Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony - remonty dróg gminnych

usługi w zakresie remontu bieżącego dróg gminnych oraz usługi sprzętowe na terenie gminy Orzysz w 2012 roku
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Gmina Orzysz zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego Gmina Orzysz
Adres zamawiającego Giżycka15
Kod Miejscowość 12-250 Orzysz
Telefon: 87/4241040, 87/4241060
Faks: 87/4241050
adres strony internetowej www.bip.orzysz.pl
adres poczty elektronicznej um@orzysz.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.orzysz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd miejski w Orzyszu pok. nr 42 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie remontu bieżącego dróg, placów i parkingów gminnych na terenie gminy Orzysz. Zamówienie podzielono na dwie części do wykonania których, w zależności od części zamówienia należy posiadać w części pierwszej zestaw sprzętu składający się z :
2szt. samochodu ciężarowego wywrotki o ładowności 5 -8 ton,
2 szt. kop.- ładowarki samojezdnej o pojemności łyżki nie mniej niż 1,0 m3 i mocy powyżej 80KM
1szt. ładowarko-spycharki o szerokości łyżki przedniej minimum - 2,3m.
1szt. ciągnika o mocy nie mniejszej niż 50KM z osprzętem typu przyczepa, kosiarka
w części drugiej równiarkę drogową o mocy 80-120KM

W ofercie należy zapisać której z części oferta dotyczy.



Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV: 60122130-9 Usługi drogowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem
CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg



V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:
2012-12-31

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opis wymagań w zakresie potencjału technicznego oraz osób
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.



VIII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp. Nazwa kryterium Waga
1 CENA 100%


X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2012-03-26 do godz. 09:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Orzysz
Giżycka15
12-250 Orzysz
Pokój nr 4


XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-03-26, o godz. 09:05
w siedzibie zamawiającego
Gmina Orzysz
Giżycka15
12-250 Orzysz
Pokój nr 1


XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
NIE DOTYCZY

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

NIE DOTYCZY
NIE DOTYCZY

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
NIE DOTYCZY
NIE DOTYCZY


XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia:83476-2012. Data zamieszczenia 2012-03-16



____________________________________
Burmistrz Orzysza

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 16 mar 2012 15:29
Data opublikowania: piątek, 16 mar 2012 15:37
Data przejścia do archiwum: wtorek, 7 lip 2015 13:50
Opublikował(a): Dariusz Smakosz
Zaakceptował(a): Władysław Pszczółkowski
Artykuł był czytany: 2412 razy