Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Orzysz: dostawa i wymiana stolarki drzwiowej w kompleksie sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. mjr. Henryka Sucharskiego w Orzyszu
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 387808 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. mjr Henryka Sucharskiego, ul. Wojska Polskiego 14, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 42 37 024, faks 087 42 37 024.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i wymiana stolarki drzwiowej w kompleksie sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. mjr. Henryka Sucharskiego w Orzyszu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakresie realizacji zadania będącego przedmiotem zamówienia jest:demontaż istniejących drzwi, dostawa i montaż drzwi łazienkowych z okuciami na istniejących ościeżnicach szt.5, dostawa i montaż nowych kompletnych drzwi wewnętrznych pełnych drewnianych, jednoskrzydłowych szt.7, dostawa i montaż drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych pełnych, drewnianych, kompletnych (ościeżnica +skrzydła z okuciami) szt. 1, dostawa i montaż drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych ALU przeszklonych, kompletnych (ościeżnica +skrzydła z okuciami) szt. 1. Szczegółowe przedmiary robót, rysunki z opisem stanowią załączniki do SIWZ. Wszystkie zastosowane wyroby i materiały powinny posiadać świadectwa dopuszczenia do stosowania budownictwie. Roboty wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz innymi obowiązującymi przepisami.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7, 45.42.11.31-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• MASTER Usługi Remontowo - Budowlane Łukasz Staniszewski,, ul. Piwnika Ponurego 5/20, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9369,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 7900,00
• Oferta z najniższą ceną: 7900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8131,68
• Waluta: PLN.
Data powstania: czwartek, 16 gru 2010 11:55
Data opublikowania: czwartek, 16 gru 2010 11:57
Data przejścia do archiwum: wtorek, 7 lip 2015 13:02
Opublikował(a): Beata Jażdżewska
Zaakceptował(a): Beata Jażdżewska
Artykuł był czytany: 2013 razy