Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NR SPRAWY RGI.IV.341-4/10

Opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej budowy ekologicznej mini przystani żeglarskiej wraz z systemem odbioru i segregacji odpadów na działce nr 53 obrębu Mikosze gm. Orzysz przy jeziorze Tyrkło, oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Orzysz: Opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej budowy ekologicznej mini przystani żeglarskiej wraz z systemem odbioru i segregacji odpadów na działce nr 53 obrębu Mikosze gm. Orzysz przy jeziorze Tyrkło, oraz pełnienie nadzoru autorskiego ,nr sprawy: RGI.IV.341-4/10.
Numer ogłoszenia: 108547 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Orzyszu , ul. Giżycka 15/10, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241040, faks 087 4241050.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzysz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej budowy ekologicznej mini przystani żeglarskiej wraz z systemem odbioru i segregacji odpadów na działce nr 53 obrębu Mikosze gm. Orzysz przy jeziorze Tyrkło, oraz pełnienie nadzoru autorskiego ,nr sprawy: RGI.IV.341-4/10..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: A/ wykonanie dokumentacji projektowej budowy ekologicznej mini przystani żeglarskiej wraz z systemem odbioru i segregacji odpadów na działce nr 53(pow.2,6897ha) obrębu Mikosze gm. Orzysz przy jeziorze Tyrkło, która obejmować będzie: a/ budynek parterowy z poddaszem użytkowym o kubaturze ok.1000m3, a w nim: - dwa pomieszczenia biurowe bosmanatu o powierzchni 24 m2 i 19 m2, - pomieszczenie socjalne o powierzchni 19 m2, - punkt pierwszej pomocy o powierzchni 18 m2, - sala promocyjno-edukacyjna o powierzchni 60 m2, - toalety, umywalnie i prysznice o łącznej powierzchni 74 m2, - pralnia z suszarnią o powierzchni 29 m2, - punkt opróżniania toalet chemicznych o powierzchni 29 m2 - punkt zmywania naczyń (na zewnątrz budynku), b/wieża obserwacyjna o wysokości 10 m. c/ zagospodarowanie terenu: - teren zieleni o powierzchni 1740 m2 , w tym: wykonanie trawników, nasadzenie drzew i krzewów. - drogi dojazdowe i parking dla samochodów, ciągi piesze wraz z oznakowaniem, - stanowiska do poboru energii elektrycznej i punkty czerpania wody, - miejsce na ognisko + ławy drewniane, - 3kpl deszczochronów (drewniana wiata wraz ze stołem i ławami) - slip wraz z drogą dojazdową i placykiem manewrowym, - śmietnik, - ogrodzenie terenu, - oświetlenie terenu, d/ infrastrukturę wodną: - nabrzeże -ścianka oporowa - kamienno - drewniana, - pomost umożliwiający zacumowanie co najmniej jednorazowawo10 łodzi wraz ze stanowiskami poboru prądu i oświetleniem pomostu oraz instalacją sanitarną do odsysania ścieków i wody zęzowej, e/ infrastrukturę sanitarną: - budynek do stacji podciśnieniowej, - separator oleju, - przyłącze kanalizacyjne PCV do granicy działki , - przyłącze wodociągowe PE do granicy działki, - wodociąg i kanalizacja wewnętrzna, f/ infrastrukturę dodatkową: - maszty sygnalizacyjne, elektroniczna tablica informacyjna, system Wi-Fi, kiosk multimedialny, monitoring. Zamawiający dopuszcza, aby powierzchnie zaprojektowanych pomieszczeń różniły się w granicach ± 10 % od powierzchni podanych powyżej. Zakres opracowania dokumentacji obejmuje wykonanie: a/ mapy do celów projektowych, b/ badań geotechnicznych gruntu, c/ projektu budowlanego budowy ekologicznej mini przystani żeglarskiej wraz z systemem odbioru i segregacji odpadów na działce nr 53 obrębu Mikosze gm. Orzysz przy jeziorze Tyrkło 5 egz. d/ projektów wykonawczych budowy ekologicznej mini przystani żeglarskiej wraz z systemem odbioru i segregacji odpadów z projektami branżowymi na działce nr 53 obrębu Mikosze przy jeziorze Tyrkło- po 5 egz. e/ specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - po 2 egz. f/ przedmiarów robót (z podziałem na poszczególne branże ) - po 2 egz. g/ kosztorysów inwestorskich (z podziałem na poszczególne branże) - po 2 egz. h) opracowanie projektu BIOZ - w liczbie 2 egzemplarzy Całość dokumentacji wykonanej w formie papierowej powinna być zapisana na nośniku elektronicznym CD-R z zastosowaniem do plików rysunkowych jednego z 3 formatów: