Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nie przekraczającym równowartości 60.000 euro

Postępowanie PR VII.341-1/05
PR.VII.341-1/05 Orzysz, dnia 2005-01-07

OGŁOSZENIE
o postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177) na świadczenie usług w zakresie remontu bieżącego dróg gminnych w 2005r.na terenie gminy Orzysz.

1. Nazwa i adres zamawiającego.
BURMISTRZ ORZYSZA
Urząd Miejski w Orzyszu , ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz, gmina Orzysz, powiat Pisz, województwo Warmińsko-Mazurskie
www.orzysz.pl, e-mail: urząd.miejski@orzysz.pl

2. Określenie trybu zamówienia.
PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości szacunkowej poniżej równowartości kwoty 60.000 euro.

3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także jej cenę, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne;
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego pok. Nr 28, lub za zaliczeniem pocztowym.
Prowadząca postępowanie Inspektor Krystyna Chludzińska
e-mail: krystyna.chludzinska@um.orzysz.pl , telefon (87)424 10 64

4. Opis przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych;
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie remontu bieżącego dróg gminnych na terenie gminy Orzysz, polegającego na transporcie żwiru, piasku, gliny, żużlu, rozplantowaniu i zagęszczeniu dowiezionego na drogę materiału drogowego, wykonaniu lub konserwacji przydrożnych rowów odwadniających, profilowaniu nawierzchni dróg i poboczy.
Przedmiotowe roboty wykonywane będą stosownie do składanych przez Zamawiającego zamówień w okresie od podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2005r. Wykonawcy za wykonane roboty przysługiwać będzie wynagrodzenie ustalone przy zastosowaniu stawki jednostkowej za pracę sprzętu:
• samochodu ciężarowego wywrotki o ładowności powyżej 8 ton,
• koparko- ładowarki samojezdnej o pojemności łyżki nie mniej niż 0,8 m3
• ładowarko-spycharki o poj. łyżki 3m3
• Ciągnika o mocy nie mniejszej niż 55kM z pługiem do profilowania poboczy dróg i nawierzchni gruntowo-żwirowej, lub z przyczepą do transportu materiałów.
• Równiarki
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
1) oferta na zestaw samochód ciężarowy, koparko-ładowarka, ładowarko spycharka, ciągnik.
2) oferta na wynajem równiarki.

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej;
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia;
od podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2005r.

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnionych warunków;
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:

• Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. (Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
• Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy.(Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1ustawy).
• Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
(Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie wykazu sprzętu technicznego będącego w dyspozycji, oraz złożenie Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy)
• Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.(Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art22 ust 1 ustawy)
• Występują na rynku usług w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia co najmniej dwa lata.(Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie wykazu wykonanych robót drogowych w ostatnich dwóch latach o wartości robót ponad 10 tys. zł rocznie)


8. Informacja na temat wadium;
Nie jest wymagane wniesienie wadium.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie;
Cena - 100%

10. Miejsce składania ofert;
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego pok. Nr11 w terminie do dnia 31.01.2005r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.01.2005r. w siedzibie zamawiającego pok. Nr 28 o godz. 12:10

11. Termin związania ofertą.
Postanowienia zawarte w złożonej ofercie wiążą Wykonawcę przez 30 dni kalendarzowych od upływu terminu składania ofert tj. do dnia 02.03.2005r.

Data powstania: piątek, 7 sty 2005 13:52
Data opublikowania: piątek, 7 sty 2005 14:02
Data przejścia do archiwum: wtorek, 1 lut 2005 09:19
Opublikował(a): Krystyna Chludzińska
Zaakceptował(a): Antoni Duda
Artykuł był czytany: 2352 razy