OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NR SPRAWY RGI.271.2.2011
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Zagospodarowanie terenu zielenią oraz dostawa i montaż systemów zabezpieczeń obiektów na plaży miejskiej w Orzyszu
www.bip.orzysz.pl zakładka przetargi
Orzysz: Zagospodarowanie terenu zielenią oraz dostawa i montaż systemów zabezpieczeń obiektów na plaży miejskiej w Orzyszu. Nr postępowania RGI.271.2.2011
Numer ogłoszenia: 96293 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Orzyszu , ul. Giżycka 15/10, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241040, faks 087 4241050.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzysz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu zielenią oraz dostawa i montaż systemów zabezpieczeń obiektów na plaży miejskiej w Orzyszu. Nr postępowania RGI.271.2.2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do n. 1.2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Należy złożyć ofertę dla każdej części oddzielnie. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa i dostawa. Pierwsza część obejmuje - usługę w zakresie zagospodarowanie terenu plaży zielenią i budowę schodów terenowych. Druga część zamówienia obejmuje dostawę i montaż systemu alarmowego, dostawę i montaż systemu telewizji przemysłowej, dostawę i montaż obrotowej kamery poglądowej oraz dostawę i montaż nagłośnienia w budynku recepcyjno sanitarnym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 31.62.50.00-3, 31.62.53.00-5, 48.95.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena warunku na podstawie złożonych dokumentów metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena na podstawie złożonych dokumentów metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena na podstawie złożonych dokumentów metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena na podstawie złożonych dokumentów metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• koncesję, zezwolenie lub licencję
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
•
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.orzysz.pl zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Orzyszu , ul. Giżycka 15 , 12-250 ORZYSZ.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Orzyszu, 12-250 ORZYSZ, ul. Giżycka 15, kancelaria Z-cy Burmistrza.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana z dofinansowaniem w ramach R.P.O. Warmia Mazury 2007-20013, nazwa projektu - Wzrost potencjału turystycznego Gminy Orzysz poprzez budowę stanicy wodnej nad jeziorem Orzysz wraz z obiektami małej architektury..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zagospodarowanie terenu plaży zielenią i budowa schodów terenowych.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie zagospodarowania zielenią terenu kompleksu plaży projekt przewiduje : założenie trawników dywanowych na powierzchni 1847m2,nasadzenia drzew i krzewów ozdobnych, wykonanie schodów terenowych. Szczegółowy przedmiar robót określono w załączniku Nr 10 do SIWZ..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa i montaż systemu alarmowego, dostawa i montaż systemu telewizji przemysłowej, dostawa i montaż obrotowej kamery poglądowej oraz dostawa i montaż nagłośnienia w budynku recepcyjno sanitarnym..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie systemu alarmowego oraz telewizji przemysłowej - brak projektu wykonawczego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu alarmowego, dostawa i montaż systemu telewizji przemysłowej, dostawa i montaż obrotowej kamery poglądowej. Zamawiający planuje, iż monitoringiem objęte będą obiekty kubaturowe (pawilon wejściowy z sanitariatem i hangar na sprzęt pływający) .Na terenie plaży przewiduje się zainstalowanie kamery obrotowej emitującej sygnał do sieci internetowej z terenu kompleksu plaży z kąpieliskiem i panoramą jeziora. Proponowany przez Zamawiającego wykaz urządzeń planowanych do zainstalowania zawarto w załączniku nr 10 do SIWZ. W zakresie systemu nagłośnienia projekt przewiduje : System nagłośnienia do zainstalowania w budynku pawilonu wejściowego z sanitariatem. Zaprojektowano szafkę RACK z urządzeniami systemu nagłośnienia , dodatkowo dla potrzeb obsługi przewidziano pulpit mikrofonowy służący do rozgłaszania komunikatów w kierunku plaży. Zaprojektowany system posiada zarówno możliwość nadawania komunikatów głosowych jak też emisji tła muzycznego z nośników CD bądź radia. UWAGA! Przed złożeniem oferty, Wykonawca musi zapoznać się z lokalizacją obiektów w terenie, celem właściwego sporządzenia oferty cenowej..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.50.00-3, 31.62.53.00-6, 48.95.20.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Orzysz: Zagospodarowanie terenu zielenią oraz dostawa i montaż systemów zabezpieczeń obiektów na plaży miejskiej w Orzyszu. Nr postępowania RGI.271.2.2011
