Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg Nieograniczony Roboty wykończeniowe w budynku 2ai 2b Szkoły Podstawowej w Orzyszu

RGI.IV.341-7/09
Orzysz, 2009-04-24


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RGI.IV.341-7/09. Nazwa zadania: Roboty wykończeniowe w budynku 2ai2b Szkoły Podstawowej

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Urząd Miejski w Orzyszu zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Urząd Miejski w Orzyszu
Giżycka 15
12-250 Orzysz
Strona WWW orzysz.pl
um@orzysz.pl
poniedziałek od 8:00 do 16:00, wtorek-piątek od 7:30 do 15:30

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
strona WWW bip.orzysz.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: SIWZ jest plikiem do pobrania ze strony bip.orzysz.pl ,zakładka przetargi,przy niniejszym ogłoszeniu udostępnienie jest nie odpłatne, lub na pisemne zgłoszenie drogą e-mail krystyna.chludzinska@um.orzysz.pl .

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia są roboty wykończeniowe w adaptowanym na potrzeby Szkoły Podstawowej w Orzyszu budynku poprzemysłowym przy ulicy Wojska Polskiego 12. W związku z ograniczonym terminem realizacji robót, zakres prac podzielono na trzy zadania.
Kod CVP-45.26.27.00-8- przebudowa budynków.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania pierwszego dotyczy;
wykonania pokrycia dachu blachodachówką ok. 937m2. na budynku 2a i 2b (budynek dwukondygnacyjny dach kopertowy.) Materiał zakupiony przez Zamawiającego , do pobrania z magazynu budowy w ZRP ul. Wyzwolenia 5 w Orzyszu
szczegółowy zakres robót określono w załączniku do SIWZ nr4 - przedmiar robót -pokrycie dachu


Przedmiot zamówienia w zakresie zadania drugiego dotyczy;
ułożenia glazury i terakoty w pomieszczeniach kuchni szkolnej , na schodach
i podjeździe dla niepełnosprawnych.
Posadzki z terakoty i schody ok. 244m2 m2, glazura - 315m2 (materiał zakupiony przez Zamawiającego -do pobrania z magazynu budowy w ZRP ul. Wyzwolenia5 w Orzyszu ).
Szczegółowy zakres robót określono w załączniku do SIWZ nr 5 -przedmiar robót - terakota, Załącznik nr 6 - przedmiar robót - glazura

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania trzeciego dotyczy ;
ułożenia wykładziny PVC na korytarzach i w salach lekcyjnych.
Ułożenie wykładziny PVC na posadzkach betonowych o powierzchni ok.360m2
wykładzina obiektowa homogeniczna PVC,
- antypoślizgowa( R9wg AS/NZS 4586, klasa DS. wg EN13893) pokryta fabryczną warstwą
poliuretanu (PUR) ułatwiającą utrzymanie czystości,
- grubość 2mm ,
- klasa ścieralności P(wg EN649), posiadająca właściwości antyelektrostatyczne
potwierdzone polskim atestem Instytutu Przemysłu Organicznego,
- posiadająca znak CE
- kolorystyka (np. z kolekcji POLYFLOR MYSTIQUE PuR)
- rulony szerokości 2m, termozgrzewalne ( zgrzewane sznurem spawalniczym)
-ciężar wykładziny 3,25kg/m2.
Szczegółowy zakres robót określono w załączniku do SIWZ nr 7 - przedmiar robót -wykładzina PVC





Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do n.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Wykonania pokrycia dachu na budynku 2a i 2b

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Ułożenia glazury i terakoty
w pomieszczeniach kuchni i pomieszczeniach zaplecza

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy ułożenia wykładziny PVC na korytarzach i w salach lekcyjnych.



Wspólny Słownik Zamówień: 45261210-9; 45431000-7; 45432111-5

Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy)
wykonanie pokryć dachowych
kładzenie płytek
kładzenie wykładzin elastycznych


V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:
20.06.2009

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.

VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Waga
CENA 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2009-05-18 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Orzyszu
Giżycka 15
12-250 Orzysz
SEKRETARIAT BURMISTRZA
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-05-18, o godz. 12:10
w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Orzyszu
Giżycka 15
12-250 Orzysz
SALA POSIEDZEŃ (NA PARTERZE BUDYNKU)


XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-06-18

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
NIE DOTYCZY

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

NIE DOTYCZY
NIE DOTYCZY

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
NIE DOTYCZY
NIE DOTYCZY

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr ogłoszenia 67549-2009 data zamieszczenia 28-04-2009r.



____________________________________
Burmistrz Jan Aleszczyk


Data powstania: wtorek, 28 kwi 2009 13:01
Data opublikowania: wtorek, 28 kwi 2009 14:03
Data przejścia do archiwum: czwartek, 21 maj 2009 10:25
Opublikował(a): Krystyna Chludzińska
Zaakceptował(a): Jarosław Kubrak
Artykuł był czytany: 3049 razy