Drugi przetarg nieograniczony na dostawę i montaż modułowego systemowego zaplecza boisk sportowych przy ul. Wojska Polskiego 14 w Orzyszu, w ramach programu Moje Boisko -Orlik 2012 .
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Postępowanie nr RGI.IV. 341-16/08
RGI.IV.341-16/08
Urząd Miejski w Orzyszu
Ul. Giżycka 15
12-250 Orzysz
www.bip.orzysz.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
Na wykonanie zadania:
„Dostawa i montaż modułowego systemowego zaplecza boisk sportowych przy ul. Wojska Polskiego 14 w Orzyszu , w ramach programu „ Moje boisko – Orlik 2012”
ETAP II
Wspólny słownik zamówień ( CPV)
28. 11 .11. 00-4 (Budynki modułowe i przenośne)
Określenie przedmiotu zamówienia :
Dostawa i montaż modułowego systemowego zaplecza boisk sportowych w ramach programu ,, Moje boisko – Orlik 2012” w Orzyszu , ul. Wojska Polskiego 14 na działkach o nr ewid. 307/1/305/18
• Budynek z prefabrykowanych modułów drewnianych lub stalowych.
wg wariantu STANDARD+ składa się z dziesięciu modułów, wysokość jedna kondygnacja nadziemna, niski nie podpiwniczony. Powierzchnia zabudowy 82,90m2, powierzchnia użytkowa podstawowa- 58,20m2 , kubatura 237,91m3
• Zamówienie nie obejmuje podwalin i przyłączy, które będą wykonane, w ramach
• odrębnego zamówienia ( ETAP I ).
• Opis poszczególnych elementów budynku jest określony w SIWZ.
• Zamawiający dopuszcza dostawę budynku zaplecza wykonanego w systemie
o kontenerowym wg technologii własnej producenta, pod warunkiem zachowania
o niezmienności elewacji i układu funkcjonalnego budynku oraz parametrów
o technicznych ( z zachowaniem obowiązujących norm i przepisów prawa budowlanego).
Zamówienie nie obejmuje wykonania boisk ani zagospodarowania terenu ujętego w dokumentacji projektowej – ETAP I
Pożądany termin wykonania zamówienia – do 15 .11.2008r.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Termin składania ofert upływa 29.09.2008r o godz. 12.00.
Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 11
lub wysłać na adres: Urząd Miejski w Orzyszu ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz.
Termin związania ofertą – 30 dni.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 29 w dniu 29.09.2008r. o godz. 12.10.
Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Krystyna Chludzińska -Inspektor, tel. 087- 424 10 64
Kryteria oceny i wyboru oferty:
cena 80 %.
termin realizacji 20%
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
Wymagane dokumenty:
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
Wymagane dokumenty:
Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca.
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej
Wymagane dokumenty:
• Oświadczenie wykonawcy o sytuacji finansowej firmy.
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu..
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane
w art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych).
Wymagane dokumenty:
• oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą wg formuły spełnia- nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia –nieodpłatnie, można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok. 29 , w godz. 800 do 1500,
tel. 087-424 10 64, fax. 087-424 10 50, bądź na stronie internetowej www.bip.orzysz.pl
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 19 września 2008 r. pod poz. 222758.
Uwaga!!!!!!
Załączniki do SIWZ od nr 6 do 10 z uwagi na trudności z umieszczeniem na stronie bip, na pisemne lub telefoniczne zamówienie zostaną niezwłocznie przesłane na adres pocztowy lub mailowy Wykonawcy.
z upoważnienia Burmistrza
Dariusz Kizling
Z-ca Burmistrza
Urząd Miejski w Orzyszu
Ul. Giżycka 15
12-250 Orzysz
www.bip.orzysz.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
Na wykonanie zadania:
„Dostawa i montaż modułowego systemowego zaplecza boisk sportowych przy ul. Wojska Polskiego 14 w Orzyszu , w ramach programu „ Moje boisko – Orlik 2012”
ETAP II
Wspólny słownik zamówień ( CPV)
28. 11 .11. 00-4 (Budynki modułowe i przenośne)
Określenie przedmiotu zamówienia :
Dostawa i montaż modułowego systemowego zaplecza boisk sportowych w ramach programu ,, Moje boisko – Orlik 2012” w Orzyszu , ul. Wojska Polskiego 14 na działkach o nr ewid. 307/1/305/18
• Budynek z prefabrykowanych modułów drewnianych lub stalowych.
wg wariantu STANDARD+ składa się z dziesięciu modułów, wysokość jedna kondygnacja nadziemna, niski nie podpiwniczony. Powierzchnia zabudowy 82,90m2, powierzchnia użytkowa podstawowa- 58,20m2 , kubatura 237,91m3
• Zamówienie nie obejmuje podwalin i przyłączy, które będą wykonane, w ramach
• odrębnego zamówienia ( ETAP I ).
• Opis poszczególnych elementów budynku jest określony w SIWZ.
• Zamawiający dopuszcza dostawę budynku zaplecza wykonanego w systemie
o kontenerowym wg technologii własnej producenta, pod warunkiem zachowania
o niezmienności elewacji i układu funkcjonalnego budynku oraz parametrów
o technicznych ( z zachowaniem obowiązujących norm i przepisów prawa budowlanego).
Zamówienie nie obejmuje wykonania boisk ani zagospodarowania terenu ujętego w dokumentacji projektowej – ETAP I
Pożądany termin wykonania zamówienia – do 15 .11.2008r.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Termin składania ofert upływa 29.09.2008r o godz. 12.00.
Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 11
lub wysłać na adres: Urząd Miejski w Orzyszu ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz.
Termin związania ofertą – 30 dni.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 29 w dniu 29.09.2008r. o godz. 12.10.
Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Krystyna Chludzińska -Inspektor, tel. 087- 424 10 64
Kryteria oceny i wyboru oferty:
cena 80 %.
termin realizacji 20%
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
Wymagane dokumenty:
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
Wymagane dokumenty:
Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca.
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej
Wymagane dokumenty:
• Oświadczenie wykonawcy o sytuacji finansowej firmy.
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu..
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane
w art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych).
Wymagane dokumenty:
• oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą wg formuły spełnia- nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia –nieodpłatnie, można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok. 29 , w godz. 800 do 1500,
tel. 087-424 10 64, fax. 087-424 10 50, bądź na stronie internetowej www.bip.orzysz.pl
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 19 września 2008 r. pod poz. 222758.
Uwaga!!!!!!
Załączniki do SIWZ od nr 6 do 10 z uwagi na trudności z umieszczeniem na stronie bip, na pisemne lub telefoniczne zamówienie zostaną niezwłocznie przesłane na adres pocztowy lub mailowy Wykonawcy.
z upoważnienia Burmistrza
Dariusz Kizling
Z-ca Burmistrza
Pliki do pobrania:
- SIWZ (doc) 19 wrz 2008 12:11
- Specyfikacja wyk. odb. strona tyt. (pdf) 19 wrz 2008 11:19
- Projekt część opisowa (pdf) 19 wrz 2008 11:28
- Wzór umowy (doc) 19 wrz 2008 11:34