Ogłoszeniu o zamówieniu
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Przetarg nieopgraniczony na opracowanie dokumentacji na rozbudowę budynku Samodzielnego Publicznego Miejsko-Gminnego Ośrodka Zdrowia w Orzyszu.
PR.VII.341-4/06 Orzysz, 2006-06-02 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługa nazwa zamówienia: Opracowanie dokumentacji na rozbudowę budynku Samodzielnego Publicznego Miejsko -Gminnego Ośrodka Zdrowia w Orzyszu 1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Urząd Miejski w Orzyszu Ulica Giżycka 15 12-250 Orzysz Strona WWW.orzysz.pl E-mail-um@orzysz.pl Godziny urzędowania- poniedziałek 8:00 -16:00,. wtorek-piątek 7:30 -15:30 Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
Krystyna Chludzińska
Tel. 87/4241064
e-mail krystyna.chludzinska@um.orzysz.pl
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony 3) Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w terminie 5 dni od dnia złożenia drogą elektroniczną na adres e-mail krystyna.chludzinska@um.orzysz.pl lub faxem 87/4241050 pisemnego wniosku o wydanie.
Udostępnienie siwz jest nieodpłatne 4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wstępnej koncepcji architektoniczno -użytkowej oraz kompletnego projektu budowlano - wykonawczego na budowę pawilonu wolnostojącego w systemie parterowym w pobliżu już istniejącego budynku Ośrodka Zdrowia. Projekt opracowany zgodnie z przepisami obowiązującego prawa z uwzględnieniem Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.06.2005r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej) W projektowanym pawilonie planuje się lokalizację poradni i pomieszczeń socjalnych z uwzględnieniem wymaganej powierzchni użytkowej; 1.Poradnia Rehabilitacji a) Gabinet Lekarski - 15m2 b) Gabinet Kinezyterapii - 25m2 c) Gabinet Ciepłolecznictwa - 25m2 d) Gabinet Elektrolecznictwa - 30m2 e) Gabinet Masażu - 15m2 f) Gabinet Hydroterapii - 25m2 2. Poradnia Ginekologiczna a) Gabinet Lekarski - 20m2 b) Gabinet Położnej - 15m2 c) Pomieszczenie przygotowawcze - 5m2 3. Poradnia okulistyczna, Neurologiczna, Laryngologiczna a) gabinet Lekarski - 20m2 b) Gabinet Audiometrii, Ciemnia - 10m2 4. Poradnia Medycyny Rodzinnej a) Gabinet Lekarski - 20m2 b) Gabinet Zabiegowy - 20m2 c) Gabinet Położnej Środowiskowej - 15m2 d) Gabinet Pielęgniarki Środowiskowej - 15m2 5. Rejestracja wspólna wydzielona - 20m2 6. Pomieszczenia sanitarnych dla personelu. 7.Pomieszczenia sanitarne dla pacjentów z możliwością korzystania przez niepełnosprawnych. 8. Poczekalnia z szatnią. 9..Pomieszczenie gospodarcze dla sprzątaczki Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych Wspólny Słownik Zamówień: CPV 74222100-2, - usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia: 30.11.2006r 7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, 8) Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium 9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: --------------------------------------------------------------------------- | Nazwa kryterium |Waga | --------------------------------------------------------------------------- |CENA |100 | --------------------------------------------------------------------------- 10) miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Orzyszu Ulica Giżycka 15 12-250 Orzysz POKÓJ NR 11 (SEKRETARIAT BURMISTRZA) do dnia 2006-06-30 do godz. 12:00 11) miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Orzyszu Ulica Giżycka 15 12-250 Orzysz Pokój nr 1 (sala posiedzeń ) dnia 30.06.2006r o godz. 12:10. 12) termin związania ofertą okres 30 dni , tj. do dnia 2006-07-30 13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów ; nie dotyczy 13) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna nie dotyczy niniejszego zamówienia
Zamawiający :
Burmistrz Jan Aleszczyk
Krystyna Chludzińska
Tel. 87/4241064
e-mail krystyna.chludzinska@um.orzysz.pl
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony 3) Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w terminie 5 dni od dnia złożenia drogą elektroniczną na adres e-mail krystyna.chludzinska@um.orzysz.pl lub faxem 87/4241050 pisemnego wniosku o wydanie.
Udostępnienie siwz jest nieodpłatne 4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wstępnej koncepcji architektoniczno -użytkowej oraz kompletnego projektu budowlano - wykonawczego na budowę pawilonu wolnostojącego w systemie parterowym w pobliżu już istniejącego budynku Ośrodka Zdrowia. Projekt opracowany zgodnie z przepisami obowiązującego prawa z uwzględnieniem Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.06.2005r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej) W projektowanym pawilonie planuje się lokalizację poradni i pomieszczeń socjalnych z uwzględnieniem wymaganej powierzchni użytkowej; 1.Poradnia Rehabilitacji a) Gabinet Lekarski - 15m2 b) Gabinet Kinezyterapii - 25m2 c) Gabinet Ciepłolecznictwa - 25m2 d) Gabinet Elektrolecznictwa - 30m2 e) Gabinet Masażu - 15m2 f) Gabinet Hydroterapii - 25m2 2. Poradnia Ginekologiczna a) Gabinet Lekarski - 20m2 b) Gabinet Położnej - 15m2 c) Pomieszczenie przygotowawcze - 5m2 3. Poradnia okulistyczna, Neurologiczna, Laryngologiczna a) gabinet Lekarski - 20m2 b) Gabinet Audiometrii, Ciemnia - 10m2 4. Poradnia Medycyny Rodzinnej a) Gabinet Lekarski - 20m2 b) Gabinet Zabiegowy - 20m2 c) Gabinet Położnej Środowiskowej - 15m2 d) Gabinet Pielęgniarki Środowiskowej - 15m2 5. Rejestracja wspólna wydzielona - 20m2 6. Pomieszczenia sanitarnych dla personelu. 7.Pomieszczenia sanitarne dla pacjentów z możliwością korzystania przez niepełnosprawnych. 8. Poczekalnia z szatnią. 9..Pomieszczenie gospodarcze dla sprzątaczki Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych Wspólny Słownik Zamówień: CPV 74222100-2, - usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia: 30.11.2006r 7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, 8) Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium 9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: --------------------------------------------------------------------------- | Nazwa kryterium |Waga | --------------------------------------------------------------------------- |CENA |100 | --------------------------------------------------------------------------- 10) miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Orzyszu Ulica Giżycka 15 12-250 Orzysz POKÓJ NR 11 (SEKRETARIAT BURMISTRZA) do dnia 2006-06-30 do godz. 12:00 11) miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Orzyszu Ulica Giżycka 15 12-250 Orzysz Pokój nr 1 (sala posiedzeń ) dnia 30.06.2006r o godz. 12:10. 12) termin związania ofertą okres 30 dni , tj. do dnia 2006-07-30 13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów ; nie dotyczy 13) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna nie dotyczy niniejszego zamówienia
Zamawiający :
Burmistrz Jan Aleszczyk