OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA PRZEBUDOWĘ NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH W OBRĘBIE WSI MIKOSZE, GMINA ORZYSZ
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Orzysz: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH W OBRĘBIE WSI MIKOSZE, GMINA ORZYSZ
Numer ogłoszenia: 189849 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Orzyszu , ul. Giżycka 15/10, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241040, faks 087 4241050.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzysz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH W OBRĘBIE WSI MIKOSZE, GMINA ORZYSZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego przedsięwzięcia planuje się przebudowę drogi gminnej częściowo utwardzonej o nawierzchni brukowej i częściowo nieutwardzonej polegającej na: - przebudowie nawierzchni masa asfaltowa na odcinku od km. 0+000 do km 0+571 wieś Mikosze, - przebudowie nawierzchni masa asfaltowa na odcinku od km. 0+000 do km 1+306 osada Mikosze, - przebudowie nawierzchni kruszywem łamanym na odcinku od km 0+571 do km 3+288 wieś Mikosze - pole biwakowe oraz od km 0+000 do km 0+602 - pole biwakowe i od km 1+306 do km 1+529 - osada Mikosze - skrzyżowanie z droga od wsi Mikosze. Przebudowa drogi pokrywa się ze stanem istniejącym i nie pogarsza warunków przyrodniczych. Projektowane zagospodarowanie terenu inwestycji przewiduje korektę istniejącego układu komunikacyjnego i wykonania nowych nawierzchni dróg gminnych w obrębie wsi Mikosze. Założono wykonanie jezdni o szerokości 5,00 m o nawierzchni z betonu asfaltowego na odcinku 571 m + 1306 m. Powierzchnia nawierzchni z betonu asfaltowego wynosi 2 875 + 6 530 m2. Powierzchnia nawierzchni z kruszywa łamanego wynosi 15 592 m2. Powierzchnia poboczy gruntowych wynosi 571+1306 m2. Nawierzchnia drogi gminnej we wsi Mikosze na działkach o nr 49/2,121, 122, 126, 47, 34, 17 i19 Planuje się wzmocnienie konstrukcji nawierzchni, poszerzenie korony drogi oraz poprawę bezpieczeństwa użytkowników drogi. Powyższe zostanie osiągnięte poprzez: a. wzmocnienie konstrukcji poprzez wyrównanie do właściwego przekroju i profilu istniejącej nawierzchni brukowcowi -żwirowej mieszanka kruszywa łamanego 0-31,5 oraz ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego, b. właściwe oznakowanie poziome odcinka oraz wykonanie poboczy utwardzonych mieszanka kruszywa łamanego 0-31,5, co uporządkuje i usprawni ruch pieszych i pojazdów, c. wykonanie zatoki transportu publicznego poza korona drogi Konstrukcja nawierzchni jezdni => warstwa ścieralna - beton asfaltowy gr. 4 cm, warstwa wiążąca - beton asfaltowy gr. 6 cm, podbudowa wyrównania z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5, gr. Sr. 15 cm. Nawierzchnia zjazdów i zatoki -kostka betonowa wibroprasowana szara gr. 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr.5cm, podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 gr. Sr. 20 cm. Nawierzchnia peronu - kostka betonowa wibroprasowana szara gr. 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm, podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 gr.Sr.10 cm. Nawierzchnia drogi gminnej we wsi Mikosze na działkach o nr 49/3, 49/1, 51/6 oraz 43/40 Planuje Sie wzmocnienie konstrukcji nawierzchni, poszerzenie korony drogi oraz poprawę bezpieczeństwa użytkowników drogi. Powyższe zostanie osiągnięte poprzez: a. wzmocnienie konstrukcji poprzez wyrównanie do właściwego przekroju i profilu istniejącej nawierzchni gruntowo-żwirowej oraz ułożenie warstwy kruszywa naturalnego i warstwy mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5, b. właściwe oznakowanie poziome odcinka oraz wykonanie poboczy utwardzonych mieszanka kruszywa łamanego 0-31,5, co uporządkuje i usprawni ruch pieszych i pojazdów. Konstrukcja nawierzchni jezdni -warstwa górna - mieszanka kruszywa łamanego 0-31,5 gr. 15 cm, podbudowa - kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie gr. 20 cm, pobocza - kruszywa naturalne stabilizowane mechanicznie gr. 12 cm. Inwestycja powinna być zrealizowana etapowo ze względu na środki finansowe jakimi będzie dysponował zamawiający . W 2010r. roku zamawiający przewiduje możliwość sfinansowania robót drogowych do kwoty 1.200.000,00 zł. Pozostałe roboty muszą być zrealizowane do 31.05.2011r. Od Gminy wymagane jest rozliczenie projektu o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Warmia-Mazury 2007-2013 do dnia 30.06.2011r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 70.000,00zl, słownie: siedemdziesiąt tysięcy. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Warmińsko - Mazurski Bank Spółdzielczy 02 9364 0000 2003 0001 9817 0007 z adnotacją,wadium - przebudowa nawierzchni dróg gminnych w obrębie wsi Mikosze, gmina Orzysz 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2010-08-16, sposób przekazania: wpięta jako pierwsza strona w ofercie. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
