innego dokumentu z którego wynika przynależność do w/w izby i posiadania ww. ubezpieczenia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
szczegółowy opis dla wykonawców- tj. wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4.500.000zł , ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż
3 .000.000- złotych, wykażą sprzedaż z tytułu prowadzonej działalności za okres ostatnich 3 lat nie mniejszą niż 10 mln złotych w ciągu roku .
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.3) Wzór umowy
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
C.2) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia , którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował.
C.3) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi.
C.4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
oraz
pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
C.5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wykaz zawierający imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy wraz z jej "uprawnieniami budowlanymi" oraz zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającym jej przynależność do izby na dzień składania ofert oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert lub innego dokumentu z którego wynika przynależność do w/w izby, i posiadanie ww. ubezpieczenia
D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
D.1) Sprawozdanie finansowe albo jego część obejmującą bilans oraz rachunek zysków i strat, zestawienie zmian w funduszu jednostek, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu , albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
D.2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
D.3) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „E" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „E".
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
- Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1,B2,B3,B4,B5,B6,C1,D1,D2,D3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 237.000,00 , słownie: dwieście trzydzieści siedem tysięcy .
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
CENA 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-04-24 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Orzyszu
Giżycka 15
12-250 Orzysz
SEKRETARIAT BURMISTRZA
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-04-24, o godz. 12:10
w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Orzyszu
Giżycka 15
12-250 Orzysz
SALA POSIEDZEŃ
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-05-24
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia 57469-2009 w dniu 01.04.2009r.
____________________________________
Burmistrz Jan Aleszczyk
Orzysz, 2009-04-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RGI.IV.341-1/09. Nazwa zadania: BUDOWA SALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W ORZYSZU PRZY ULICY OSIEDLE ROBOTNICZE
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Urząd Miejski w Orzyszu zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Urząd Miejski w Orzyszu
Giżycka 15
12-250 Orzysz
www.bip.orzysz.pl
um@orzysz.pl
poniedziałek od 8:00 do 16:00 , wtorek-piątek od 7:30 do 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.orzysz.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: pod adresem e -mail; krystyna.chludzinska@um.orzysz.pl.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie obejmuje budowę sali widowiskowo-sportowej o powierzchni zabudowy 2.286,78m2, powierzchni użytkowej 2.764,72m2 i kubaturze 22.210,80m3 wraz z całą infrastrukturą towarzyszącą na działce o nr geodezyjnym 21/3 i 21/9 położonej w Orzyszu przy ul. Osiedle Robotnicze. Budynek sali sportowej zaprojektowano jako jednokondygnacyjny. Konstrukcję nośną stanowią układy ramowe jednonawowe (słupy żelbetowe, rygiel z drewna klejonego ). Ściany szczytowe pełne, murowane z rozdzielniami i wieńcami żelbetowymi. Część zaplecza oddylatowana od budynku sali sportowej, oraz sama podzielona przerwą dylatacyjną na dwie części. Zaplecze częściowo dwukondygnacyjne o ścianach murowanych ze stropami z płyt prefabrykowanych. Układ konstrukcyjny stropów zaplecza- mieszany. Posadzki PCV-spawane. Parter budynku udostępniony jest dla osób niepełnosprawnych.
Dach w konstrukcji drewnianej kryty blachą dachową powlekaną.
arena sportowa o wymiarach 44,49m x 24,25m i wysokości do spodu dźwigaru 9,10m wraz z widownią stałą na 224 miejsca. Podłoga areny -wykładzina sportowa-systemowa wykładzina do sal sportowych wentylowana mechanicznie wg zaleceń producenta na podłodze elastycznej legarowanej. Zaplecze sali składa się m. innymi z 4 zespołów szatni- przebieralni z umywalkami, pomieszczenia siłowni, gabinetu WF i lekarskiego wraz z gabinetem fizykoterapii i masażu połączonego z zespołem odnowy biologicznej. Na 1 piętrze zaprojektowano m.in. zespoły sanitarne obsługujące widownię oraz pomieszczenie baru. Niezależne wejście zewnętrzne (dla publiczności i zawodników).
Zamówienie obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia technologicznego sali sportowo-widowiskowej i jej zaplecza.
