Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakup wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego - kserokopiarka

Zakup wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego - kserokopiarka OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Orzyszu, ul. Giżycka 15/10, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241040, faks 087 4241050.

* Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzysz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego - kserokopiarka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego - kserokopiarka.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

* Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. 4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 4.1 jest niezgodną z ustawą 4.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 4.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 4.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 4.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik Nr 1 A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik Nr 2 A.3) Wzór umowy - Załącznik Nr 3 A.4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- Załącznik Nr 4 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Oświadczenie D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Oświadczenie E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: E.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy F. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: F.1) wydruk certyfikatu CE G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.orzysz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Orzyszu Giżycka15 12-250 ORZYSZ poniedziałek od 8:00 do 16:00, wtorek- piątek 7:30 do15:30 w Sekretariacie Burmistrza Orzysza pok. 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Orzyszu ul.Giżycka15 12-250 ORZYSZ w Sekretariacie Burmistrza pok. 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ofertę złożyć w zamkniętej kopercie opisanej adresem Dostawcy i Zamawiającego oraz oznaczeniem: Przetarg Nieograniczony na Zakup wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego - kserokopiarka.




Numer ogłoszenia: 244181 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 241617 - 2009 data 11.12.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Orzyszu, ul. Giżycka 15/10, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241040, fax. 087 4241050.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

* Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
* W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego - kserokopiarka..
* W ogłoszeniu powinno być: Zakup wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego - kserokopiarka o następujących parametrach: Technologia druku: Laserowa, Druk sieciowy: kolorowy, Skan sieciowy: kolorowy, Kopiowanie: kolorowe, Format kopii: A5R-A3, Rozdzielczość kopiowania, drukowania kolor Min. 600 x 600 dpi, Rozdzielczość drukowania w czerni 2400 x 600, Zoom Min. 25-400%, Prędkość kopiowania, drukowania Min. 11 str. A4 na min. w trybie kolorowym i 28 w trybie monochromatycznym, Pamięć operacyjna Min. 512 MB RAM, Podawanie papieru - Min. cztery kasety oraz podajnik ręczny na łączną pojemność min.2000ark. (80g/m2) , -w tym podajnik ręczny na min 100ark.(80g/m2) Podajnik oryginałów: Tak - podajnik z rewersem na min. 100 oryginałów o gramaturze 80g/m2 Możliwość drukowania na formacie typu baner, Duplex, Gramatura papieru z podajnika ręcznego 65 g/m2 - 256 g/m2 Gramatura papieru z kasety 65 g/m2 - 256 g/m2 Skanowanie sieciowe Format plików: TIFF, PDF, JPEG Funkcje skanowania: Skanowanie do e-mail, skanowanie do folderu sieciowego, Interfejs: USB, 10/100 BaseT, Język opisu strony: PCL6, emulacja PS3, Wydajność tonera czarnego (przy pokryciu 5%) Min. 25 tys..kopii/wydruków, Wydajność każdego z tonerów kolorowych (przy pokryciu 5%) Min. 10 tys., kopii/wydruków, Zdalne zarządzanie urządzeniem przez: www, Sprzęt powinien być nowy oraz gotowy do pracy (wraz z materiałami eksploatacyjnymi), Serwis i konserwacja w okresie gwarancji: Bezpłatny w siedzibie u zamawiającego, Gwarancja: min. 24 miesięcy.
Data powstania: piątek, 11 gru 2009 15:05
Data opublikowania: piątek, 11 gru 2009 15:30
Data edycji: wtorek, 15 gru 2009 13:27
Data przejścia do archiwum: wtorek, 7 lip 2015 12:08
Opublikował(a): Administrator
Zaakceptował(a): Władysław Pszczółkowski
Artykuł był czytany: 2715 razy
Ilość edycji: 1