koncesję, zezwolenie lub licencję
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.orzysz.pl zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Orzyszu , ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Orzyszu,kancelaria Z-cy Burmistrza, ul.Giżycka 15 , 12-250 Orzysz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest dofinansowane w ramach środków Programu Operacyjnego Warmia-Mazury 2007-2013 , Umowa o dofinansowaniu projektu -Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w obrębie wsi Mikosze gmina Orzysz nr UDA-RPWM.05.02.01-28-019/09-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Numer ogłoszenia: 189849 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Orzyszu , ul. Giżycka 15/10, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241040, faks 087 4241050.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzysz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH W OBRĘBIE WSI MIKOSZE, GMINA ORZYSZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego przedsięwzięcia planuje się przebudowę drogi gminnej częściowo utwardzonej o nawierzchni brukowej i częściowo nieutwardzonej polegającej na: - przebudowie nawierzchni masa asfaltowa na odcinku od km. 0+000 do km 0+571 wieś Mikosze, - przebudowie nawierzchni masa asfaltowa na odcinku od km. 0+000 do km 1+306 osada Mikosze, - przebudowie nawierzchni kruszywem łamanym na odcinku od km 0+571 do km 3+288 wieś Mikosze - pole biwakowe oraz od km 0+000 do km 0+602 - pole biwakowe i od km 1+306 do km 1+529 - osada Mikosze - skrzyżowanie z droga od wsi Mikosze. Przebudowa drogi pokrywa się ze stanem istniejącym i nie pogarsza warunków przyrodniczych. Projektowane zagospodarowanie terenu inwestycji przewiduje korektę istniejącego układu komunikacyjnego i wykonania nowych nawierzchni dróg gminnych w obrębie wsi Mikosze. Założono wykonanie jezdni o szerokości 5,00 m o nawierzchni z betonu asfaltowego na odcinku 571 m + 1306 m. Powierzchnia nawierzchni z betonu asfaltowego wynosi 2 875 + 6 530 m2. Powierzchnia nawierzchni z kruszywa łamanego wynosi 15 592 m2. Powierzchnia poboczy gruntowych wynosi 571+1306 m2. Nawierzchnia drogi gminnej we wsi Mikosze na działkach o nr 49/2,121, 122, 126, 47, 34, 17 i19 Planuje się wzmocnienie konstrukcji nawierzchni, poszerzenie korony drogi oraz poprawę bezpieczeństwa użytkowników drogi. Powyższe zostanie osiągnięte poprzez: a. wzmocnienie konstrukcji poprzez wyrównanie do właściwego przekroju i profilu istniejącej nawierzchni brukowcowi -żwirowej mieszanka kruszywa łamanego 0-31,5 oraz ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego, b. właściwe oznakowanie poziome odcinka oraz wykonanie poboczy utwardzonych mieszanka kruszywa łamanego 0-31,5, co uporządkuje i usprawni ruch pieszych i pojazdów, c. wykonanie zatoki transportu publicznego poza korona drogi Konstrukcja nawierzchni jezdni => warstwa ścieralna - beton asfaltowy gr. 4 cm, warstwa wiążąca - beton asfaltowy gr. 6 cm, podbudowa wyrównania z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5, gr. Sr. 15 cm. Nawierzchnia zjazdów i zatoki -kostka betonowa wibroprasowana szara gr. 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr.5cm, podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 gr. Sr. 20 cm. Nawierzchnia peronu - kostka betonowa wibroprasowana szara gr. 