Doprowadzenie czynnika grzejnego poprzez budowę przyłącza i węzła cieplnego .Doprowadzenie wody poprzez włączenie do wewnętrznej sieci wodociągowej na terenie szkoły. Odprowadzenie ścieków sanitarno bytowych do istniejącej kanalizacji sanitarnej fi 200. Odprowadzenie wód opadowych z dachów i terenu utwardzonych do istniejącej kanalizacji deszczowej fi 300 .Projekt przewiduje przekładkę sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej kolidujących z projektowanymi obiektami. Instalacje wewnętrzne; wod.kan, c.o. , elektryczną, wentylacyjną wykonać zgodnie z projektami branżowymi .
Wszystkie roboty budowlano - montażowe wykonać zgodnie z "Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano- montażowych" i innymi aktualnie obowiązującymi normami i przepisami oraz przepisami BHP. Wszystkie użyte materiały budowlane muszą posiadać świadectwo ITB i PZH, jak również inne wymagane atesty i certyfikaty.
Wszystkie zainstalowane urządzenia mechaniczne i maszyny muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa lub świadectwo zgodności- zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora DCBC z dnia 20.05.1994r. (Monitor Polski PN.39/94 poz. 339)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie oferent.
UWAGA!
INWESTYCJA JEST DOFINANSOWANA W RAMACH ŚRODKÓW PROGRAMU POLSKA LITWA, tytuł projektu TRANSGRANICZNA WSPÓŁPRACA MŁODZIEŻY
( Umowa nr LT-PL/047 z marca 2009r.)
Wspólny Słownik Zamówień:
452122200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
36400000-5, Artykuły i sprzęt sportowy, Meble
45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45231300-8 przyłącza wod.kan
45231112-3 przyłącze sieci cieplnej
45331110-0, węzeł cieplny
45111100-9 Roboty w zakresie burzenia
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
do 30.09.2010
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
szczegółowy opis dla wykonawców ;
a)udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty polegającej na budowie budynku Sali gimnastycznej lub Sali widowiskowo sportowej o kubaturze co najmniej 12.000m3. ( Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty - wykaz zawierający następujące dane : nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, podstawowe dane charakteryzujące budynek /w tym kubaturę budynku/, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót,- dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje)
b) posiadanie przez kierownika budowy uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w specjalności konstrukcyjno- budowlanej. Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty; -wykaz zawierający imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy wraz z jej "uprawnieniami budowlanymi" oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające jej przynależność do izby na dzień składania ofert oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert lub innego dokumentu z którego wynika przynależność do w/w izby i posiadania ww. ubezpieczenia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
szczegółowy opis dla wykonawców- tj. wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4.500.000zł , ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż
3 .000.000- złotych, wykażą sprzedaż z tytułu prowadzonej działalności za okres ostatnich 3 lat nie mniejszą niż 10 mln złotych w ciągu roku .
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.3) Wzór umowy
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
C.2) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia , którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował.
C.3) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi.
C.4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
oraz
pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
C.5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wykaz zawierający imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy wraz z jej "uprawnieniami budowlanymi" oraz zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającym jej przynależność do izby na dzień składania ofert oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert lub innego dokumentu z którego wynika przynależność do w/w izby, i posiadanie ww. ubezpieczenia
D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
D.1) Sprawozdanie finansowe albo jego część obejmującą bilans oraz rachunek zysków i strat, zestawienie zmian w funduszu jednostek, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu , albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
D.2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
D.3) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „E" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „E".
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
- Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1,B2,B3,B4,B5,B6,C1,D1,D2,D3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 237.000,00 , słownie: dwieście trzydzieści siedem tysięcy .
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
CENA 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-04-24 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Orzyszu
Giżycka 15
12-250 Orzysz
SEKRETARIAT BURMISTRZA
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-04-24, o godz. 12:10
w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Orzyszu
Giżycka 15
12-250 Orzysz
SALA POSIEDZEŃ
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-05-24
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia 57469-2009 w dniu 01.04.2009r.
