Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
WPF.7011.2.2018.SKW Orzysz, dnia 09 lutego 2018 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Działając na podstawie Zarządzenia Burmistrza nr 121/2014 z dnia 5 maja 2014 r. ze zm. w sprawie udzielania zamówień publicznych Gmina Orzysz zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie Modernizacji budynku na potrzeby Wiejskiego Centrum Integracji oraz montaż zbiornika na nieczystości i udrożnienie studni.
Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej- z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Poddziałania „ Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, Działania „ Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem w zakresie: budowa lub przebudowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej,ub kulturalnej.
Pracownicy prowadzący sprawę:
Naczelnik Wydziału Pozyskiwania Funduszy, Strategii i Rozwoju
Urszula Myka, e-mail urszula.myka@um.orzysz.pl
Inspektor nadzoru
Marian Leśkiewicz, e-mail: marian.leskiewicz@um.orzysz.pl
Inspektorzy:
Patrycja Ostrowska , e-mail patrycja.ostrowska@um.orzysz.pl
Sebastian Kwiatkowski , e-mail sebastian.kwiatkowski@um.orzysz.pl
Kontakt w dniach poniedziałek - piątek w godzinach 07:30-15:30
I. Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja budynku na potrzeby „ Wiejskiego Centrum Integracji” oraz montaż zbiornika na nieczystości i udrożnienie studni”
Lokalizacja: działka nr 412, miejscowośc Klusy, gmina Orzysz.
Zakres zamówienia obejmuje:
- roboty budowlane wewnętrzne
- roboty sanitarne
- roboty elektryczne
- elewacja
- wykonanie studni
- montaż szamba
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
Zamówienie dotyczy realizacji modernizacji w części budynku zaznaczonej na załączonym szkicu budynku kolorem żółtym (Załącznik nr 2).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Złożona oferta powinna zawierać:
- cenę ofertową (brutto i netto) za wykonanie robót obliczoną w oparciu o przedmiar o robót stanowiący załącznik do niniejszego zaproszenia;
- przewidywany termin realizacji zamówienia podpisania nie dłuższy niżdo dnia 15.06.2018 r.
II.Wymagania szczególne:
Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami, opracowaniami typizacyjnymi oraz z należytą starannością.
Przed oddaniem urządzeń do eksploatacji należy dokonać wymaganych przepisami pomiarów.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
- Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- Dysponowanie wiedzą, i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Kierownik budowy powinien posiadać przygotowanie zawodowe uprawniające go do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót we specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych, napowietrznych i kablowych linii energetycznych.
IV. Kryteria oceny oferty:
Cena- 60 %
Termin realizacji zamówienia- 20 %
Okres dodatkowej gwarancji na wykonane roboty- 20 %
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i została uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej specyfikacji).
- CENA – 60 %
CENA |
|
= |
Cena najniższej oferty (zł) |
|
------------------------------------------------------ |
x 100,00 pkt. x 60% |
|||
Cena oferty badanej (zł) |
|
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium CENA to 60 pkt.
- SKRÓCENIE TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA – 20%
Wykonawca zobowiązany jest do podania terminu realizacji zamówienia w sposób jednoznaczny, precyzyjny, określając termin wykonania w pełnych dniach.
Ostateczny termin realizacji zamówienia nie później niż do dnia 15.06.2018r.
Za nie skrócenie terminu realizacji Wykonawca otrzyma 0 punktów.
Skrócenie terminu realizacji zamówienia (w pełnych dniach) |
Ilość przyznanych pkt. |
5 |
2 |
10 |
4 |
15 |
6 |
20 |
8 |
25 |
10 |
W przypadku zaoferowania przez wykonawcę ilości dni nie wskazanych przez zamawiającego (np. 7, 8 12 etc.) zamawiający w zastosowanym kryterium przyzna 0 (zero) pkt.
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium SKRÓCENIE TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA to 20 pkt.
- OKRES DODATKOWEJ GWARANCJI NA WYKONANE ROBOTY – 20%
Przy ocenie dodatkowej gwarancji najwyżej będzie punktowana oferta proponująca najdłuższy okres dodatkowej gwarancji, jednak nie dłuższy niż 12 miesięcy.
TERMIN GWARANCJI NA WYKONANE ROBOTY |
= |
Okres dodatkowej gwarancji badanej oferty |
|
------------------------------------------------------ |
x 100,00 pkt. x 20 % |
||
Najdłuższy zaoferowany okres dodatkowej gwarancji |
|
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium OKRES DODATKOWEJ GWARANCJI to 20 pkt.
Przy czym:
- a) Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji 60 miesięcy.
- b) Zamawiający ustala maksymalny okres dodatkowej gwarancji 12 miesięcy.
- c) Łączny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 72 miesięcy (okres podstawowej gwarancji + okres dodatkowej gwarancji).
- d) Okres gwarancji powinien zostać podany w miesiącach.