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm, podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 gr.Sr.10 cm. Nawierzchnia drogi gminnej we wsi Mikosze na działkach o nr 49/3, 49/1, 51/6 oraz 43/40 Planuje Sie wzmocnienie konstrukcji nawierzchni, poszerzenie korony drogi oraz poprawę bezpieczeństwa użytkowników drogi. Powyższe zostanie osiągnięte poprzez: a. wzmocnienie konstrukcji poprzez wyrównanie do właściwego przekroju i profilu istniejącej nawierzchni gruntowo-żwirowej oraz ułożenie warstwy kruszywa naturalnego i warstwy mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5, b. właściwe oznakowanie poziome odcinka oraz wykonanie poboczy utwardzonych mieszanka kruszywa łamanego 0-31,5, co uporządkuje i usprawni ruch pieszych i pojazdów. Konstrukcja nawierzchni jezdni -warstwa górna - mieszanka kruszywa łamanego 0-31,5 gr. 15 cm, podbudowa - kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie gr. 20 cm, pobocza - kruszywa naturalne stabilizowane mechanicznie gr. 12 cm. Inwestycja powinna być zrealizowana etapowo ze względu na środki finansowe jakimi będzie dysponował zamawiający . W 2010r. roku zamawiający przewiduje możliwość sfinansowania robót drogowych do kwoty 1.200.000,00 zł. Pozostałe roboty muszą być zrealizowane do 31.05.2011r. Od Gminy wymagane jest rozliczenie projektu o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Warmia-Mazury 2007-2013 do dnia 30.06.2011r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 70.000,00zl, słownie: siedemdziesiąt tysięcy. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Warmińsko - Mazurski Bank Spółdzielczy 02 9364 0000 2003 0001 9817 0007 z adnotacją,wadium - przebudowa nawierzchni dróg gminnych w obrębie wsi Mikosze, gmina Orzysz 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2010-08-16, sposób przekazania: wpięta jako pierwsza strona w ofercie. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
koncesję, zezwolenie lub licencję
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.orzysz.pl zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Orzyszu , ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Orzyszu,kancelaria Z-cy Burmistrza, ul.Giżycka 15 , 12-250 Orzysz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest dofinansowane w ramach środków Programu Operacyjnego Warmia-Mazury 2007-2013 , Umowa o dofinansowaniu projektu -Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w obrębie wsi Mikosze gmina Orzysz nr UDA-RPWM.05.02.01-28-019/09-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
- ODPOWIEDŹ -2 NA ZAPYTANIE (doc) 13 sie 2010 11:08
- SIWZ (rtf) 16 lip 2010 14:26
- ODPOWIEDŻ NA ZAPYTANIE (rtf) 11 sie 2010 11:31
- Zał. nr 1 formularz oferty (rtf) 16 lip 2010 14:27
- Zał. nr 2- form. cenowy (rtf) 16 lip 2010 15:04
- Zał. nr 3 Oświadczenie o speł. war. (rtf) 16 lip 2010 15:05
- Zał. nr 4 Wykaz osób do kontaktów (rtf) 16 lip 2010 15:06
- zał. nr 5 oświadczenie (rtf) 16 lip 2010 15:07
- Zał nr 6 Wykaz robót (rtf) 16 lip 2010 15:08
- Zał. nr 7 Wykaz narzędzi (rtf) 16 lip 2010 15:09
- Zał. nr 8 - oświadczenie (rtf) 16 lip 2010 15:10
- Zał. nr 9 wykaz osób uczest. (rtf) 16 lip 2010 15:13
- zał.10oświadczenie (rtf) 16 lip 2010 15:14
- Zał. nr 11 wzór umowy (doc) 11 sie 2010 10:47
- zał. nr 12 warunki gwarancji (rtf) 16 lip 2010 15:14
- odcinek 1 opis (pdf) 19 lip 2010 12:31
- odcinek 1przedmiar (pdf) 19 lip 2010 12:33
- odcinek 2 przedmiar (pdf) 19 lip 2010 12:36
- odcinek 2 opis (pdf) 19 lip 2010 12:34
- odcinek 3 opis (pdf) 19 lip 2010 12:38
- odcinek 4 opis (pdf) 19 lip 2010 13:03
- odcinek 5 opis (pdf) 19 lip 2010 13:05
- odcinek 3 ,4,5 przedmiar (pdf) 19 lip 2010 13:05
- profil3 (pdf) 16 lip 2010 15:21
- Profil odc. 4 (pdf) 16 lip 2010 15:22
- Profil odc. 5 (pdf) 16 lip 2010 15:24
- Przekroje poprzeczne odc. 3 (pdf) 16 lip 2010 15:25
- Przekroje poprzeczne odc. 4 (pdf) 16 lip 2010 15:25
- Przekroje poprzeczne odc. 5 (pdf) 16 lip 2010 15:26
- Punkty niwelety odc. 3 (pdf) 16 lip 2010 15:26
- Punkty niwelety odc. 4 (pdf) 16 lip 2010 15:27
- Punkty niwelety odc. 5 (pdf) 16 lip 2010 15:28
- Normalny odc. 5 (pdf) 16 lip 2010 15:29
- Normalny odc. 4 (pdf) 16 lip 2010 15:29
- Normalny odc. 3 (pdf) 16 lip 2010 15:30
- Bilans robót ziemnych odc. 4 (pdf) 19 lip 2010 13:19
- Bilans robót ziemnych odc. 3 (pdf) 19 lip 2010 13:18
- Bilans robót ziemnych odc. 5 (pdf) 19 lip 2010 13:20
- Mikosze ark 7 (pdf) 19 lip 2010 11:40
- Mikosze ark 6 (pdf) 19 lip 2010 11:40
- Mikosze ark 5 (pdf) 19 lip 2010 11:42
- Mikosze ark 4 (pdf) 19 lip 2010 11:42
- Mikosze ark 3 (pdf) 19 lip 2010 11:43
- Mikosze ark 2 (pdf) 19 lip 2010 11:43
- Mikosze ark 1 (pdf) 19 lip 2010 11:44
- decyzja WZB (pdf) 19 lip 2010 11:45
- spec.tech. remont.drogi wieś Mikosze (pdf) 11 sie 2010 10:53
- spec.tech . rem.drogi osoada Mikosze (pdf) 11 sie 2010 10:54