____________________________________
Burmistrz Jan Aleszczyk
Pliki do pobrania:
-
Odpowiedź zaptyanie branża elektryczna (rtf)
20 kwi 2009 09:40
-
SIWZ RGI.IV.341-1/09 (rtf)
2 kwi 2009 08:04
-
I-odpowiedź na zapytanie do SIWZ (doc)
3 kwi 2009 10:18
-
Zmodyfikowana SIWZ (rtf)
3 kwi 2009 09:10
-
Zmodyfikowany załącznik nr 10 wzór umowy (rtf)
20 kwi 2009 09:55
-
Odpowiedż na zapytanie II (doc)
10 kwi 2009 08:18
-
Odpowiedż na zaotyt. dotycz wzoru umowy zał 10 do swiz (doc)
20 kwi 2009 09:44
-
załącznik do odpow. branża elektr. (jpg)
20 kwi 2009 09:43
-
Załącznik do odpowiedzi br. elektr. (jpg)
20 kwi 2009 09:43
-
OdpowiedźVI zapytanie szyby (doc)
17 kwi 2009 10:52
-
ODpowiedż na zapytanie branża elektryczna (rtf)
20 kwi 2009 09:42
-
Odpowiedż IVzapytanie (doc)
17 kwi 2009 07:56
-
Odpowiedż na zapytanie III (doc)
14 kwi 2009 08:49
-
Odpowiedź V zapytanie do SIWZ (doc)
17 kwi 2009 08:45
-
Załącznik nr 1 Wzór oferty (rtf)
23 mar 2009 14:48
-
RysK10 do odp.zpyt.IV (pdf)
17 kwi 2009 07:57
-
Zał. nr 2 do SIWZ-form cen. (rtf)
31 mar 2009 09:40
-
Rys.K11 do zapytania IV (pdf)
17 kwi 2009 08:09
-
Rys.K12 do zapytania IV (pdf)
17 kwi 2009 08:10
-
Załącznik nr 3 oświadczenie (rtf)
19 mar 2009 12:25
-
Rys.K 13 do zapytania IV (pdf)
17 kwi 2009 08:10
-
Załącznik nr 4 do SIWZ (rtf)
19 mar 2009 12:27
-
Załącznik nr 5 do SIWZ (rtf)
19 mar 2009 12:27
-
Załącznik nr 6 do SIWZ (rtf)
19 mar 2009 12:28
-
Załącznik nr 7 do SIWZ (rtf)
19 mar 2009 12:29
-
Załącznik nr 8 do SWIZ (rtf)
19 mar 2009 12:30
-
Załącznik nr 9 do SIWZ (rtf)
19 mar 2009 12:35
-
Załącznik nr 10-wzór umowy (rtf)
2 kwi 2009 08:06
-
spis zawartości zał. nr 11 (doc)
7 kwi 2009 12:55
-
projekt dogowy (pdf)
19 mar 2009 12:40
-
opis proj.drogowego (pdf)
19 mar 2009 12:41
-
drogowy-przekroje poprzeczne (pdf)
19 mar 2009 12:42
-
-drogowy tabele siatka (pdf)
19 mar 2009 12:43
-
drogowy- zagospodarowanie (pdf)
19 mar 2009 12:47
-
Architektura- opis (pdf)
19 mar 2009 12:50
-
Architektura opis (pdf)
19 mar 2009 13:23
-
Rys.A1 (pdf)
19 mar 2009 13:28
-
Rys.A2 (pdf)
19 mar 2009 13:26
-
RysA3 (pdf)
19 mar 2009 13:29
-
Rysunek A4 (pdf)
19 mar 2009 13:30
-
Rys A5 (pdf)
19 mar 2009 13:30
-
Rys A5 (pdf)
19 mar 2009 13:30
-
Rys A7 (pdf)
19 mar 2009 13:31
-
Rys A8 (pdf)
19 mar 2009 13:32
-
Rys A9 (pdf)
19 mar 2009 13:33
-
Rys A10 (pdf)
19 mar 2009 13:35
-
RysA11 (pdf)
19 mar 2009 13:35
-
Rys A12 (pdf)
19 mar 2009 13:38
-
Rys A13 (pdf)
19 mar 2009 13:38
-
Rys A14 (pdf)
19 mar 2009 13:39
-
Rys A15 (pdf)
19 mar 2009 13:43
-
Rys A16 (pdf)
19 mar 2009 13:57
-
Rys A17 (pdf)
19 mar 2009 13:58
