Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NR POSTĘPOWANIA ZUK.271.2.2011

Nazwa zadania: NADZÓR INWESTORSKI NAD ROZBUDOWĄ SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ W GMINIE ORZYSZ oraz DOSTAWĄ I MONTAŻEM AUTOMATYCZNEJ STACJI ODBIORU ŚCIEKÓW DOWOŻONYCH, ZE ZINTEGROWANYM URZĄDZENIEM ROZDRABNIAJĄCYM
ZUK.271.2.2011 Orzysz, 2011-04-14

Wszyscy wykonawcy
Tablica ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego
www.bip.orzysz.pl zakładka przetargi

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZUK.271.2.2011. Nazwa zadania: NADZÓR INWESTORSKI NAD ROZBUDOWĄ SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ W GMINIE ORZYSZ oraz DOSTAWĄ I MONTAŻEM AUTOMATYCZNEJ STACJI ODBIORU ŚCIEKÓW DOWOŻONYCH, ZE ZINTEGROWANYM URZĄDZENIEM ROZDRABNIAJĄCYM

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

USŁUGI PROJEKTOWO INWESTYCYJNE mgr inż. Krzysztof Szeligowski
Adres Wykonawcy: ul. Kazańska 12/27, 18-400 ŁOMŻA szeligowskik@gmail.com
Uzasadnienie wyboru: z pośród złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta nr 4 otrzymała 100 pkt. w kryterium oceny ofert, cena 100%

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-04-19
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
---------------------------------------------------------------------------

Lp.: 1
Nazwa wykonawcy: NIERUCHOMOŚCI KANCELARIA BEATA MARTA KUCHARZYK
Adres Wykonawcy: UL.GRANICZNA13, 11-400 KĘTRZYN
beata_kucharzyk@wp.pl
Cena oferty brutto: 86.100,00
Liczba pkt. w kryterium cena: 0,00 (oferta odrzucona)

Lp.: 2.
Nazwa wykonawcy: PHIN CONSULTING Sp. z o.o.
Adres Wykonawcy: ul. Częstochowska 63 , 93-121 ŁÓDŹ
biuro@phin.pl `
Cena oferty brutto: 115.043,87
Liczba pkt. w kryterium cena: 50,03

Lp.3.
Nazwa wykonawcy: ADAPTEQ ENGINEERING Jolanta Piasecka
Adres Wykonawcy: ul. Szczęśliwa 16, 05-092 ŁOMIANKI
adapteq@op.pl
Cena oferty brutto: 137.760,00
Liczba pkt. w kryterium cena: 41,78


Lp.4.
Nazwa wykonawcy: USŁUGI PROJEKTOWO INWESTYCYJNE
mgr inż. Krzysztof Szeligowski
Adres Wykonawcy: ul. Kazańska 12/27, 18-400 ŁOMŻA
szeligowskik@gmail.com
Cena oferty brutto: 57.560,31
Liczba pkt. w kryterium cena: 100,00

Lp.5.
Nazwa wykonawcy ; ZAKŁAD OBSŁUGI INWESTYCJI KOMPLEX-BUD
Adres Wykonawcy: ul. Królowej Jadwigi 18C/4 , 11-500 GIŻYCKO
komplexbud@post.pl
Cena oferty brutto: 61.400,00
Liczba pkt. w kryterium cena: 93,75

Lp. 6.
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji SAN-SYSTEM
Karol Brodowski
Ul. Składowa 3a/23 19-400 OLECKO
biuro@san-system.com.pl
Cena oferty brutto: 102.090,00
Liczba pkt. w kryterium cena: 56,38

Lp.7

Nazwa wykonawcy: MUR-INSTAL Wojciech Jermacz
Wiartel 14, 12-200 PISZ

Cena oferty brutto: 58.300,00
Liczba pkt. w kryterium cena: 98,73

Lp.8

Nazwa wykonawcy: WDI OBSŁUGA INWESTYCJI Sp. z o.o.
Ul. Gorbotowa 15, 07-410 OSTROŁĘKA

Cena oferty brutto: 69.980,00
Liczba pkt. w kryterium cena: 82,25


2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu ofert:

W prowadzonym postępowaniu odrzucono następujące ofertę;

Nazwa wykonawcy: NIERUCHOMOŚCI KANCELARIA
BEATA MARTA KUCHARZYK
Adres Wykonawcy: UL.GRANICZNA13, 11-400 KĘTRZYN
beata_kucharzyk@wp.pl
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty:
Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty:Art.24 ust4

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o wykluczeniu z udziału w postępowaniu wykonawców;
W prowadzonym postępowaniu wykluczono następujących wykonawców:
Nazwa wykonawcy: NIERUCHOMOŚCI KANCELARIA
BEATA MARTA KUCHARZYK
Adres Wykonawcy: UL.GRANICZNA13, 11-400 KĘTRZYN
beata_kucharzyk@wp.pl

Uzasadnienie faktyczne wykluczenia:
Na mocy art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p.zm) Wykonawca wezwany do uzupełnienia dokumentów, w wyznaczonym terminie nie dostarczył ;
1. Aktualnego odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
3. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy naskładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Inspektorzy powinni posiadać stosowne uprawnienia do nadzorowania robót sanitarnych, drogowych, elektrycznych
4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę zrealizowanej, co najmniej jednej usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej (tłocznej i grawitacyjnej) o wartości łącznej nie mniejszej niż 5.000.000 zł lub długości łącznie nie mniejszej niż 30km sieci wod.kan.sanit.
(w jednym zamówieniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

5. Referencji wystawionej przez Inwestora dla Wykonawcy usługi Nadzoru Budowlanego .Referencje powinny zawierać informację o nazwie, lokalizacji i zakresie rzeczowym nadzorowanej inwestycji , wartości robót budowlanych , terminie świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego, oraz opinię Inwestora o wykonaniu usługi,
a tym samym nie potwierdził spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Uzasadnienie prawne wykluczenia: Art.24 ust.2 pkt 4) z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.

4.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności , po upływie pięciu dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia
o wyborze najkorzystniejszej oferty.


5. Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p.zm)



___________________________
Dyrektor Zarządu Waldemar Kononiuk
Data powstania: czwartek, 14 kwi 2011 13:57
Data opublikowania: czwartek, 14 kwi 2011 14:10
Data przejścia do archiwum: środa, 20 kwi 2011 09:37
Opublikował(a): Krystyna Chludzińska
Zaakceptował(a): Jarosław Kubrak
Artykuł był czytany: 1839 razy