- e) W przypadku braku wskazania w ofercie okresu dodatkowej gwarancji uznaje się że Wykonawca oferuje 60 miesięcy gwarancji podstawowej.
Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium
„CENA”, ilość punktów przyznanych w kryterium „SKRÓCONY TERMIN REALIZACJI ZAMOWIENIA” oraz ilości punktów przyznanych w kryterium: „OKRES DODATKOWEJ GWARANCJI NA WYKONANE ROBOTY”.
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Łączna ilość punktów = punkty uzyskane w kryterium „CENA” + punkty uzyskane w
kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMOWIENIA” + punkty uzyskane w kryterium „OKRES DODATKOWEJ GWARANCJI NA WYKONANE ROBOTY”
Wyliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według zasady matematycznej, iż wartości 1-4 zaokrągla się w dół, a wartości 5-9 zaokrągla
się w górę.
Zamawiający, informuje niezwłocznie wykonawców którzy złożyli oferty o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną
punktację,
2) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
3) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, powodach odrzucenia oferty,
a w przypadkach, o których mowa w art. 89 ust. 4 i 5, braku równoważności lub braku spełniania wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności,
4) unieważnieniu postępowania – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieści informację:
- na stronie (www.bip.orzysz.pl) w zakładce „Przetargi”,
- na stronie (www.portalogloszen.arimr.gov.pl)
- miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
V. Termin złożenia oferty i wymagania:
Koperta /opakowanie zawierające ofertę powinna być opatrzona nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz opisana w sposób następujący: „Modernizacja budynku na potrzeby Wiejskiego Centrum Integracji oraz montaż zbiornika na nieczystości i udrożnienie studni”
Oferty należy składać w terminie do dnia: 27 lutego 2018r. do godz. 15:30 w punkcie Obsługi Interesanta (pok. nr 4 parter) w siedzibie zamawiającego Gmina Orzysz,
ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz.
O zachowaniu powyższego terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty, które wpłynął po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Sesja otwarcia ofert odbędzie się w dn. 28 lutego 2018 r. o godz. 12:00 w Urzędzie Miejskim w Orzyszu, Wydział Pozyskiwania Funduszy i Rozwoju, pok. 12.
VI. Przesłanki odrzucenia oferty
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- Treść oferty nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
- Oferta będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
- Oferta nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń, pomimo wezwania do uzupełnienia lub wyjaśnień złożonych dokumentów.
- Oferty złożone po terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym nie podlegają ocenie.
- Rażąco niska cena.
VII. Zmiany w umowie
- Istnieje możliwość udzielenia wyłonionemu Wykonawcy zamówienia uzupełniającego, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego określonej w umowie, o ile to zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju czynności.
- W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
- Odstąpienie od umowy powinno nastąpić pod rygorem nieważności na piśmie i zawierać uzasadnienie.
- Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie po jej zawarciu,pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony.
Zmiany te nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w zapytaniu ofertowym.
- W szczególności Zamawiający, dopuszcza:
1) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby czy lokalizacji Zamawiającego, gdzie będą świadczone usługi, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.,
2) zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych
od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować,
- zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia z powodu uzasadnionych zmian
w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez
Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki
podatku VAT na usługi pocztowe w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, - zmniejszenia zakresu usług wynikającego z bieżących potrzeb z jednoczesnym
zmniejszeniem wynagrodzenia.
VIII. Wybór oferty, podpisanie umowy:
- Zamawiający przedłoży wybranemu Wykonawcy projekt Umowy w terminie 7 dni
od poinformowania go o wyborze oferty. Zawarcie Umowy powinno nastąpić w okresie związania ofertą. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia zapytania ofertowego
lub odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyny. - Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania i złożenia oferty.
- Zapytanie ofertowe (pdf) 13 lut 2018 14:27 2,49 MB
- Przedmiary (pdf) 13 lut 2018 14:28 0,2 MB
- Szkic budynku (pdf) 13 lut 2018 14:28 0,2 MB
- Wykaz osób uczestniczących (rtf) 13 lut 2018 14:28 0,02 MB
- Oswiadczenie o spelnianiu warunkow (rtf) 13 lut 2018 14:28 0,03 MB
- Wykaz osób do kontaktów (rtf) 13 lut 2018 14:28 0,01 MB
- IMG_20171109_120200.jpg (jpg) 13 lut 2018 14:29 0,08 MB
- Oswiadczenie- wykluczenie (rtf) 13 lut 2018 14:33 0,04 MB
- IMG_20171109_120225.jpg (jpg) 13 lut 2018 14:34 0,09 MB
- Formularz oferty (rtf) 13 lut 2018 14:28 0,04 MB
- IMG_20171109_120245.jpg (jpg) 13 lut 2018 14:34 0,07 MB
- IMG_20171109_120304.jpg (jpg) 13 lut 2018 14:34 0,06 MB