-
Rys A18 (pdf)
19 mar 2009 13:58
-
Rys A19 (pdf)
19 mar 2009 13:59
-
Rys A20 (pdf)
19 mar 2009 13:59
-
Rys A21 (pdf)
19 mar 2009 14:00
-
Rys A22 (pdf)
19 mar 2009 14:01
-
Rys A23 (pdf)
19 mar 2009 14:01
-
Rys A24 (pdf)
19 mar 2009 14:02
-
str.tyt.inst.co (pdf)
19 mar 2009 14:10
-
Opis inst.co (doc)
19 mar 2009 14:12
-
Rys 1 co (pdf)
19 mar 2009 14:13
-
Rys 2 co (pdf)
19 mar 2009 14:13
-
Rys3 co (pdf)
19 mar 2009 14:14
-
Rys 4 co (pdf)
19 mar 2009 14:15
-
Rys 5 co (pdf)
19 mar 2009 14:15
-
Rys.6 co (pdf)
19 mar 2009 14:16
-
Rys 7 co (pdf)
19 mar 2009 14:17
-
wentylacja (pdf)
19 mar 2009 14:19
-
opis tech went. (doc)
19 mar 2009 14:20
-
detale-wentyl (pdf)
19 mar 2009 14:21
-
zestawienie urządz. (pdf)
19 mar 2009 14:23
-
projekt inst wod.kan (pdf)
19 mar 2009 14:24
-
opis (doc)
19 mar 2009 14:25
-
wyniki (pdf)
19 mar 2009 14:26
-
Rys 1 W (pdf)
19 mar 2009 14:26
-
Rys2 W (pdf)
19 mar 2009 14:27
-
Rys 3 W (pdf)
19 mar 2009 14:28
-
Rys4 W (pdf)
19 mar 2009 14:28
-
Rys 5 W (pdf)
19 mar 2009 14:29
-
Rys6.1 W (pdf)
19 mar 2009 14:30
-
Rys.6.2 W (pdf)
19 mar 2009 14:31
-
Rys 7W (pdf)
19 mar 2009 14:31
-
Konstrukcje str. tyt (pdf)
19 mar 2009 14:32
-
Spis treści (pdf)
19 mar 2009 14:33
-
opis tech. (pdf)
19 mar 2009 14:36
-
dokumentacja geotech. (pdf)
19 mar 2009 14:44
-
Rys 1 K (pdf)
19 mar 2009 14:46
-
Rys 2 K (pdf)
19 mar 2009 14:48
-
Rys 3 K (pdf)
19 mar 2009 14:48
-
Rys 4K (pdf)
19 mar 2009 14:49
-
Rys 5K (pdf)
19 mar 2009 14:50
-
Rys 6K (pdf)
19 mar 2009 14:51
-
Rys 7 K (pdf)
19 mar 2009 14:51
-
Rys 8K (pdf)
19 mar 2009 14:52
-
Rys 9 K (pdf)
19 mar 2009 14:52
-
Rys 14K (pdf)
19 mar 2009 14:53
-
Rys 15 K (pdf)
19 mar 2009 14:54
-
Rys.16 K (pdf)
19 mar 2009 14:54
-
Rys 17 K (pdf)
19 mar 2009 14:55
-
Rys 18K (pdf)
19 mar 2009 14:56
-
Rys 19-30K (pdf)
19 mar 2009 14:57
-
Rys31K (pdf)
19 mar 2009 14:59
-
Rys 32-91 (pdf)
19 mar 2009 15:00
-
Rys 92 K (pdf)
19 mar 2009 15:01
-
Rys93 K (pdf)
19 mar 2009 15:07
-
Detal (pdf)
19 mar 2009 15:08
-
Zestawienie w.d. (pdf)
19 mar 2009 15:09
-
Opis przyłącze co (doc)
19 mar 2009 15:11
-
Rys 1 p.co (pdf)
19 mar 2009 15:13
-
Rys2 p.co (pdf)
19 mar 2009 15:14
-
Rys.3 p. co (pdf)
19 mar 2009 15:14
-
Rys 4 P.co (pdf)
19 mar 2009 15:16
-
Rys 5 p.co (pdf)
19 mar 2009 15:17
-
Rys6 p.co (pdf)
19 mar 2009 15:17
-
Rys7 p.co (pdf)
19 mar 2009 15:19
-
opis przył.wod.kan (doc)
19 mar 2009 15:20
-
rys1.p.wk (pdf)
19 mar 2009 15:22
-
Rys 2 p.wk (pdf)
19 mar 2009 15:23
-
rys 3 p.wk (pdf)
19 mar 2009 15:24
-
rys4 p.wk (pdf)
19 mar 2009 15:25
-
rys 5 p.wk (pdf)
19 mar 2009 15:25
-
rys 6 p.wk (pdf)
