Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU- PRZETARG NIEOGRANICZONY

DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NA REMONT BUDYNKÓW SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKO- GMINNEGO OŚRODKA ZDROWIA W ORZYSZU
Orzysz: DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NA REMONT BUDYNKÓW SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKO- GMINNEGO OŚRODKA ZDROWIA W ORZYSZU
Numer ogłoszenia: 137377 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Orzyszu , ul. Giżycka 15/10, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241040, faks 087 4241050.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzysz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NA REMONT BUDYNKÓW SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKO- GMINNEGO OŚRODKA ZDROWIA W ORZYSZU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych przeznaczonych na remont elewacji budynku ośrodka zdrowia oraz na remont kapitalny budynku gospodarczego zlokalizowanego na posesji ośrodka zdrowia. Lp. Przedmiot Ilość Jm 1 Spoiwo cynowo- ołowiowe LC-60 (pręty) 6,5kg kg 2 Kwas solny techniczny 15,00 kg 3 Farba emulsyjna fasadowa np. Dulux 74,00 dm³ 4 Farba olejna do gruntowania ogólnego stosowania 21,00 dm³ 5 Farba olejna do gruntowania przeciwrdzewna miniowa 60% 9,00 dm³ 6 Farba olejna nawierzchniowa ogólnego stosowania 21,00 dm³ 7 Farba silikonowa np. Baumit Silikon-farbe lub inna o podobnych właściwościach 465,00 kg 8 Szpachlówka olejno-żywiczna na tynki biała 29,00 dm³ 9 Rozcieńczalnik do farb olejnych 10,00 dm³ 10 Zaprawa klejąca mrozoodporna do gresu 170,00 kg 11 Cement portlandzki 35 bez dodatków workowany 1050,00 kg 12 Wapno suchogaszone ,workowane 1300,00 kg 13 Gips budowlany szpachlowy - np. GIPSAR lub inny o podobnych właściwościach 475,00 kg 14 Cegła budowlana pełna czerwona 260 szt. 15 Grunt wgłębny silikonowy np., Baumit silikon TiefenGrund lub inny o podobnych właściwościach 230 kg 16 Papier ścierny 220 w arkuszach 172 ark 17 Płytki kamionkowe GRES antypoślizgowe mrozoodporne o wym 30x30 cm 15 m2 18 Fuga -Zaprawa do spoinowania sucha mieszkanka mrozoodporna 4 kg 19 Sucha mieszanka np. Atlas Rekord do tynków zewnętrznych 475 kg 20 Silikon dekarski bezbarwny 18,50 dm³ 21 Kolano fi 100 z blachy ocynkowanej 3 szt 22 Gwoździe budowlane okrągłe gołe 30x80, 40x100 28 kg 23 Kratki wentylacyjne z blachy stalowej z żaluzją surowe 14x14 3 szt. 24 Rynna prefabrykowana z blachy stalowej ocynkowanej, Lc=9m ,półokrągła śr 150mm, wytłaczana ( kompletna z wpustem i denkami) 9,00 m 25 Rury prefabrykowane z blachy stalowej ocynkowanej okrągłe śr 100 mm 4,00 m 26 Uchwyty do rynien dachowych ocynkowane śr 150mm 17 kpl 27 Uchwyty do rur spustowych ocynkowane śr 100mm 2 kpl 28 Folia dachowa (FWK) z tworzywa sztucznego 90 m2 30 Deski iglaste obrzynane wymiarowe nasycone gr. 25 mm kl. III 0,45 m3 31 Krawędziaki iglaste wymiarowe nasycone kl. II o wym. 20x20 dł=350cm (1 szt) 0,15 m3 32 Łaty iglaste nasycone 38-50 mm kl. II 0,6 m3 33 Blachodachówka powlekana matowa w arkuszach 82 m2 34 Wkręty samogwintujące typu SW do blach 646 szt. 35 Okapy nadrynnowe szer. 25cm z blachy powlekanej matowej 18,3 m 36 Wiatrownice z blachy powlekanej matowej szr.25 cm 18,5 m 37 Uszczelki 18 szt 38 Materiały pomocnicze zł Zamawiający zastrzega możliwość korekty (+-) ilości materiałów. Przy rozliczeniu dostawy będą obowiązywały ceny jednostkowe z oferty. Dostarczane materiały muszą posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów świadczących odpowiednio o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych tj; -Certyfikat zgodności z PN , PN-PE lub aprobatę techniczną, -Deklarację zgodności producenta z PN, PN-PE lub aprobatę techniczną, -Atest Okres przydatności materiałów do użycia nie krótszy niż sześć miesięcy od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do magazynu Zakładu Robót Publicznych w Orzyszu, ul. Wyzwolenia 7..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• W przypadku wystąpienia konieczności zakupu materiałów dodatkowych niezbędnych do kontynuacji remontu budynku gospodarczego w przypadku rozszerzenia planowanego zakresu robót remontowych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.orzysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: krystyna.chludzinska@um.orzysz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miejski w Orzyszu , ul Giżycka 15 , 12-250 Orzysz w sekretariacie Burmistrza.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


BURMISTRZ ORZYSZA
Data powstania: piątek, 28 maj 2010 08:01
Data opublikowania: piątek, 28 maj 2010 09:09
Data przejścia do archiwum: wtorek, 7 lip 2015 12:35
Opublikował(a): Krystyna Chludzińska
Zaakceptował(a): Jarosław Kubrak
Artykuł był czytany: 2437 razy