Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU DO RÓWNOWARTOŚCI 14000 EURO NA WYKONANIE USŁUGI ARCHITEKTONICZNEJ W ZAKRESIE OBIEKTÓW BUDOWLANYCH.

RGI.7013.9.2.2013.K.CH. Orzysz, dnia 2013-06-27

OGŁOSZENIE

Urząd Miejski w Orzyszu zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi architektonicznej w zakresie obiektów budowlanych o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej równowartości 14.000euro.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej (projekt budowlany
i wykonawczy) na remont świetlicy wiejskiej w Górze, w oparciu
o wykonaną w 2012r. ekspertyzę oceniającą stan techniczny budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Góra, gmina Orzysz.


W załączeniu do ogłoszenia ( w plikach do pobrania) kserokopia ekspertyzy stanu technicznego budynku świetlicy wiejskiej w Górze.


Projekt należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi dokumentacji projektowej w wersji papierowej (5 egz.) i elektronicznej w PDF.
Projekt powinien uwzględniać wszelkie niezbędne uzgodnienia do uzyskania pozwolenia na budowę.

Dokumentacja powinna być przygotowana do przetargu na wykonanie robót (zawierać kosztorys inwestorski, przedmiary robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia).W dokumentacji projektowej nie należy używać nazw systemów i materiałów ze wskazaniem na producenta ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Termin realizacji zamówienia do 31.12.2013r.

Pracownik prowadzący sprawę : Inspektor Krystyna Chludzińska tel. 87/4241064,
fax 87/4241050.

Wykonawcy wraz z ofertą złożą oświadczenia;

1.Oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące
w szczególności
:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2) posiadania wiedzy i doświadczenia

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej

2.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

Nazwa wykonawcy .................................................................................................

Adres wykonawcy .................................................................................................

Miejscowość ................................................ Data .....................

Oświadczamy, że w stosunku do Firmy, którą reprezentujemy brak jest podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych w szczególności:

1) Firma, którą reprezentujemy nie wyrządziła szkody, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, nie została zobowiązana do zapłaty kary umownej, jeżeli szkoda ta lub obowiązek zapłaty kary umownej wynosiły nie mniej niż 5% wartości realizowanego zamówienia i zostały stwierdzone orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania.

2) z Firmą, którą reprezentujemy zamawiający nie rozwiązał, nie wypowiedział umowy w sprawie zamówienia publicznego, ani nie odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego, z powodu okoliczności za które Firma, którą reprezentujemy ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania,
a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 5% wartości umowy.

3) w stosunku do Firmy, którą reprezentujemy nie otwarto likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem sytuacji, gdy po ogłoszeniu upadłości doszło do zawarcia układu zatwierdzonego prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ ten nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego.

4) Firma, którą reprezentujemy nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków uzyskania przewidzianych prawem zwolnienia, odroczenia, rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu.

5) osoby określone w art. 24 ust. 1 pkt 4) do 8) nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału
w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego

6) w stosunku do Firmy, którą reprezentujemy, Sąd nie orzekł zakazu ubiegania się
o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.

7) w przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną, nie zostałem / zostałam prawomocnie skazany / skazana za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769) - przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku.

8) Firmy, którą reprezentujemy, będącą spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, nie skazano prawomocnie za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku, odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego

.................................................................................

(data i czytelny podpis wykonawcy)

 

Oferta powinna zawierać wartość netto, VAT i wartość brutto za wykonanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej remontu świetlicy w Górze oraz termin realizacji zamówienia.

 

Podstawą do wyboru oferty będzie najniższa zaoferowana cena.

Oferty należy składać w terminie do 04.07.2012r.do godz. 10:00.

 

Oferty można wysłać pocztą na adres Urząd Miejski w Orzyszu , ul. Giżycka 15,
12-250 Orzysz, bądź przesłać pocztą elektroniczną na adres krystyna.chludzinska@um.orzysz.pl jako załącznik w wersji PDF, lub złożyć osobiście
w pok. nr 12 Referat Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji w siedzibie Zamawiającego.

Data powstania: czwartek, 27 cze 2013 09:30
Data opublikowania: czwartek, 27 cze 2013 09:39
Data przejścia do archiwum: środa, 26 lut 2014 08:58
Opublikował(a): Krystyna Chludzińska
Zaakceptował(a): Krystyna Chludzińska
Artykuł był czytany: 1764 razy