Zimowe utrzymanie dróg gminnych
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Orzysz w sezonie 2011
Orzysz, 2010-11-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: GKR.V.341-2/10. Nazwa zadania: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Orzysz w sezonie 2011
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Urząd Miejski w Orzyszu
Adres zamawiającego Giżycka 15
Kod Miejscowość 12-250 Orzysz
Telefon: 87/4241040
Faks: 87/4241050
adres strony internetowej www.um.orzysz.pl ; www.bip.orzysz.pl
adres poczty elektronicznej um@orzysz.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7.30 - 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.um.orzysz.pl ; www.bip.orzysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Miejski w Orzyszu
Giżycka 15
12-250 Orzysz
pok. 28; www.bip.orzysz.pl
). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie, likwidacja skutków śliskości pośniegowej i gołoledzi na drogach i placach gminnych
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV:90.21.20.00-6 - Usługa odśnieżania
CPV:90.21.30.00-3- Usługa usuwania oblodzeń
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do n.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i likwidacja skutków śliskości pośniegowej i gołoledzi na drogach gminnych.
Środki do zwalczania śliskości zakupi zamawiający.
Należy podać cenę jednostkową za wynajem dla każdego rodzaju sprzętu ( wg stawki godzinowej plus podatek VAT).W przypadku zmiany stawki podatku VAT po podpisaniu umowy, ceny brutto usług zostaną zmienione poprzez uwzględnienie nowej stawki podatku VAT.
np:
samochód ciężarowy ( marka)…… z pługiem lub piaskarką - …xxx zł / godz.
ciągnik (marka) ….. z pługiem czołowym, bocznym lub piaskarką-...xxx zł/ godz.
ładowarki samojezdnej (marka)…… -xxx zł/godz.
Cena podana w ofercie zostanie przyjęta jako umowna.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i likwidacja skutków śliskości pośniegowej i gołoledzi na drogach gminnych.
Środki do zwalczania śliskości zakupi zamawiający.
należy podać cenę jednostkową za wynajem dla każdego rodzaju sprzętu ( wg stawki godzinowej plus podatek VAT).
np:
samochód ciężarowy ( marka)…… z pługiem lub piaskarką - …xxx zł / godz.
ciągnik (marka) ….. z pługiem czołowym, bocznym lub piaskarką-...xxx zł/ godz.
ładowarki samojezdnej (marka)…… -xxx zł/godz.
Cena podana w ofercie zostanie przyjęta jako umowna.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:od podpisania umowy do 2011-12-31
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej…… robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
uszczegółowienie - opis wymaganego doświadczenia dla wykonawców
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -opis wymagań w zakresie potencjału technicznego oraz osób
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -opis wymagań w zakresie sytuacji ekonomicznej
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1 CENA 100 %
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-12-08 do godz. do godz. 9:00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Orzyszu
Giżycka 15
12-250 Orzysz
Pokój nr 11 Sekretariat Burmistrza
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-12-08, o godz. 9:05
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Orzyszu
Giżycka 15
12-250 Orzysz
Pokój nr 28
-
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
umowa ramowa
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 342253 - 2010. Data zamieszczenia 2010-11-30
____________________________________
Burmistrz Orzysza
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: GKR.V.341-2/10. Nazwa zadania: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Orzysz w sezonie 2011
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Urząd Miejski w Orzyszu
Adres zamawiającego Giżycka 15
Kod Miejscowość 12-250 Orzysz
Telefon: 87/4241040
Faks: 87/4241050
adres strony internetowej www.um.orzysz.pl ; www.bip.orzysz.pl
adres poczty elektronicznej um@orzysz.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7.30 - 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.um.orzysz.pl ; www.bip.orzysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Miejski w Orzyszu
Giżycka 15
12-250 Orzysz
pok. 28; www.bip.orzysz.pl
). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie, likwidacja skutków śliskości pośniegowej i gołoledzi na drogach i placach gminnych
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV:90.21.20.00-6 - Usługa odśnieżania
CPV:90.21.30.00-3- Usługa usuwania oblodzeń
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do n.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i likwidacja skutków śliskości pośniegowej i gołoledzi na drogach gminnych.
Środki do zwalczania śliskości zakupi zamawiający.
Należy podać cenę jednostkową za wynajem dla każdego rodzaju sprzętu ( wg stawki godzinowej plus podatek VAT).W przypadku zmiany stawki podatku VAT po podpisaniu umowy, ceny brutto usług zostaną zmienione poprzez uwzględnienie nowej stawki podatku VAT.
np:
samochód ciężarowy ( marka)…… z pługiem lub piaskarką - …xxx zł / godz.
ciągnik (marka) ….. z pługiem czołowym, bocznym lub piaskarką-...xxx zł/ godz.
ładowarki samojezdnej (marka)…… -xxx zł/godz.
Cena podana w ofercie zostanie przyjęta jako umowna.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i likwidacja skutków śliskości pośniegowej i gołoledzi na drogach gminnych.
Środki do zwalczania śliskości zakupi zamawiający.
należy podać cenę jednostkową za wynajem dla każdego rodzaju sprzętu ( wg stawki godzinowej plus podatek VAT).
np:
samochód ciężarowy ( marka)…… z pługiem lub piaskarką - …xxx zł / godz.
ciągnik (marka) ….. z pługiem czołowym, bocznym lub piaskarką-...xxx zł/ godz.
ładowarki samojezdnej (marka)…… -xxx zł/godz.
Cena podana w ofercie zostanie przyjęta jako umowna.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:od podpisania umowy do 2011-12-31
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej…… robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
uszczegółowienie - opis wymaganego doświadczenia dla wykonawców
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -opis wymagań w zakresie potencjału technicznego oraz osób
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -opis wymagań w zakresie sytuacji ekonomicznej
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1 CENA 100 %
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-12-08 do godz. do godz. 9:00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Orzyszu
Giżycka 15
12-250 Orzysz
Pokój nr 11 Sekretariat Burmistrza
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-12-08, o godz. 9:05
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Orzyszu
Giżycka 15
12-250 Orzysz
Pokój nr 28
-
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
umowa ramowa
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 342253 - 2010. Data zamieszczenia 2010-11-30
____________________________________
Burmistrz Orzysza
Pliki do pobrania:
- Załącznik Nr 1 do SIWZ (docx) 30 lis 2010 14:42
- Załącznik nr 2 do SIWZ wzór umowy (doc) 30 lis 2010 14:44
- Załącznik nr 3 do SIWZ Formularz ofertowy wykonawcy (doc) 30 lis 2010 14:46
- SIWZ (doc) 30 lis 2010 14:50