OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nadzór Inwestorski, nr postępowania ZUK.272.2.2011
Wiadomość przeniesiona do archiwum
www.bip.orzysz.pl
TABLICA OGŁOSZEŃ
Orzysz: Nadzór inwestorski nad rozbudową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w gminie Orzysz oraz dostawą i montażem automatycznej stacji odbioru ścieków dowożonych ze zintegrowanym urządzeniem rozdrabniającym
Numer ogłoszenia: 61204 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Spółka Gminy sp. z o.o. , ul. Wyzwolenia 5, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4237016, faks 87 4237016.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad rozbudową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w gminie Orzysz oraz dostawą i montażem automatycznej stacji odbioru ścieków dowożonych ze zintegrowanym urządzeniem rozdrabniającym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla następujących zadań: 1. Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej z przepompowniami ścieków dla miejscowości Wierzbiny oraz przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wierzbiny . SIEĆ WODOCIAGOWA Długość sieci wodociągowej PVC 160mm L= 3 826,00 m PVC 110mm L= 1 428,00 m PVC 90mm L= 514,00 m PVC 75mm L= 252,00 m Długość przyłączy wodociągowych PE 40, długość L= 1 740,00m KANALIZACJA SANITARNA Długość kanalizacji grawitacyjnej; PP-B Dn 200mm L=373,00m, PP-B Dn 150mm L= 28,00m Długość rurociągu tłocznego z przepompowniami: Przepompownia - PW1 PE 110mm L= 3 126,00m PE 75mm L= 154,00m PE 63mm L= 1 384,00m PE 50mm L= 9,00m PE 40mm L= 996,00m Długość rurociągów z pompowni lokalnych PE 75mm L= 863,00m PE 50mm L= 115,00m PE 40mm L= 340,00m Długość przyłączy kanalizacji sanitarnej PP-B Dn 150mm L=353,00m 2. Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej z przepompowniami ścieków na ulicy Klonowej, Kwiatowej, Słonecznej i Polnej w miejscowości Orzysz. SIEĆ WODOCIAGOWA Długość sieci wodociągowej PVC 160mm L= 1 710,00 m PVC 110mm L= 69,00 m PVC 90mm L= 427,00 m Długość przyłączy wodociągowych PE 40 - L= 290.00m KANALIZACJA SANITARNA Długość kanalizacji grawitacyjnej; PP-B Dn 200mm L= 2 226,00m, PP-B Dn 150mm L= 84,00m Długość rurociągu tłocznego z przepompowniami: Przepompownia - PP1 PE 63mm L= 391,00m Przepompownia -PP2 PE 50mm L= 181,00m Przepompownia PP3 PE 50mm L= 403,00m Przepompownia -PK1 PE 110mm L= 116,00m PE 90mm L= 250,00m Długość przyłączy kanalizacyjnych PP-B Dn 150-200 L= 354,00m 3. Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami dla zabudowy jednorodzinnej przy ul. Osiedle Robotnicze, 22 Lipca, Słowackiego, Śniardwy, Krótkiej, Suwalskiej, Zacisze i Kajki miejscowości Orzysz. KANALIZACJA SANITARNA Długość rurociągów grawitacyjnych: PVC 200mm L= 1688,50m PVC 160mm L= 188,50m PCV AROT 110mm L=150m Dodatkowo kanalizację istniejąca na odcinku S1ist. - S7ist. należy przebudować z zastosowaniem rur PEHD. Odcinek od S1ist.-S3ist. wykonać metodą bez wykopową z zastosowaniem technologii burstliningu statycznego, odcinek S3ist. - S7ist. wykonać metodą wykopu ręcznego , umocnionego. Rurociągi wykonać z rur PEHD, PE 100, SDR 11 Długość sieci przebudowywanej PEHD 250mm L = 61,00m. (S1ist.-S3ist.) PEHD 250mm L= 80,00m (S3ist-S7ist.) Długość rurociągu tłocznego z przepompowniami; P1 - PE 90mm L= 557,00m P2 - PE 75mm L= 187,00m P3 - PE 63mm L= 112,00m Przyłącza kanalizacyjne Długość przyłączy kanalizacyjnych PVC 150mm L= 1107m 4.Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu do EKOMATRINY KANALIZACJA SANITARNA TŁOCZNA Długość rurociągu z przepompownią PM EOMARINA PE 75mm L= 2.320,00m SIEĆ WODOCIĄGOWA Długość sieci wodociągowej PCV 160mm L= 2305,00m 5. Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami, pompowni ścieków z rurociągiem tłocznym oraz sieci wodociągowej z przyłączami dla terenu w rejonie ulicy 1-go Maja, Leśnej i Ełckiej w miejscowości Orzysz. SIEĆ WODOCIĄGOWA PE 160mm L = 324,50m PE 110mm L= 838,50m PE 90mm L= 10,10m Przyłącza wodociągowe PE DN32mm L= 168,10m PE DN 40mm L= 44,70m KANALIZACJA SANITARNA Kanalizacja grawitacyjna Długość rurociągów grawitacyjnych PVC 200mm L= 1652,60m PVC 160mm L= 207,70m Kanalizacja tłoczna Długość rurociągu z przepompownią PE 90mm L= 35,00m 6.Dostawa i montaż automatycznej stacji odbioru ścieków dowożonych, ze zintegrowanym urządzeniem rozdrabniającym na terenie oczyszczalni ścieków w Mikoszach. Stacja kontenerowa o wymiarach 1400mm x 2400mm OGÓLEM WARTOŚĆ NADZOROWANYCH ROBÓT WYNOSI BRUTTO- 7.674.708,00zł Zakres usługi obejmuje zgodnie z art. 25 ustawy Prawo budowlane w szczególności: 1) reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i dokonywanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i branie udziału w czynnościach odbioru końcowego inwestycji i przekazywania sieci wod.kan do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 5) kontrolowanie rozliczenia budowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w przedmiocie prowadzonej działalności wymagany wpis 71.12.Z działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę zrealizowanej, co najmniej jednej usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej (tłocznej i grawitacyjnej) o wartości łącznej nie mniejszej niż 5.000.000 zł lub długości łącznie nie mniejszej niż 30km sieci wod.kan ogółem (w jednym zamówieniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -dysponowania osobami posiadającymi stosowne uprawnienia do pełnienia nadzoru nad realizacją inwestycji, oraz posiadających aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Budowlanej.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, suma gwarancyjna za zakres podstawowy minimum 1.000.000,00zł .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
Wykonawca dostarczy referencje na wykonane usługi wymienione w wykazie zrealizowanych usług. Referencje wystawione przez Inwestora dla Wykonawcy usługi Nadzoru Budowlanego powinny zawierać informację o nazwie, lokalizacji i zakresie rzeczowym nadzorowanej inwestycji , wartości robót budowlanych , terminie świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego, oraz opinię Inwestora o wykonaniu usługi.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.orzysz.pl zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Spółka Gminy sp. z o.o. ul. Wyzwolenia 5,12-250 Orzysz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2011 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego -Zakład Usług Komunalnych Spółka Gminy sp. z o.o. ul. Wyzwolenia 5,12-250 Orzysz, w sekretariacie firmy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie w ramach R P O Warmia i Mazury 2007-2013 , Działanie 6.1Poprawa i zapobieganie degradacji środowiska poprzez budowę , rozbudowę i modernizację infrastruktury ochrony środowiska. Poddziałanie 6.1.2. Gospodarka wodno-ściekowa. Umowa nr UDA-RPWM.06.01.02-28-0004/10-00 z dnia 08.12.2010r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
- SIWZ -ZUK.271.2.2011 (rtf) 7 kwi 2011 14:04
- FORMULARZ OFERTOWY-WZÓR (rtf) 1 kwi 2011 11:37
- OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW (rtf) 1 kwi 2011 11:39
- OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW (rtf) 1 kwi 2011 11:40
- WYKAZ OSÓB DO KONTAKTÓW (rtf) 1 kwi 2011 11:40
- WYKAZ WYKONANYCH USUG (rtf) 1 kwi 2011 11:41
- WZÓR UMOWY (doc) 1 kwi 2011 11:41
- WYKAZ OSÓB KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ (rtf) 1 kwi 2011 11:42
- Zmiana treści SIWZ (doc) 7 kwi 2011 14:42