19 mar 2009 15:26
-
węzeł co-opis (doc)
19 mar 2009 15:27
-
Rys.1 WCO (pdf)
20 mar 2009 08:00
-
Rys 2 Wco (pdf)
20 mar 2009 08:25
-
Wyposażenie -opis 1 (pdf)
20 mar 2009 08:28
-
spis treści-opis wypos. (pdf)
20 mar 2009 08:29
-
wypos. opis tech. (pdf)
20 mar 2009 08:31
-
opis zagospodarowania terenu (doc)
20 mar 2009 08:36
-
plan sytuacyjny (pdf)
20 mar 2009 08:38
-
projket elektryka (pdf)
20 mar 2009 10:12
-
Rys1 elek (pdf)
20 mar 2009 10:13
-
rys2 elekt (pdf)
20 mar 2009 10:13
-
Rys 3 elek (pdf)
20 mar 2009 10:15
-
rys4 elekt (pdf)
20 mar 2009 10:25
-
rys 5 elektr (pdf)
20 mar 2009 10:25
-
rys7elektr (pdf)
20 mar 2009 10:26
-
Rys 8 elektr. (pdf)
20 mar 2009 10:32
-
Rys 9 elektr (pdf)
20 mar 2009 10:33
-
Przedmiar elektr (pdf)
20 mar 2009 10:34
-
przedmiar drogówka (pdf)
20 mar 2009 10:40
-
przedmiar rob.bud (pdf)
20 mar 2009 10:54
-
przedmiar wyposażenie (pdf)
20 mar 2009 10:57
-
przedmiar inst. co (pdf)
20 mar 2009 11:02
-
przedmiar inst.wod.kan (pdf)
20 mar 2009 11:05
-
przedmiar przył. co (pdf)
20 mar 2009 11:07
-
przedm. rob. adapt. (pdf)
20 mar 2009 11:10
-
przedm.wentylacja (pdf)
20 mar 2009 11:12
-
przedmia ęzeł co (pdf)
20 mar 2009 11:23
-
specyfikacja ogólna (doc)
20 mar 2009 12:30
-
specyf.sieci cieplnej (doc)
20 mar 2009 12:31
-
spec tech inst.co. (doc)
20 mar 2009 12:32
-
spec.tech.wod.kan (doc)
20 mar 2009 12:33
-
specyf. wentylacja (doc)
20 mar 2009 12:34
-
specyf.budowl. (doc)
20 mar 2009 12:35
-
spec elektr.inst. (doc)
20 mar 2009 12:37
-
specyf.ośw.. zewn. (doc)
20 mar 2009 12:39
-
spec sieci wod.kan (doc)
20 mar 2009 12:40
-
spec.węzeł co (doc)
20 mar 2009 12:42
-
spec drogowa (pdf)
20 mar 2009 12:46
-
pozwolenie na budowę (pdf)
20 mar 2009 13:39
-
pozwolenie str 2 (pdf)
20 mar 2009 13:40
-
Umowa przył. str 1 (pdf)
20 mar 2009 13:40
-
umowa przył str2 (pdf)
20 mar 2009 13:42
-
Warunki energet. str1 (pdf)
20 mar 2009 13:42
-
Warunki ener. str.2 (pdf)
20 mar 2009 13:43
-
Projekt cz.1 (doc)
23 mar 2009 15:11
-
opis str.2 (doc)
23 mar 2009 15:12
-
opis techniczny sala gimn. (pdf)
23 mar 2009 15:24
-
Rys.1 sala gimn. (pdf)
23 mar 2009 15:20
-
Rys.2 sala gimn. (pdf)
23 mar 2009 15:21
-
Rys3 salagimn. (pdf)
23 mar 2009 15:21
-
Rys4 sala gimn. (pdf)
23 mar 2009 15:29
-
Rys.5 sala ginast. (pdf)
23 mar 2009 15:31
-
Rys.6 sala gimnast. (pdf)
23 mar 2009 15:32
-
Rys.7 sala gimnastyczna (pdf)
23 mar 2009 15:33
-
Rys.8 sala gimn. (pdf)
23 mar 2009 15:33
-
Rys.9 sala gimn. (pdf)
23 mar 2009 15:36
-
Rys.10 sala gimn. (pdf)
23 mar 2009 15:38
-
przedmiar na przył.wod.kan i deszczowe (pdf)
3 kwi 2009 14:34