Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę i wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynkuMiejsko -Gminnego Ośrodka Zdrowia przy ul. Cierniaka w Orzyszu
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Orzysz: Dostawa i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Miejsko - Gminnego Ośrodka Zdrowia przy ulicy Cierniaka w Orzyszu, nr sprawy: RGI.IV.341-15/09.
Numer ogłoszenia BZP: 346374 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Orzyszu , ul. Giżycka 15/10, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241040, faks 087 4241050.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzysz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Miejsko - Gminnego Ośrodka Zdrowia przy ulicy Cierniaka w Orzyszu, nr sprawy: RGI.IV.341-15/09..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Miejsko - Gminnego Ośrodka Zdrowia przy ulicy Cierniaka w Orzyszu. Zakres robót przewiduje ; I. Demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej -35szt Orientacyjny obmiar stolarki okiennej w świetle muru ( szer. x wys. - ilość); 161cmx240cm- 4szt 141cmx240cm- 2szt 131cmx240cm- 2szt 121cmx240cm- 3szt 093cmx240cm- 5szt 161cmx220cm- 1szt 131cmx220cm- 6szt 98cmx220cm- 3szt 90cmx220cm- 1szt 98cmx145cm-1szt 115cmx135cm- 1szt 78cmx135cm- 4szt 62cmx110cm- 2szt Demontaż drzwi balkonowych -1szt (obmiar w świetle muru) 100cmx286cm- 1szt Demontaż stolarki drzwiowej zewnętrznej -2szt (obmiar w świetle ościeżnic) 90cmx295cm - 1szt 98cmx200cm - 1szt Demontaż parapetów wewnętrznych wymiary (dł. x szer. -ilość) ; 165cmx44cm - 3szt 165cmx30cm - 2szt 135cmx42cm - 1szt 135cmx30cm - 5szt 125cmx40cm - 1szt 141cmx30cm - 2szt 135cmx35cm - 2szt 98cmx42cm - 8szt 80cmx30cm - 4szt 105cmx30cm - 1szt 120cmx30cm - 1szt 205cmx20cm - 1szt II. Dostawę i montaż stolarki okiennej i drzwiowej. Dostawę i montaż stolarki okiennej szt. 35, Dostawę i montaż drzwi balkonowych szt.1 Dostawę i montaż drzwi wejściowych do budynku, drewnianych ocieplonych 2szt. Dostawę i montaż parapetów wewnętrznych -31szt Stolarka okienna drewniana do wykonania w oparciu o istniejącą stolarkę okienną(forma), zapewniająca właściwy współczynnik przenikania ciepła. Należy zwrócić uwagę, aby zachowany został podział kwater okiennych zgodnie z istniejącym. Stolarka okienna z trzy-warstwowego drewna klejonego w kolorze białym ( RAL9016). Okna dwu szybowe , współczynnik przenikania ciepła U< = 1,1 W/m2 K , okucia Rotto, Vinkhaus lub równoważne. Okna na parterze budynku wyposażone w szyby antywłamaniowe P4, oraz w antywłamaniowe okucia. Wszystkie okna oprócz dwóch okien 62cm x110cm wyposażone w nawiewniki higrosterowalne. Jedno skrzydło w każdym oknie dwudzielnym i trzydzielnym rozwieralno - uchylne . Okna jednoskrzydłowe rozwieralono uchylne w górnej części uchylnej wyposażone w mechanizm (handhebel z cięgłem sztywnym montowanym na ramie okiennej) umożliwiającym otwieranie z poziomu podłogi. Okna montowane będą na wysokości 70cm od posadzki. Parapety wewnętrzne z trzy-warstwowego drewna klejonego , szerokości 20-44cm, gr. 20-30mm UWAGA - Konieczny obmiar własny (Wykonawcy) stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. Wyroby powinny posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie (co najmniej jedno zrealizowane zamówienie o podobnym zakresie robót, mogą być zamówienia pojedyncze w sumie dające przybliżoną liczbę wymienionych lub zamontowanych okien i drzwi ) oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Wzór umowy A.4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, Wykaz wykonanych, dostaw lub usług, Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Certyfikaty na oferowane wyroby, dopuszczające je do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. C.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B, C, D dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - Foldery okien i drzwi montowanych przez Wykonawcę, Certyfikaty na oferowane wyroby, dopuszczające je do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę , osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.orzysz.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail;krystyna.chludzinska@um.orzysz.pl Specyfikacja jest nie odpłatna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Orzyszu Giżycka15 12-250 ORZYSZ w sekretariacie Burmistrza.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania:
- SIWZ-RGI.341-15/09 (rtf) 6 paź 2009 09:27
- Zał. nr 1 do SIWZ formularz ofertowy (rtf) 6 paź 2009 09:09
- Zał.nr 2 do SIWZ -formularz cenowy (rtf) 6 paź 2009 09:10
- Zał nr 3 do SIWZ- wzór umowy (doc) 6 paź 2009 09:17
- Zał nr 4 do SIWZ- oświadczenie (rtf) 6 paź 2009 09:18
- Zał. nr 5 do SIWZ - wykaz wykonanych dostaw (rtf) 6 paź 2009 09:31
- Zał.nr 6 do SIWZ -przedmiar (pdf) 6 paź 2009 09:32
- Zał.nr7 do SIWZ- Fotografie (doc) 6 paź 2009 10:06
- Zał. nr 8 do SIWZ -rysunki (doc) 6 paź 2009 10:09