Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

SPROSTOWANIE DO PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO RGI.IV.341-9/08 DOSTAWA MATERIAŁÓW DROGOWYCH korekta wzoru załącznika nr 2 oraz odpowiedzi na zapytania.

KOREKTA TREŚCI SIWZ -zmiana w załączniku NR 2 - FORMULARZ CENOWY Część I , oraz odpowiedzi na zapytania .
nr sprawy RGI.IV.341-9/08
ZAMAWIAJĄCY
Nazwa Urząd Miejski w Orzyszu
Ulica; nr Giżycka15
Kod; miejscowość 12-250 Orzysz
tel; fax 87/4241068 / 87/4241050
NIP 849-10-39-782
Nazwa Banku WARMIŃSKO-MAZURSKI BANK SPÓŁDZIELCZY
Nr rachunku 02 9364 0000 2003 0001 9817 0007
e-mail: um@orzysz.pl

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych na:

Dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem do wymiany nawierzchni chodnikowych na drogach publicznych na terenie gminy Orzysz.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w liczbie 3
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SPORZĄDZIŁ: Krystyna Chludzińska
KOMISJA PRZETARGOWA w składzie:
Zdzisław Bosiński-Przewodniczący
Krystyna Chludzińska -Sekretarz
Dariusz Smakosz- Członek
przedkłada do zatwierdzenia niniejszą siwz
ZATWIERDZAM
........................................................
PODPIS KIEROWNIKA JEDNOSTKI

1. Opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem do wymiany nawierzchni chodnikowych na drogach publicznych na terenie gminy Orzysz.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów loco magazyn ZRP przy ul. Wyzwolenia w Orzyszu w następującym asortymencie:
1.Krawężnik drogowy szary typ C 75x20x30 lub 100x20x30 , (gatunek I) -500mb
2. Obrzeże trawnikowe szare 6x20x100 (gatunek I) -2000szt.
3. Kostka brukowa betonowa /cegła szara/ grubość 6cm (gatunek I) -2500m2
4. Kostka brukowa betonowa/cegła czerwona/ grubość 8cm ( gatunek I)-800m2
5. Cement 32,5 bez dodatków , workowany -60ton
6. Żwir płukany frakcji 0- 2mm- ok. 440 ton
Cena oferty powinna zawierać koszt materiałów wraz transportem załadunkiem i rozładunkiem
CPV 28.81.31.00-5, 28.81.12.00-2, 14.21.00.00-6
Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- formularz cenowy
Wykonawca dołączy do oferty atesty na dostarczane wyroby i materiały.

1) Opis odpowiednich części zamówienia
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na:
część 1 obejmującą dostawę materiałów chodnikowych
część 2 obejmującą dostawę cementu
część 3 obejmującą dostawę kruszywa
Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części zamówienia.

2) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
3) Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4) Umowa ramowa
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
5) Dynamiczny system zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda:
zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
Wykonawca może zamiast w/zaświadczenia złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
2. Terminy
1) Termin wykonania zamówienia
dla wszystkich części zamówienia
w terminie jednego miesiąca od podpisania umowy.
2) Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi dni 30 .
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3) Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Termin składania ofert upływa dnia 30-07-2008 o godz. 9:00
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 11
Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu, zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy.
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 30-07-2008 o godz. 9:10 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 29
Otwarcie ofert jest jawne.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o uzasadnieniu jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
- wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
- wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia,
Jednocześnie, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieszcza informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty również na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
3. Warunki i dokumenty oraz oświadczenia
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia-nie spełnia”, na podstawie poniższych dokumentów wymienionych w tym punkcie. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę wymaganych warunków, dokona oceny spełniania tych warunków w oparciu o załączone do oferty dokumenty.

1) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
A) Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest:
- Złożyć Druk "OFERTA", wg wzoru zamawiającego.
- Złożyć "Formularz cenowy", który należy sporządzić wg wzoru zamawiającego.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi:
- posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

Na materiały drogowe (kostki brukowe, krawężniki, obrzeża) - Wykonawca udzieli trzy letniej gwarancji.
- "Doświadczenia zawodowego" wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.

2) Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
a) Forma dokumentów
Wymagane dokumenty w ppkt 1) i 2) należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą "ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM" i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

- Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk "OFERTA".
b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty :
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ WSPÓLNIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MUSI BYĆ ZAŁĄCZONE PEŁNOMOCNICTWO ZGODNIE Z ART. 23 UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

- Koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.

- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
- Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.

3) Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie.
- pisemnie,
- faksem,
- drogą elektroniczną.

- Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień chyba, że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekaże wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania, oraz zamieści na stronie internetowej.
a) Zebranie wykonawców
Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania wykonawców.

4) Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
1)
Imię i nazwisko: Krystyna Chludzińska,
Stanowisko: Inspektor,
nr pok. 29,
tel. 87/4241064,
4. Wymagania dotyczące wadium – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
5. Opis sposobu przygotowania ofert
1) Informacje ogólne
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, których oferta jest zgodna z ustawą prawo zamówień publicznych i treść oferty odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2) Język, w którym należy sporządzić ofertę.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3) Jedna oferta jeden wykonawca
Złożenie przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
4) Oferta
Ofertę stanowi druk "OFERTA" z załącznikami i wymaganymi dokumentami, zaświadczeniami i oświadczeniami.
Osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy lub pełnomocnik muszą podpisać:
- Druk "Oferty" z załącznikami,
- miejsca, w których zostały naniesione zmiany.

5) Pełnomocnictwo
Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa.
6) Numerowanie stron
Pożądane jest, aby wszystkie strony oferty były kolejno ponumerowane i złączone w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek z kartek.
7) Tajemnica przedsiębiorstwa - informacje tajne
W przypadku, gdy informacje składane w trakcie postępowania, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą: "NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY O ZWALCZNIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (art. 11 ust. 4 Dz. U. z 1993 r nr 47 poz. 211 z późn. zm.).

8) Oznaczenie i adresowanie oferty
Wymagane jest zamieszczenie oferty w kopercie, która będzie zaadresowana na adres zamawiającego
Nazwa: Urząd Miejski w Orzyszu
Ulica, nr: Giżycka15
Kod miejscowość: 12-250 Orzysz
i oznaczona jako : OFERTA NA :

Dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem do wymiany nawierzchni chodnikowych na drogach publicznych na terenie gminy Orzysz.
Poza oznaczeniami podanymi powyżej, wskazane jest, aby koperta posiadała nazwę i adres wykonawcy.
6. Opis sposobu obliczenia ceny
Wykonawca jest zobowiązany:
do określenia ceny, zawierającej wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, w druku "Oferta" na wybrane przez siebie części.
Cena powinna zawierać koszt materiałów wraz z załadunkiem , transportem i rozładunkiem.
Wszystkie wartości określone przez wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały podwyższeniu.

Ceny jednostkowe i ostateczna cena oferty winny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku wątpliwości dotyczących zastosowanej wysokości stawki podatku VAT wykonawca powinien zwrócić się na piśmie do zamawiającego w celu ich wyjaśnienia.
1) Oczywiste omyłki
Zamawiający poprawi w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie
- oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 88 ustawy prawo zamówień publicznych,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zawiera:
- omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy lub błędy w obliczeniu ceny,
- wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.
2) Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą
Rozliczenia będą prowadzone tylko w złotych polskich.
7. Kryteria i sposób wyboru oferty

1) Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert
Zamawiający dokona oceny ofert.
Każda część będzie oceniana oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdą część oddzielnie w druku Oferta. Zamawiający rozstrzygnie postępowanie w którejkolwiek części, gdy wpłynie co najmniej jedna nie podlegająca odrzuceniu oferta.
Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:

KRYTERIUM waga w %
Cena całkowita podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT) 100

suma (100%)
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
Opis kryteriów:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
KRYTERIUM - cena całkowita podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT)
cena oferowana minimalna brutto
Cena = ----------------------------------------------- 100 pkt x 100 %
cena badanej oferty brutto.
2) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
3) Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej, w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania
Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Wzór umowy
Wzór umowy stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
10. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
1) Postanowienia ogólne
• Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy zgodnie z działem VI ustawy prawo zamówień publicznych
• Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.
• Przed upływem terminu do składania ofert w przypadku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom zrzeszającym wykonawców wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa UZP.

2) Protest
• Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego, zgodnie z przepisami określonymi w art. 180 ustawy prawo zamówień publicznych.
• Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.
• Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie, wniesiony przez podmiot nieuprawniony lub protest niedopuszczalny na podstawie art. 181 ust. 6 ustawy.
• Zamawiający rozstrzyga protest w oparciu o art. 183 ustawy. Brak rozstrzygnięcia protestu w terminach określonych w art. 183 ust. 1 i 2 ustawy uznaje się za jego oddalenie.

ZAŁĄCZNIKI: SZT.6
Uwaga : Załączniki od 1 do 5 są wzorem wg którego należy sporządzić własne dokumenty.(treść niniejszych WZORÓW po wydrukowaniu SIWZ może być przesunięta i dokument straci wówczas sens ) Wzory załączników możemy wysłać e- mailem na prośbę wykonawcy po podaniu adresu zwrotnego.
Wzór załącznik nr 1
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
.............................................................
pieczęć wykonawcy

Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.