PDF, JPG, TIF - 2 szt. Dokumentacja projektowa musi zawierać cechy regionalnej architektury, a w szczególności należy uwzględnić: a/ zabudowę jako jeden obiekt kubaturowy wielofunkcyjny, wysokość zabudowy jedna kondygnacja naziemna plus poddasze użytkowe, b/ dach dwuspadowy o nachyleniu od 35° do 45° , kryty dachówką w kolorze ceglastym, c/ poziom rzędnej parteru nie może być wyższy niż 45 cm od poziomu terenu w najwyższym jego punkcie, d/ wykończenie zewnętrzne: - ściany zewnętrzne wykończone płytką klinkierową, cegłą elewacyjną lub tynk w jasnym kolorze, - strefa cokołowa ścian z kamienia polnego, Dokumentacja projektowa musi być zgodna z: a/ Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120, poz. 1126), b/Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. nr 120 poz. 1133 z późniejszymi zmianami), c/ Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami), d/ Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690 z późniejszymi zmianami), e/ Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), f/ Obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, g/ Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego obrębu Mikosze gm. Orzysz Dokumentacja powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, maszyn i urządzeń. Należy unikać wskazywania nazw własnych producentów lub wyrobów. wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia ma również obowiązek: a/ sporządzić wnioski o wydanie i uzyskać w imieniu Zamawiającego warunki techniczne przyłączenia do sieci - wodociągowej, kanalizacyjnej i energetycznej. b/ sporządzić informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, c/ uzyskać wszelkie opinie, uzgodnienia, zezwolenia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów niezbędne do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, oraz pozwolenia na budowę. B/ nadzór autorski W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do: Czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową. W przypadku złożenia przez Wykonawcę robót budowlanych, w ofercie przetargowej, materiałów lub urządzeń równoważnych, tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w zamawianej niniejszą umową dokumentacji projektowej - Wykonawca zobowiązuje się do kontrolowania parametrów tych materiałów lub urządzeń Uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót, Udział w naradach technicznych. Przyjmuje się, że liczba pobytów projektanta(ów) na budowie wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb określonych każdorazowo przez Zamawiającego lub występującego w jego imieniu inspektora nadzoru, a w wyjątkowych sytuacjach- przez kierownika budowy, Udział w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji. sporządzenia dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o metodą warunku spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o metodą warunku spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o metodą warunku spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
• 1 - Cena - 80
• 2 - termin realizacji zamówienia - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.orzysz.pl zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Orzyszu , ul. Giżycka 15, Referat Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji , lub pocztą elektroniczną pod adresem krytyna.chludzinska@um.orzysz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Orzyszu ul. Giżycka 15, 12-250 ORZYSZ, w SEKRETARICIE BURMISTRZA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INWESTYCJA REALIZOWANA BĘDZIE W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WARMIA I MAZURY NA LATA 2007-2013, OŚ PRIORYTETOWA 6 -ŚRODOWISKO PRZYRODNICZE, DZIAŁANIE 6.1 POPRAWA I ZAPOBIEGANIE DEGRADACJI ŚRODOWISKA POPRZEZ BUDOWĘ, ROZBUDOWĘ I MODERNIZACJĘ INFRASTRUKTURY OCHRONY ŚRODOWISKA, PODDZIAŁANIE 6.1.3 SYSTEM ODBIORU NIECZYSTOŚCI Z ŁODZI NA JEZIORACH..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Data powstania: środa, 5 maj 2010 12:27
Data opublikowania: czwartek, 6 maj 2010 10:13
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 17 maj 2010 12:36
Opublikował(a): Krystyna Chludzińska
Zaakceptował(a): Jarosław Kubrak
Artykuł był czytany: 1882 razy