Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

PRZETARG NIEOGRANICZONY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: OR.271.3.2013.KOW. Nazwa zadania: Dostawa wyposażenia ratowniczo – gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Orzyszu.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień
(t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Gmina Orzysz zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego:          Gmina Orzysz

Adres zamawiającego:           ul. Giżycka 15

Kod Miejscowość:                  12-250 Orzysz

Telefon:                              0-87 424 10 60

Faks:                                  0-87 424 10 50

adres strony internetowej:     www.bip.orzysz.pl

adres poczty elektronicznej:   um@orzysz.pl

Godziny urzędowania:           7:30 - 15:30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.orzysz.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (miejsce, pok. nr 43).

Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację.

Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

2. Opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia ratowniczo – gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Orzyszu.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 42.41.53.20 – 7 – wyposażenie pojazdów ratowniczych.

a) wyposażenie ratowniczo - gaśnicze powinno spełniać następujące wymagania:

  • szczegółowy opis wyposażenia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ,
  • wyposażenie powinno odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ,
  • wyposażenie powinno być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone
    i zgodne z obowiązującymi normami,
  • wyposażenie powinno spełniać wymagania techniczno - użytkowe zawarte
    w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
    z dnia 20 czerwca 2007 roku, w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r., Nr 143, poz. 1002 ze zm.).

b) Wymagany okres gwarancji – 12 miesięcy, liczone od daty dostarczenia do firmy wykonującej samochód ratowniczo - gaśniczy wskazanej przez Zamawiającego potwierdzone protokołem odbioru.

c) Dostawa wyposażenia ratowniczo - gaśniczego odbędzie się do firmy wykonującej samochód ratowniczo - gaśniczy wskazanej przez zamawiającego na koszt Wykonawcy.

3. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom:

Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

4. Wymagania stawiane wykonawcy:

4.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

4.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

4.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.

4.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

4.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia - 4 tygodnie licząc od dnia podpisania umowy.

VII.  Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

b) posiadania wiedzy i doświadczenia:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

d) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu oryginał dokumentu pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału
w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia.

5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

6.1 jest niezgodną z ustawą.

6.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

6.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

6.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

6.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

6.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny.

6.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

6.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,

1.2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,

1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.

2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.

3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).

4. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

Cena oferty - 100%

A. Ocena ceny oferty – będzie przeprowadzona wg następującego wzoru matematycznego:

A= (An / Ai) x 100 pkt x 100%, gdzie:

A– liczba punktów za kryterium ceny

An – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert i nie odrzuconych / wykluczonych

Ai – cena oferty badanej

5. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium cena otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

6. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

X. Miejsce i termin składania ofert:

1. Oferty należy składać do dnia: 12 marca 2013 roku do godz.12:00.

w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Orzyszu, ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz

Pokój nr 4 – Biuro Obsługi Interesanta

2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

1. Oferty zostaną otwarte dnia: 12 marca 2013 roku do godz.12:10.

w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Orzyszu, ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz

Pokój nr 1 – Sala posiedzeń

2. Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po otwarciu ofert Zamawiający poda do publicznej wiadomości: nazwę i siedzibę Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informację dotyczące ceny oferty, gwarancji, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach.

XII.  Termin związania ofertą

1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

2. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

3. W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

4. Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą samodzielnie, zawiadamiając o tym zamawiającego.

5. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

XIV.  Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz
z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XV.   Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVII.    Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
nr ogłoszenia: 87338-2013,  data zamieszczenia 04.03.2013 roku.

Data powstania: poniedziałek, 4 mar 2013 12:38
Data opublikowania: poniedziałek, 4 mar 2013 13:46
Data przejścia do archiwum: wtorek, 7 lip 2015 13:58
Opublikował(a): Katarzyna Owczarek
Zaakceptował(a): Katarzyna Owczarek
Artykuł był czytany: 2266 razy