Przedmiot zamówienia Miejsce wykonania zamówienia Podmiot zlecający zamówienie
(nazwa, adres, telefon) Wartość zamówienia Data rozpoczęcia wykonania zamówienia Data zakończenia wykonania zamówienia










.......................................... .......................................................
miejsce i data podpisy osób uprawnionych
do reprezentacji
wykonawcy lub pełnomocnika


Wzór załącznik nr 2
FORMULARZ CENOWY

..............................................................
pieczęć wykonawcy
Część I . Dostawa materiałów chodnikowych
Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka Cena jednostkowa
netto Ilość Wartość netto VAT Wartość brutto
1 2 3 4 5 6 7 8
1. Krawężnik drogowy szary typ C 75x20x30* lub
100x20x30 * (gat. I)
mb
500
1. Obrzeże trawnikowe szare 6x20x100 (gat. I)
Szt
2000
2. Kostka brukowa (cegła szara ) gr. 6cm gat. I M2 2500
3. Kostka Brukowa betonowa (cegła szara) gr. 8 cm(gat. I)
M2
800
Ogółem
*niepotrzebne skreślić


.......................................... .......................................................
miejsce i data podpisy osób uprawnionych
do reprezentacji
wykonawcy lub pełnomocnika

Wzór Załącznik nr 3

FORMULARZ CENOWY

..............................................................
pieczęć wykonawcy
Część I I. Dostawa cementu
Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka Cena jednostkowa
netto Ilość Wartość netto VAT Wartość brutto
1 2 3 4 5 6 7 8
1. Cement 32,5 bez dodatków , workowany Tony 60



Ogółem



.......................................... .......................................................
miejsce i data podpisy osób uprawnionych
do reprezentacji
wykonawcy lub pełnomocnika





Wzór załącznik nr 4

FORMULARZ CENOWY

..............................................................
pieczęć wykonawcy
Część III . Dostawa kruszywa
Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka Cena jednostkowa
netto Ilość Wartość netto VAT Wartość brutto
1 2 3 4 5 6 7 8
1. Żwir płukany frakcji 0-2 mm Tony 440



Ogółem



.......................................... .......................................................
miejsce i data podpisy osób uprawnionych
do reprezentacji
wykonawcy lub pełnomocnika





Wzór załącznik nr 5
Wzór formularza oferty

pieczęć adresowa wykonawcy .............................................................................

nr tel./faxu .............................................................................

REGON .............................................................................

NIP .............................................................................
Strona
http:// .............................................................................

e -mail .............................................................................
O F E R T A
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu na :
Dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem do wymiany nawierzchni chodnikowych na drogach publicznych na terenie gminy Orzysz.
składamy niniejszą ofertę za cenę.
Część 1

wartość netto ................................................................ zł (słownie: ................................................................ złotych)
VAT ................................................................ zł (słownie: ................................................................ złotych)
wartość brutto ................................................................ zł (słownie: ................................................................ złotych)
zgodnie z Formularzem cenowym
.----------------------------------------------------------------------------------------------------
Część 2

wartość netto ................................................................ zł (słownie: ................................................................ złotych)
VAT ................................................................ zł (słownie: ................................................................ złotych)
wartość brutto ................................................................ zł (słownie: ................................................................ złotych)
zgodnie z Formularzem cenowym
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Część 3

wartość netto ................................................................ zł (słownie: ................................................................ złotych)
VAT ................................................................ zł (słownie: ................................................................ złotych)
wartość brutto ................................................................ zł (słownie: ................................................................ złotych)
zgodnie z Formularzem cenowym
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Termin wykonania zamówienia:
dla wszystkich części zamówienia
Okres w miesiącach : 1 miesiąc od podpisania umowy
3. Oświadczamy, że:
- posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
- posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- udzielamy gwarancji 3 lata na kostkę , krawężnik i obrzeża
- wyrażamy zgodę na otrzymanie należności w ciągu 14 od daty otrzymania faktury przez zamawiającego
4. Wadium
Zamawiający nie żądał wniesienia wadium.
6. Zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.
Na ........... kolejno ponumerowanych stronach składamy całość oferty.
.......................................... .......................................................
miejsce i data podpisy osób uprawnionych
do reprezentacji
wykonawcy lub pełnomocnika


ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY:

Nr załącznika Nazwa załącznika Nr strony w ofercie
1. Formularz cenowy
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru* / aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej*
3. Pełnomocnictwo* (jeżeli dotyczy)
4. Koncesja* (jeżeli dotyczy)
5. Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego
6. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego
7. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS
8. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

* niepotrzebne skreślić
Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 25 lip 2008 12:45
Data opublikowania: piątek, 25 lip 2008 13:38
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 1 wrz 2008 10:18
Opublikował(a): Krystyna Chludzińska
Zaakceptował(a): Jarosław Kubrak
Artykuł był czytany: 2050 razy