REMONTY BIEŻĄCE DRÓG GMINNYCH W 2013
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Gmina Orzysz
Adres zamawiającego: Giżycka15
Kod Miejscowość: 12-250 Orzysz
Telefon: 87/4241040, 87/4241060
Faks:87/4241050
adres strony internetowej: www.bip.orzysz.pl
adres poczty elektronicznej: um@orzysz.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.orzysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Miejski w Orzyszu pok. nr 49 ). Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie remontu bieżącego dróg, placów i parkingów gminnych na terenie gminy Orzysz. Zamówienie podzielono na dwie części do wykonania których, w zależności od części zamówienia należy posiadać w części pierwszej zestaw sprzętu składający się z :
2szt. samochodu ciężarowego wywrotki o ładowności 5 -8 ton,
2 szt. kop.- ładowarki samojezdnej o pojemności łyżki nie mniej niż 1,0 m3 i mocy powyżej 80KM
1szt. ładowarko-spycharki o szerokości łyżki przedniej minimum - 2,3m.
1szt. ciągnika o mocy nie mniejszej niż 50KM z osprzętem typu przyczepa, kosiarka
w części drugiej równiarkę drogową o mocy 80-120KM
W ofercie należy zapisać której z części oferta dotyczy.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV: 60122130-9 Usługi drogowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem
CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Od podpisania umowy do 2013-12-31
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2)posiadania wiedzy i doświadczenia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
CENA |
100% |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2013-03-27 do godz. 09:00
w siedzibie zamawiającego: Gmina Orzysz, ul. Giżycka15, 12-250 Orzysz
Pokój nr 4 - Biuro Obsługi Interesanta
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-03-27, o godz. 09:05
w siedzibie zamawiającego: Gmina Orzysz, Giżycka15, 12-250 Orzysz
Pokój nr 1 - Sala Posiedzeń
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
NIE DOTYCZY
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
NIE DOTYCZY
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
NIE DOTYCZY
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 109862-2013. Data zamieszczenia 2013-03-19
____________________________________
Burmistrz Orzysza
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (doc) 19 mar 2013 15:25 0,11 MB
- Formularz Umowy (doc) 19 mar 2013 15:25 0,03 MB
- Formularz ofertowy (doc) 19 mar 2013 15:25 0,04 MB
- Formularz cenowy (doc) 19 mar 2013 15:26 0,03 MB
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (doc) 19 mar 2013 15:40 0,02 MB
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (doc) 19 mar 2013 15:40 0,03 MB