Remonty bieżące dróg gminnych na terenie gminy Orzysz w 2010 roku
Wiadomość przeniesiona do archiwum
: "świadczenie usług w zakresie remontu bieżącego dróg gminnych na terenie gminy Orzysz w 2010 roku"
Orzysz, 2010-03-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: GKR.V.341-1/10. Nazwa zadania: "świadczenie usług w zakresie remontu bieżącego dróg gminnych na terenie gminy Orzysz w 2010 roku"
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Urząd Miejski w Orzyszu zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Urząd Miejski w Orzyszu
Adres zamawiającego ul. Giżycka 15
Kod Miejscowość 12-250 Orzysz
Telefon: tel. 87/4241040, 87/4241050
Faks: Faks
adres strony internetowej www.um.orzysz.pl ; www.bip.orzysz.pl
adres poczty elektronicznej um@orzysz.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek 8.00 - 16.00 ; wtorek - piątek 7.30 - 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.um.orzysz.pl ; www.bip.orzysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Miejski w Orzyszu pok.nr 28 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie remontu bieżącego dróg, placów i parkingów gminnych na terenie gminy Orzysz
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV: 60122130-9 Usługi drogowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem
CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do n.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy REJON NR I:
Oferty częściowe dotyczą obsługi dwóch wydzielonych rejonów na terenie gminy Orzysz, dopuszcza się składanie ofert częściowych na oba rejony jednocześnie jeżeli wykonawca posiada przynajmniej po jednym zestawie sprzętu na każdy rejon;w skład jednego zestawu wchodzą: 2szt. samochodu ciężarowego wywrotki o ładowności 5 -8ton, 2 szt. kop.- ładowarki samojezdnej o pojemności łyżki nie mniej niż 1,0 m3 i mocy powyżej 80KM1szt. ładowarko-spycharki o szerokości łyżki przedniej minimum - 2,3m. 1szt. ciągnika o mocy nie mniejszej niż 50KM z osprzętem typu przyczepa, kosiarka,
Na równiarkę drogową proszę oddzielnie składać ofertę na każdy rejon w oddzielnym zestawie i w oddzielnej kopercie
.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy REJON NR II:
Oferty częściowe dotyczą obsługi dwóch wydzielonych rejonów na terenie gminy Orzysz, dopuszcza się składanie ofert częściowych na oba rejony jednocześnie jeżeli wykonawca posiada przynajmniej po jednym zestawie sprzętu na każdy rejon;w skład jednego zestawu wchodzą: 2szt. samochodu ciężarowego wywrotki o ładowności 5 -8ton, 2 szt. kop.- ładowarki samojezdnej o pojemności łyżki nie mniej niż 1,0 m3 i mocy powyżej 80KM1szt. ładowarko-spycharki o szerokości łyżki przedniej minimum - 2,3m. 1szt. ciągnika o mocy nie mniejszej niż 50KM z osprzętem typu przyczepa, kosiarka,
Na równiarkę drogową proszę oddzielnie składać ofertę na każdy rejon w oddzielnym zestawie i w oddzielnej kopercie
.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
2010-12-31
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
wykonawca powinien być właścicielem maszyn i sprzętów zgłoszonych do wykonywania usług, lub posiadaćpełnomocnictwa zezwalające na używanie sprzętu, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami przeszkolonymi i zdolnymi do wykonania zamówienia. Oferta powinna zawierać numery rejestracyjne /jeżeli posiadają/ oraz parametry techniczne sprzętów
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
-dyspozycyjność
-gotowość do wykonywania zleconych prac w ciągu jednego dnia od powiadomienia
-gotowość do wykonywania zleconych prac w terminie krótszym po uzgodnieniu zwykonawcą
zabezieczenie i oznakowanie prac w pasie drogowym przez wykoawcę
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -Dysponowanie następującym zestawem sprzętu. Zamawiający ustala że w skład jednego zestawu wchodzi:
2szt. samochodu ciężarowego wywrotki o ładowności 5 -8ton,
2 szt. kop.- ładowarki samojezdnej o pojemności łyżki nie mniej niż 1,0 m3 i mocy powyżej 80KM
1szt. ładowarko-spycharki o szerokości łyżki przedniej minimum - 2,3m.
1szt. ciągnika o mocy nie mniejszej niż 50KM z osprzętem typu przyczepa, kosiarka
Oddzielnym zestawem jest równiarka
1szt. równiarka drogowa
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1 cena 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-03-22 do godz. 9:00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Orzyszu
ul. Giżycka 15
12-250 Orzysz
Pokój nr 11 sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-03-22, o godz. godz. otwarcia ofert
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miejski w Orzyszu
ul. Giżycka 15
12-250 Orzysz
Pokój nr 28
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
____________________________________
Burmistrz Orzysza
Pliki do pobrania:
- 1 zał nr 1projekt umowy (pdf) 12 mar 2010 15:11
- 2 załącznik nr 2 mapka sytuacyjna (gif) 12 mar 2010 15:12
- 3 załącznik nr 3 Formularz ofertowy zestaw sprzętu (pdf) 12 mar 2010 15:14
- 4 załącznik nr 4 Formularz ofertowy zestaw równiarka drogowa (pdf) 12 mar 2010 15:15
- zał nr 5 SIWZ (pdf) 12 mar 2010 15:16