OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 517474 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orzysz, ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241040, faks 087 4241050.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Orzysz w okresie od 01 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2016 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakres konserwacji obejmuje:
1. Sprawowanie nadzoru nad oświetleniem ulicznym i parkowym polegające na :
1) wykonywaniu min. raz w tygodniu oględzin oświetlenia ulicznego i parkowego w celu wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii opraw oświetlenia ulicznego i parkowego w ilości 1065 punktów świetlnych
2) wykonywaniu oględzin sieci oświetlenia ulicznego i parkowego oraz punktów pomiarowo - rozliczeniowych min. raz na kwartał, a także sporządzaniu protokołu oględzin i oceny stanu technicznego w oparciu, o który wykonywana będzie konserwacja poszczególnych urządzeń oraz przekazywaniu informacji faxem lub pocztą na adres Zamawiającego w terminie do 7 dni od zakończenia kwartału.
3) naprawie uszkodzonych: - styków, - połączeń, - przewodów w oprawach i w słupach od oprawy do wnęki bezpiecznikowej, - wnęk bezpiecznikowych, - końcówek kabli itp.,
4) wymianie na koszt Wykonawcy uszkodzonych elementów oświetlenia ulicznego oraz parkowego, a w szczególności: - bezpieczników, główek bezpieczników, podstaw do bezpieczników, - styczników, - fotorezystorów, - źródeł światła (wymiana winna odbywać się w okresie załączonego oświetlenia - godziny wieczorne lub wczesno ranne), - przekaźników zmierzchowych, - opraw, - wysięgników, - przewodów na tablicach oświetleniowych, - kondensatorów w oprawach świetlnych, - dławików w oprawach oświetleniowych, - wkładek topikowych we wnękach bezpiecznikowych na słupach, - kloszy, - kabli linii oświetleniowych stanowiących własność Gminy, - zamknięć (drzwiczek) słupowych, - opasek zabezpieczających, - zegarów sterujących,
5) czyszczeniu opraw łącznie z kloszami oraz wnęk słupów oświetleniowych;
6) konserwacji szafek kablowych, oświetleniowych, tablic oświetleniowych;
7) lokalizacji oraz awaryjnej naprawie uszkodzeń napowietrznej lub kablowej sieci oświetleniowej;
8) sprawdzaniu układów zapłonowych opraw;
9) poprawianiu opasek słupowych;
10) przestawianiu stref czasowych zegarów sterujących w obwodach oświetlenia;
11) pomiarze: - rezystancji, izolacji kabli, - napięć i obciążeń,
12) sprawdzania stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej urządzeń oświetlenia ulicznego;
13) zabezpieczaniu zagrożeń powstałych na skutek kataklizmów, wypadków drogowych oraz działań wandali w ramach pogotowia oświetleniowego - dwuosobowego zespołu wyposażonego w specjalistyczny sprzęt;
14) usuwanie wszelkich czynników grożących uszkodzeniem lub awarią urządzeń oświetleniowych. Wymiana wyeksploatowanych opraw oświetleniowych na nowe energooszczędne, które dostarczy Zamawiający na podstawie kwartalnych protokołów oględzin w liczbie nieprzekraczającej połowy punktów świetlnych znajdujących się na terenie Gminy Orzysz, w okresie obowiązywania umowy. Usuwanie skutków działania wandali tj. uzupełnianie na koszt Wykonawcy brakujących lub zdewastowanych elementów oświetlania ulicznego i parkowego w okresie obowiązywania umowy. Koszt zakupu materiałów zniszczonego lub brakującego elementu pokrywa Zamawiający. Zawieszenie i zdjęcie w terminie określonym przez zamawiającego elementów dekoracji świątecznych na terenie Gminy Orzysz w ilości nie przekraczającej 200 szt. Montaż zakupionych przez Zamawiającego zegarów sterujących -astronomicznych na terenie miasta i gminy w miarę potrzeb; Zawieszenie i konserwacja nowo wybudowanych punktów świetlnych w trakcie trwania umowy w ilości do 200 szt. kwartalnie. Wykonywanie przycinki konarów i gałęzi drzew w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym w pobliżu opraw oświetleniowych w celu zapewnienia skuteczności oświetlenia. Pokrycie ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za szkody związane z wadliwym funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego lub wyrządzone w związku z wykonywaniem prac wchodzących w zakres usługi, wskutek ich niewłaściwego wykonania lub zaniechania wykonania.
II. Do obowiązków Wykonawcy należy także:
1) zapewnienie całodobowego systemu przyjmowania informacji w sprawach funkcjonowania oświetlenia ulicznego i parkowego;
2) uiszczanie opłat wg aktualnej Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok w ramach realizacji umowy tj; Świadczenia usług konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Orzysz w okresie od 01 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2016 r.
3) dokonywanie zgłoszeń w Posterunkach Energetycznych dotyczących wykonania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w celu powiadomienia odbiorców, z co najmniej pięciodniowym wyprzedzeniem o terminach i czasie planowanych przerw w dostarczaniu energii elektrycznej w sposób określony w § 42 pkt. 4 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623);
4) organizowanie i wykonywanie prac eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, kwalifikacji personelu oraz przepisów BHP w zakresie przedmiotu zamówienia;
5) dokonywanie napraw urządzeń oświetlenia ulic i dróg zgodnie z harmonogramem przygotowanym w oparciu o protokół z oględzin, o którym mowa w dziale I ust. 1 pkt 2 w terminie 14 dni od daty sporządzenia protokołu z oględzin;
6) włączanie i wyłączanie oświetlenia ulic i dróg, sterowanego za pomocą zegarów sterujących, zgodnie z (Programem czasu świecenia oświetlenia ulicznego);
7) uzyskanie wszelkich uzgodnień lub decyzji w związku z zajęciem pasa drogowego lub innych terenów przyległych w celu wykonywania naprawy urządzeń oświetlenia. Wszelkie koszty ponoszone w związku z powyższymi czynnościami pokrywa Wykonawca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo- Handlowe ELEKTROMET, Iwona i Robert Barma,, ul. Dolna 2F, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182926,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 169170,73
-
Oferta z najniższą ceną: 169170,73 / Oferta z najwyższą ceną: 169170,73
-
Waluta: PLN.