Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

PRZETARG NIEOGRANICZONY - OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: OR.271.1.2012.KOW. Nazwa zadania: Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych, samochodów pożarniczych, sprzętu pożarniczego oraz autobusu szkolnego.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień
(t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Gmina Orzysz zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.       Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego          Gmina Orzysz

Adres zamawiającego           ul. Giżycka 15

Kod Miejscowość                  12-250 Orzysz

Telefon:                             0-87 424 10 60

Faks:                                 0-87 424 10 50

adres strony internetowej      www.bip.orzysz.pl

adres poczty elektronicznej   um@orzysz.pl

Godziny urzędowania:           7:30 - 15:30

II.      Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III.     Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.orzysz.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (miejsce, pok. nr 48). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV.     Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1.   Bezgotówkowy zakup paliw:

1.1 do samochodów służbowych i pożarniczych:

  • Urzędu Miejskiego i Ochotniczych Straży Pożarnych znajdujących się w Gminie Orzysz
  • Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
  • Domu Kultury
  • Zakładu Robót Publicznych
  • Administracji Budynków Komunalnych

1.2 do autobusu szkolnego:

  • Zespołu Obsługi Ekonomicznej Szkół i Przedszkoli,

1.3 do sprzętu pożarniczego Ochotniczych Straży Pożarnych (motopompy, pompy, piły itp.)

2.   Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne rodzaje paliwa: benzyna bezołowiowa PB95 / olej napędowy ON.

2.1  oferta częściowa nr 1 na zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 - w ilości 5 988 dm3;

2.2  oferta częściowa nr 2 na zakup oleju napędowego ON - w ilości 21 800 dm3;

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

Benzyna bezołowiowa - 09132100-4

Olej napędowy - 09134100-8

V.      Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI.     Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin realizacji – od dnia 01 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r.

VII.    Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.   O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie, licencja),

1.2    posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia,

1.3    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - wykonawca musi posiadać minimum jedną stację paliw

1.4    sytuacji ekonomicznej i finansowej, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

2.   Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4.   Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

5.   Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

5.1    jest niezgodną z ustawą.

5.2    jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych.

5.3    jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

5.4    zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

5.5    została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia.

5.6    zawiera błędy w obliczeniu ceny.

5.7    wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych.

5.8    jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

6.   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

7.   Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.

VIII.      Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX.       Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

1.   Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,

1.2. oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,

1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.

2.  Kryteria oceny ofert:

2.1 wartość stałego opustu na 1 dm3 paliwa, który będzie każdorazowo udzielany w dniu zakupu w 2013 r.

2.2 wartość opustu na 1 dm3 paliwa (Pb 95, ON) - 100%

 

wartość opustu na 1 litrze paliwa oferty badanej

----------------------------------------------------------------  x 100 %

najwyższa ofertowa wartość opustu na 1 litrze paliwa

 

Przyjmuje się, że 1%=1pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów odrębnie dla każdego paliwa.

2.3 Odległość stacji paliw od Zamawiającego:

- 0 – 7 km – 100 pkt

- 7 – 25 – 50 pkt

- powyżej 25 km – 0 pkt.

2.4 Wykonawca, który uzyska najwyższą sumę punktów dla danego rodzaju paliwa, zostanie zaproszony do podpisania umowy na sprzedaż:

- benzyny bezołowiowej Pb 95

- oleju napędowego ON

3.   Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

4.   Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

5.   Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług
w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

X.      Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 14.12.2012 r. do godz. 14:00 składania ofert w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Orzyszu, ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz Biuro Obsługi Interesanta – pok. 4 (parter).

XI.     Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 14.12.2012 r. o godz. 14:10 otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Orzyszu, ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz pokój 49.

XII.    Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII.   Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

XIV.  Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz
z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XV.   Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

XVII.    Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
nr ogłoszenia: 483564 - 2012,  data zamieszczenia 30.11.2012 r.

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 30 lis 2012 14:35
Data opublikowania: piątek, 30 lis 2012 15:06
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 17 gru 2012 12:53
Opublikował(a): Katarzyna Owczarek
Zaakceptował(a): Władysław Pszczółkowski
Artykuł był czytany: 1756 razy