Numer ogłoszenia: 96293 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Orzyszu , ul. Giżycka 15/10, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241040, faks 087 4241050.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzysz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu zielenią oraz dostawa i montaż systemów zabezpieczeń obiektów na plaży miejskiej w Orzyszu. Nr postępowania RGI.271.2.2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do n. 1.2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Należy złożyć ofertę dla każdej części oddzielnie. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa i dostawa. Pierwsza część obejmuje - usługę w zakresie zagospodarowanie terenu plaży zielenią i budowę schodów terenowych. Druga część zamówienia obejmuje dostawę i montaż systemu alarmowego, dostawę i montaż systemu telewizji przemysłowej, dostawę i montaż obrotowej kamery poglądowej oraz dostawę i montaż nagłośnienia w budynku recepcyjno sanitarnym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 31.62.50.00-3, 31.62.53.00-5, 48.95.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena warunku na podstawie złożonych dokumentów metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena na podstawie złożonych dokumentów metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena na podstawie złożonych dokumentów metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena na podstawie złożonych dokumentów metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• koncesję, zezwolenie lub licencję
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
•
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.orzysz.pl zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Orzyszu , ul. Giżycka 15 , 12-250 ORZYSZ.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Orzyszu, 12-250 ORZYSZ, ul. Giżycka 15, kancelaria Z-cy Burmistrza.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana z dofinansowaniem w ramach R.P.O. Warmia Mazury 2007-20013, nazwa projektu - Wzrost potencjału turystycznego Gminy Orzysz poprzez budowę stanicy wodnej nad jeziorem Orzysz wraz z obiektami małej architektury..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zagospodarowanie terenu plaży zielenią i budowa schodów terenowych.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie zagospodarowania zielenią terenu kompleksu plaży projekt przewiduje : założenie trawników dywanowych na powierzchni 1847m2,nasadzenia drzew i krzewów ozdobnych, wykonanie schodów terenowych. Szczegółowy przedmiar robót określono w załączniku Nr 10 do SIWZ..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa i montaż systemu alarmowego, dostawa i montaż systemu telewizji przemysłowej, dostawa i montaż obrotowej kamery poglądowej oraz dostawa i montaż nagłośnienia w budynku recepcyjno sanitarnym..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie systemu alarmowego oraz telewizji przemysłowej - brak projektu wykonawczego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu alarmowego, dostawa i montaż systemu telewizji przemysłowej, dostawa i montaż obrotowej kamery poglądowej. Zamawiający planuje, iż monitoringiem objęte będą obiekty kubaturowe (pawilon wejściowy z sanitariatem i hangar na sprzęt pływający) .Na terenie plaży przewiduje się zainstalowanie kamery obrotowej emitującej sygnał do sieci internetowej z terenu kompleksu plaży z kąpieliskiem i panoramą jeziora. Proponowany przez Zamawiającego wykaz urządzeń planowanych do zainstalowania zawarto w załączniku nr 10 do SIWZ. W zakresie systemu nagłośnienia projekt przewiduje : System nagłośnienia do zainstalowania w budynku pawilonu wejściowego z sanitariatem. Zaprojektowano szafkę RACK z urządzeniami systemu nagłośnienia , dodatkowo dla potrzeb obsługi przewidziano pulpit mikrofonowy służący do rozgłaszania komunikatów w kierunku plaży. Zaprojektowany system posiada zarówno możliwość nadawania komunikatów głosowych jak też emisji tła muzycznego z nośników CD bądź radia. UWAGA! Przed złożeniem oferty, Wykonawca musi zapoznać się z lokalizacją obiektów w terenie, celem właściwego sporządzenia oferty cenowej..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.50.00-3, 31.62.53.00-6, 48.95.20.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Pliki do pobrania:
- SIWZ RIG.271.2.2011 (rtf) 25 mar 2011 10:29
- Zał nr 1 formularz ofertowy (rtf) 25 mar 2011 10:30
- Zał nr 2 -Formularz cenowy 1 (rtf) 25 mar 2011 10:30
- Zał nr 3 formularz cenowy 2 (rtf) 25 mar 2011 10:31
- Zał.4 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (rtf) 25 mar 2011 10:31
- Zał. nr 5- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (rtf) 25 mar 2011 10:32
- Zał.6 - wykaz osób do kontaktów (rtf) 25 mar 2011 10:33
- Zał nr 7 oświadczenie że osoby uczest... (rtf) 25 mar 2011 10:33
- Zał nr 8- wykaz osób które będa uczestniczyć w realizacji zamówienia (rtf) 25 mar 2011 10:38
- Zał.nr 9 postanowienia umowy (doc) 25 mar 2011 10:37
- Zał 10.1 specyfikacja CCTV (doc) 25 mar 2011 10:39
- Zał.10.2 zestaw.mat.system zabezp. (doc) 25 mar 2011 10:40
- Zał. nr 10.3 Przedmiar na nagłośnienie (rtf) 25 mar 2011 10:40
- Zał. 10.4 Przedmiar- schody terenowe (pdf) 25 mar 2011 10:41
- Zał.10.5- mapa zagospodarowanie terenu (pdf) 25 mar 2011 11:05
- Zał 10.6 przekrój hangaru (pdf) 25 mar 2011 12:01
- Zał 10.7HANGAR-rz przyziemia (pdf) 25 mar 2011 12:05
- Zał 10.8 projekt nagłosnienia (pdf) 25 mar 2011 12:06
- Zał.10.9 przedmiar zieleń (pdf) 25 mar 2011 15:24
- Zał.10.10 projekt zieleni (pdf) 28 mar 2011 11:58
- ODPOWIEDŹ 1. NA ZAPYTANIA DO SIWZ (rtf) 28 mar 2011 14:07