Urząd Miejski w Orzyszu

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na dostawę mebli biurowych

Nr postępowania RGI.IV.341-17/09 Przetarg nieograniczony
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231335 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Orzyszu, ul. Giżycka 15/10, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241040, faks 087 4241050.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych w pomieszczeniach biurowych w siedzibie Zamawiającego . ZAMAWIANY ASORTYMENT Biurka narożne z czterema szufladami z ruchomym, niezależnym podestem na stację komputerową - 9szt wymiary orientacyjne blatu biurka 1800x 1400 x600 Rodzaj płyty na blat Płyta wiórowa laminowana obustronnie o gęstości mim. 700 kg/m sześc. Narożniki blatu zaokrąglone promieniem r =3 cm Grubość blatu min. 22mm , Zabezpieczenie krawędzi PCV o grubości min. 2mm Rodzaj okleiny na blacie -HPL, CPL, grubość min.0,235 mm Rodzaj podstawy biurek -Stelaż metalowy , malowany proszkowo, nogi w kształcie dwuteownika z możliwością regulacji +/- 4cm Szuflady -zamykane na zamek patentowy, centralny Prowadnice szuflad łożyskowane Wysuw szuflady min. 90% Otwory na okablowanie komputerowe pionowe i / lub poziome (w zależności od potrzeb) Podest na jednostkę centralną komputera- ruchomy wykonany z płyty laminowanej w kolorze blatu biurka Dostawki półokrągłe do biurka- 2szt Konstrukcja dostawki- płyta laminowana o grubości blatu biurka i parametrach wykończenia jak blat biurka. Dostawka wsparta na pojedynczej nodze metalowej w kolorze stelaża biurka Stoły pomocnicze na czterech nogach metalowych - 6szt Wymiary blatów 1200x800 wys. ok 750 (2szt) i 600x800 wys. ok. 750 (4szt) Konstrukcja stolika - płyta laminowana o grubości blatu biurka i parametrach wykończenia jak blat biurka. Narożniki blatów stolików zaokrąglone, promień r = 3cm Szafa ubraniowa z wieszakiem i dwiema półkami -4szt Wymiar orientacyjny 1860x800x600 Grubość półki i wieńców min. 22 mm Sposób montażu półek Zabezpieczone przed przypadkowym wysunięciem. Plecy szafy płyta pilśniowa pełna o gr. min. 3 mm Obudowa płyta wiórowa laminowana o gr. min. 18 mm Nr normy polskiej PN-EN 14073-2 Komoda dwu drzwiowa z żaluzją - 5szt wymiar orientacyjny 1150x900x400 Konstrukcja płyta wiórowa laminowana, w górnej części ruchoma żaluzja z tworzywa sztucznego, umożliwiająca przechowanie przedmiotów do wysokości 30 cm. W środku komody dwie półki, grubość półki minimum 18 mm , Kontenery pod biurkowe na kółkach cztero szufladowe-4szt Wymiar orientacyjny 640x550x400 Obudowa-płyta wiórowa laminowana min.18 mm Plecy płyta wiórowa laminowana min.18 mm Zamek patentowy, centralny Prowadnice szuflad łożyskowane Wysuw szuflady min. 90% Nr normy polskiej PN-EN 14073-2 Fotele obrotowe ergonomiczne do długiej pracy przy komputerze- 9szt Rodzaj tkaniny tapicerskiej Tkanina z włókien syntetycznych Wytrzymałość tkaniny tapicerskiej Min. 40tys. cykli ścierania w skali Martindala Rodzaj mechanizmu łączącego siedlisko i oparcie Mechanizm synchroniczny Podstawa fotela Stelaż chromowany Zgodność z przepisami BHP Rozporządzenie ministra pracy i polityki socjalnej z 10 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U nr 148 , poz. 973) Krzesła biurowe tapicerowane-10szt Konstrukcja krzesła Stelaż w kolorze czarnym oparcie i siedzisko tapicerowane w kolorze tapicerki foteli obrotowych. Krzesła do poczekalni -10szt Konstrukcja krzesła Stelaż chromowany oparcie i siedzisko z tworzywa sztucznego w kolorze do uzgodnienia (preferowany kolor zielony). Pulpit przyścienny wsparty na dwóch nogach-2szt Konstrukcja Płyta laminowana blatu w kolorze do uzgodnienia wykończona obrzeżem PCV 2 mm, zaokrąglona na dwóch narożnikach .Grubość płyty 36 mm wymiar blatu 1500x500 Nogi metalowe chromowane. Wieszak ubraniowy- 1szt Konstrukcja wieszak stojący chromowany na podstawie cztero ramiennej Wieszak wiszący -2szt Konstrukcja z płyty laminowanej jak meble biurowe wymiar 1900x500 (ażurowy) Żaluzje pionowe (werticale) -50m2 Konstrukcja: szyny aluminiowe żaluzji w kolorze białym, montowane do sufitu , długość lamel do parapetu, kolorystyka do uzgodnienia. Kolorystyka mebli -(płyty meblowe), calwados lub w tonacji zbliżonej . Kolorystyka tapicerki dla krzeseł i foteli spójna z kolorystyką wnętrza pomieszczeń biurowych, do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, kompletne w gatunku pierwszym, sprawne technicznie. Wymagania ogólne : Dostarczone meble powinny odpowiadać przepisom BHP, określonym ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ z 10 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U nr 148 , poz. 973) Podane powyżej wymiary mebli są wymiarami pożądanymi przez zamawiającego. Dopuszcza się odchylenia od podanych wymiarów, nie większe niż +/- 50mm - jednakowe dla każdego rodzaju mebli. Odchylenie dla grubości blatu pogrubionego wynosi - 1mm. Meble biurowe wykonane z płyty wiórowej obustronnie laminowanej, zgodnie z polskimi normami (PN-92F-06000/01 i PN-92F-06000/02). Materiały użyte w produkcji mebli winny posiadać certyfikaty jakości i higieny (płyta, kleje, lakiery, obrzeża). Blaty biurek i stołów oraz wieńce górne szaf wykonane z płyty o grubości minimum 22 mm; wszystkie krawędzie oklejone na gorąco taśmą PVC o grubości 2mm. Pozostałe elementy wykonane z płyty o grubości minimum 18 mm z krawędziami zabezpieczonymi na gorąco za pomocą PVC o grubości 1mm. Wszystkie elementy mebli muszą posiadać regulację poziomowania. W biurkach do pracy z komputerem należy zastosować pod blatem wysuwaną szufladę pod klawiaturę i myszkę (wykonaną z płyty na prowadnicach rolkowych, szerokość minimum 70 cm), a w blacie umieścić przelotkę na kable. Kontenery muszą być standardowo zaopatrzone w zamek centralny oraz szuflady z płyty wiórowej lub tworzywa PP na prowadnicach metalowych. Szafy z metalowymi uchwytami, zawiasami samodomykającymi, zamkami typu meblowego oraz regulacją poziomowania. Plecówka szaf wykonana w całości z płyty HDF o grubości 3 mm i montowana na wpust. Odległość pomiędzy półkami w szafach oraz ich głębokość, musi umożliwiać swobodne umieszczanie segregatorów. Wszystkie meble muszą być montowane na połączenia mimośrodowe, dopuszcza się montowanie na konfirmaty. Krzesła i fotele muszą posiadają certyfikaty badań wytrzymałościowych, a zastosowane tapicerki podwyższoną odporność na ścieranie (minimum 40.000 cykli Martindale). W przypadku krzeseł obrotowych należy przewidzieć kółka do twardych powierzchni ze względu na posadzkę wykonaną z terakoty. Wszystkie krzesła muszą posiadać atesty wytrzymałości. w SIWZ nie określono kolorystyki tapicerek siedzisk, zostanie ona ustalona przed podpisaniem umowy. We wszystkich systemach mebli należy zastosować wysokiej jakości zawiasy samodomykajace ,prowadnice szuflad, zamki, uchwyty i inne akcesoria renomowanych firm europejskich (np. Häfele, Blum, Salice, SISO, Hettich ). Wszystkie materiały użyte w produkcji mebli muszą posiadać certyfikaty jakości i higieny. Meble wykonywane są zgodnie z polską normą PN - 92 F - 06000/01 , PN - 92 F - 06000/02,PN-EN 527-1 , PN- EN 527-2, PN-EN 14073-2 PN-EN1335-1, PN-EN1335-2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 68213 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• PPH CZAPLA I SPÓŁKA S.C. ZBIGNIEW CZAPLA , IRENA CZAPLA, UL. WOJSKA POLSKIEGO 5, 10-290 OLSZTYN, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
Cena wybranej oferty: 18405,79
Oferta z najniższą ceną: 18405,79 oferta z najwyższą ceną: 25306,72
Waluta: PLN.


Data powstania: poniedziałek, 28 gru 2009 13:28
Data opublikowania: poniedziałek, 28 gru 2009 13:40
Data przejścia do archiwum: wtorek, 7 lip 2015 12:11
Opublikował(a): Krystyna Chludzińska
Zaakceptował(a): Jarosław Kubrak
Artykuł był czytany: 2052 razy