OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Wiadomość przeniesiona do archiwum
LIKWIDACJA BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W GABINETACH LEKARSKICH ORAZ FIZYKOTERAPII I PORADNI -K -W BUDYNKU SAMODZIELNEGO MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA ZDROWIA W ORZYSZU
ORZYSZ, 2010-02-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RGI.IV.341-1/2010. Nazwa zadania: LIKWIDACJA BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W GABINETACH LEKARSKICH ORAZ FIZYKOTERAPII I PORADNI "k" W BUDYNKU SAMODZIELNEGO MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA ZDROWIA W ORZYSZU
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) URZĄD MIEJSKI W ORZYSZU zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego URZĄD MIEJSKI W ORZYSZU
Adres zamawiającego GIŻYCKA 15
Kod Miejscowość 12-250 ORZYSZ
Telefon: 87/4241060 , 87/4241050
Faks: Faks
adres strony internetowej bip.orzysz.pl
adres poczty elektronicznej um@orzysz.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek od 8:00 do 16:00,wtorek-piątek od 7:30 do15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
bip.orzysz.pl , (zakładka przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Referat Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu przystosowanie ośrodka do potrzeb osób niepełnosprawnych.:
W zakresie robót jest:
-modernizacja ciągów komunikacyjnych z wymianą posadzek na antypoślizgowe,
Wykładzina obiektowa homogeniczna PVC,
- antypoślizgowa( R9wg AS/NZS 4586, klasa DS. wg EN13893) pokryta fabryczną warstwą
poliuretanu (PUR) ułatwiającą utrzymanie czystości,
- grubość 2mm ,
- klasa ścieralności P(wg EN649), posiadająca właściwości antyelektrostatyczne
potwierdzone polskim atestem Instytutu Przemysłu Organicznego,
- posiadająca znak CE
- kolorystyka (np. z kolekcji POLYFLOR MYSTIQUE PuR)
- rulony szerokości 2m, termozgrzewalne ( zgrzewane sznurem spawalniczym)
-ciężar wykładziny 3,25kg/m2.
-wymiana stolarki drzwiowej drewnianej wewnętrznej na drzwi pełne PVC (kolor do uzgodnienia)
-modernizacja sanitariatu z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być w I gatunku, odpowiadające PN, kolorystyka do uzgodnienia.
Szczegółowy zakres robót określa ksiązka przedmiarów- zał. nr 10 do SIWZ
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45000000-7- roboty budowlane,
45421000-4-roboty w zakresie stolarki budowlanej,
45432000-4 kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian,
45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie,
45330000-9 hydraulika i roboty sanitarne,
45332400-7 roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
2010-06-30
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę zrealizowanych co najmniej 2 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , to w tym okresie.
Charakter robót powinien odpowiadać przedmiotowi zamówienia.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, która będzie odpowiedzialna za właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1 CENA 85
2 TERMIN WYKONANIA 15
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-03-04 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
URZĄD MIEJSKI W ORZYSZU
GIŻYCKA 15
12-250 ORZYSZ
Pokój nr 21
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-03-04, o godz. 12:10
w siedzibie zamawiającego
URZĄD MIEJSKI W ORZYSZU
GIŻYCKA 15
12-250 ORZYSZ
pok. nr 1 - Sala posiedzeń
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie zamierza przeprowadzać aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
nie
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 33237-2010. Data zamieszczenia 17.02.2010r.
____________________________________
Burmistrz Orzysza
Pliki do pobrania:
- SIWZ (rtf) 17 lut 2010 15:30
- ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE (rtf) 26 lut 2010 14:27
- Zał.nr 1 (rtf) 17 lut 2010 15:39
- Zał. nr 2 (rtf) 17 lut 2010 15:39
- Zał nr 3 (rtf) 17 lut 2010 15:41
- Zał nr 4 (rtf) 17 lut 2010 15:40
- Zał nr 5 (rtf) 17 lut 2010 15:42
- Zał nr 6 (rtf) 17 lut 2010 15:42
- Zał nr 7 (rtf) 17 lut 2010 15:42
- Zał nr 8 Oświadczenie (rtf) 18 lut 2010 08:10
- Zał nr 9 oferowane warunki gwarancji (rtf) 18 lut 2010 08:12
- Zał nr 10- przedmiar robót (pdf) 18 lut 2010 08:17
- Zał nr 11-wzór umowy (doc) 18 lut 2010 08:28