Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony

Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych, samochodów pożarniczych, sprzętu pożarniczego oraz autobusu szkolnego.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) Gmina Orzysz zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: Gmina Orzysz
Adres zamawiającego: ul. Giżycka 15
Kod Miejscowość: 12-250 Orzysz
Telefon: 0-87 424 10 60
Faks: 0-87 424 10 50
adres strony internetowej:    www.bip.orzysz.pl
adres poczty elektronicznej:    um@orzysz.pl
Godziny urzędowania:    7:30 - 15:30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.orzysz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (miejsce, pok. nr 43). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1. Bezgotówkowy zakup paliw:
1.1 do samochodów służbowych i pożarniczych:
- Urzędu Miejskiego i Ochotniczych Straży Pożarnych znajdujących się w Gminie Orzysz
- Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Domu Kultury
- Zakładu Robót Publicznych
- Administracji Budynków Komunalnych
1.2 do autobusu szkolnego:
- Zespołu Obsługi Ekonomicznej Szkół i Przedszkoli,
1.3 do sprzętu pożarniczego Ochotniczych Straży Pożarnych (motopompy, pompy, piły itp.)
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne rodzaje paliwa: benzyna bezołowiowa PB95 / olej napędowy ON.
2.1 oferta częściowa nr 1 na zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 - w ilości 4 775 dm3;
2.2 oferta częściowa nr 2 na zakup oleju napędowego ON - w ilości 19 100 dm3;

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
Benzyna bezołowiowa - 09132100-4
Olej napędowy - 09134100-8

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin realizacji – od dnia 01 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie, licencja),
1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia,
1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - wykonawca musi posiadać minimum jedną stację paliw
1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
2.  Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
5.1 jest niezgodną z ustawą.
5.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych.
5.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
5.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny.
5.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych.
5.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
7. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2. oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną, co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2.  Kryteria oceny ofert:
2.1 zamawiający przy wyborze Wykonawcy posługiwał się będzie następującymi kryteriami oceny ofert:

a) Cena wykonania zamówienia - waga 20 %;
b) Wysokość opustu – waga 70 %;
c) Odległość stacji paliw od Zamawiającego – 10 %.

Cena wykonania zamówienia - waga 20%, maks. ilość punktów 20;
Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru:

Cn
Cw = --------- x 20 pkt
Cbo

gdzie:
Cw - cena wykonania zamówienia
Cn - najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert
Cbo - cena brutto badanej oferty.
Wysokość opustu - waga 70 %, maks. ilość punktów 70;
Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru:

Obo
Ow = --------- x 70 pkt
Onw

gdzie:
Ow - wysokość opustu
Onw - najwyższa wartość opustu spośród badanych ofert
Obo - wartość opustu badanej oferty.

Odległość stacji paliw od Zamawiającego – waga 10 %, maks. ilość punktów 10;
Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru:

Odn
ODw = --------- x 10 pkt
ODbo

gdzie:
ODw – odległość stacji paliw
ODn - najbliższa odległość
ODbo - Odległość oferty badanej

Sumaryczna liczba punktów zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Ilość punktów = Cw +Ow+ODw
Punkty obliczone zostaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

3. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
4. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 22.11.2013 r. do godz. 12:00 składania ofert w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Orzyszu, ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz - Biuro Obsługi Interesanta – pok. 4 (parter).

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 22.11.2013 r. o godz. 12:05 otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Orzyszu, ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz – sala nr 1 (sala posiedzeń).                          

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

XIV.Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

XVII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
nr ogłoszenia:465054-2013,  data zamieszczenia 14.11.2013 r.

Data powstania: czwartek, 14 lis 2013 14:22
Data opublikowania: czwartek, 14 lis 2013 15:10
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 25 lis 2013 12:05
Opublikował(a): Katarzyna Owczarek
Zaakceptował(a): Katarzyna Owczarek
Artykuł był czytany: 1761 razy