Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Drugi przetarg nieograniczony na dostawę i montaż modułowego systemowego zaplecza boisk sportowych przy ul. Wojska Polskiego 14 w Orzyszu, w ramach programu Moje Boisko -Orlik 2012 .

Postępowanie nr RGI.IV. 341-16/08
RGI.IV.341-16/08

Urząd Miejski w Orzyszu
Ul. Giżycka 15
12-250 Orzysz
www.bip.orzysz.pl
ogłasza przetarg nieograniczony

Na wykonanie zadania:
„Dostawa i montaż modułowego systemowego zaplecza boisk sportowych przy ul. Wojska Polskiego 14 w Orzyszu , w ramach programu „ Moje boisko – Orlik 2012”
ETAP II

Wspólny słownik zamówień ( CPV)

28. 11 .11. 00-4 (Budynki modułowe i przenośne)

Określenie przedmiotu zamówienia :

Dostawa i montaż modułowego systemowego zaplecza boisk sportowych w ramach programu ,, Moje boisko – Orlik 2012” w Orzyszu , ul. Wojska Polskiego 14 na działkach o nr ewid. 307/1/305/18
• Budynek z prefabrykowanych modułów drewnianych lub stalowych.
wg wariantu STANDARD+ składa się z dziesięciu modułów, wysokość jedna kondygnacja nadziemna, niski nie podpiwniczony. Powierzchnia zabudowy 82,90m2, powierzchnia użytkowa podstawowa- 58,20m2 , kubatura 237,91m3
• Zamówienie nie obejmuje podwalin i przyłączy, które będą wykonane, w ramach
• odrębnego zamówienia ( ETAP I ).
• Opis poszczególnych elementów budynku jest określony w SIWZ.
• Zamawiający dopuszcza dostawę budynku zaplecza wykonanego w systemie
o kontenerowym wg technologii własnej producenta, pod warunkiem zachowania
o niezmienności elewacji i układu funkcjonalnego budynku oraz parametrów
o technicznych ( z zachowaniem obowiązujących norm i przepisów prawa budowlanego).

Zamówienie nie obejmuje wykonania boisk ani zagospodarowania terenu ujętego w dokumentacji projektowej – ETAP I

 Pożądany termin wykonania zamówienia – do 15 .11.2008r.
 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
 Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
 Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
 Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
 Nie będzie zawierana umowa ramowa.
 Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
 Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
 Termin składania ofert upływa 29.09.2008r o godz. 12.00.
 Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 11
lub wysłać na adres: Urząd Miejski w Orzyszu ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz.
 Termin związania ofertą – 30 dni.
 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 29 w dniu 29.09.2008r. o godz. 12.10.
 Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Krystyna Chludzińska -Inspektor, tel. 087- 424 10 64
Kryteria oceny i wyboru oferty:
cena 80 %.
termin realizacji 20%
 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
Wymagane dokumenty:
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

Wymagane dokumenty:
Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca.
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej
Wymagane dokumenty:
• Oświadczenie wykonawcy o sytuacji finansowej firmy.
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu..
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane
w art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych).
Wymagane dokumenty:
• oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą wg formuły spełnia- nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia –nieodpłatnie, można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok. 29 , w godz. 800 do 1500,
tel. 087-424 10 64, fax. 087-424 10 50, bądź na stronie internetowej www.bip.orzysz.pl

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 19 września 2008 r. pod poz. 222758.



Uwaga!!!!!!
Załączniki do SIWZ od nr 6 do 10 z uwagi na trudności z umieszczeniem na stronie bip, na pisemne lub telefoniczne zamówienie zostaną niezwłocznie przesłane na adres pocztowy lub mailowy Wykonawcy.

z upoważnienia Burmistrza
Dariusz Kizling
Z-ca Burmistrza








Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 19 wrz 2008 11:07
Data opublikowania: piątek, 19 wrz 2008 12:26
Data przejścia do archiwum: czwartek, 2 paź 2008 08:14
Opublikował(a): Krystyna Chludzińska
Zaakceptował(a): Jarosław Kubrak
Artykuł był czytany: 2251 razy