Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na budowę boisk sportowych w ramach budowy kompleksu MOJE BOISKO-ORLIK 2012

RGI.IV.341-8/08
ZAMAWIAJĄCY
Nazwa Urząd Miejski w Orzyszu
Ulica; nr Giżycka 15
Kod; miejscowość 12-250
e-mail: um@orzysz.pl
Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzysz.pl
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):


OGŁOSZENIE DOTYCZY
zamówienia publicznego

RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Administracja samorządowa
OGŁASZA POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
na:
Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu " Moje boisko- Orlik 2012".

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
Przysługuje odwołanie
TAK

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach kompleksu Moje boisko-Orlik 20012. Opis przedmiotu zamówienie na sporządzono na podstawie opisu do projektu architektoniczno – budowlanego

1.0 Przeznaczenie i program użytkowy obiektu budowlanego
Projektuje się dwa boiska - boisko piłkarskie (30m x 62m), boisko wielofunkcyjne (19,1 m x 32,1 m) chodniki, oświetlenie, ogrodzenie oraz zaplecze socjalne w formie pawilonów kontenerowych .
W związku z tym, że zaplecze socjalne kompleksu sportowego „Moje Boisko-Orlik 2012" zostało zaprojektowane jako budynek systemowo - prefabrykowany, adaptacja projektu typowego będzie obejmowała wyłącznie:
- projekt boisk: piłkarskiego i wielofunkcyjnego,
- projekt oświetlenia boisk,
- projekt ogrodzenia z piłkochwytami,
- projekt fundamentów pod budynek zaplecza,
- projekt infrastruktury technicznej: przyłączy sanitarnych, energetycznych
2.0 Forma architektoniczna i funkcja obiektu budowlanego
Na działce projektuje się dwa boiska - boisko piłkarskie (30m x 62m), boisko wielofunkcyjne (19,1m x32,1m) chodniki, oświetlenie, mur oporowy, ogrodzenie oraz pawilony kontenerowe (4 szt.)
Projektuje się zaplecze socjalne: 2 łazienki, zaplecze szatniowe ,pomieszczenie trenera i magazyn.
Boisko piłkarskie
Nawierzchnia boiska wykonana na podbudowie dynamicznej. Trawa syntetyczna o wysokości min. 6 cm. Ogrodzenie boiska wykonane jest z siatki stalowej powlekanej o małych oczkach. Piłkochwyty są zamontowane w sposób trwały i wykonane z siatki.
Boisko wielofunkcyjne
Nawierzchnia boiska wykonana jest na podbudowie dynamicznej. Nawierzchnia poliuretanowa przeznaczona do boisk wielofunkcyjnych. Ogrodzenie boiska wykonane jest z siatki stalowej powlekanej
Zestawienie powierzchni:
- powierzchnia boiska piłkarskiego (30m x62m), - 1860,0 m2
- powierzchnia boiska wielofunkcyjnego (19,1m x 32,1m) - 613,11 m2
- powierzchnia zabudowy budynku zaplecza socjalnego - 82.9 m2
- powierzchnia użytkowa budynku zaplecza socjalnego - 58.20 m2
- kubatura budynku zaplecza socjalnego - 237.91 m3
Budynek zaplecza socjalnego zaopatrzony w instalacje wod-kan i elektryczną .
3.0. Konstrukcja

Na podstawie badań geologicznych gruntu wykonanych przez geologa mgr Marka
Podgórskiego w dniu 25.06.2007 r
Poziom usadowienia na rzędnej 124,60 m w warstwie gruntu . Z wykonanych na badanym terenie wierceń wynika, że w budowie geologicznej udział biorą utwory: holoceńskie i plejstoceńskie.
Holocen
Reprezentowany jest przez warstwę nasypów niekontrolowanych zbudowanych od góry z utworów glebowych stanowiących podłoże dla murawy poniżej znajduje się nasyp zbudowany z piasków próchnicznych przemieszanych z gruzem. W otworach 1,2 i 3 nasypy niekontrolowane przykrywają warstwę torfów sięgających głębokości 3,2 m ppt.
Plejstocen
Tworzą grunty słabospoiste reprezentowane przez piaski gliniaste i gliny piaszczyste w stanie plastycznym i twardoplastycznym przykrywające głębiej zalegające piaski średnie. We wszystkich wykonanych otworach badawczych nawiercono poziom wody gruntowej na głębokości od 0,9 do 1,4 m ppt. Możliwe są okresowe wahania poziomu wód gruntowych do 0,5 m.
Budowę geologiczną i poziom występowania wód gruntowych zilustrowano na załączonych kartach.

3.2. Fundament pod budynek zaplecza wg. projektu typowego

Wylewany z betonu.B-20
Pręty nośne 12 i 016 ze stali A3 (34GS)
Pręty rozdzielcze, strzemiona 06 ze stali A1 (StO)
Układ prętów pokazano na rysunku nr 2 i 3
Po wykonaniu wykopu pod fundament, w razie stwierdzenia gruntów nienośnych,
konieczna będzie wymiana gruntu nienośnego na grunty sypkie przy jednoczesnym
zagęszczeniu.
W razie stwierdzenia gruntów nośnych należy zagęścić grunt przed wylaniem płyty
fundamentowej. W trakcie robót ziemnych należy zwrócić szczególną uwagę by nie
dopuścić do uplastycznienia gruntów spoistych
3.3. Ogrodzenie wg. Projektu typowego

Projektowany teren rekreacyjne sportowy jest ogrodzony Ogrodzenie wykonać wg projektu typowego.
Ogrodzenie terenu na słupkach stalowych mocowanych na podmurówce betonowej. Wypełnienie z siatki stalowej lub ogrodzenia panelowego. Wysokość min. 4m. Rozstaw słupków od minimum 2m do maksimum 5m. Furtki i bramy systemowe przesuwne lub rozwierne, możliwość otwierania bramy za pomocą siłowników elektrycznych . Szerokość furtki od 1 do 2m, bramy od 2,5 do 4,5m, wysokość do wyboru. Piłkochwyty o wysokości min. 6m
3.4. Chodniki
Konstrukcja nawierzchni dla chodników:
- polbruk grubości 6cm,
- podsypka piaskowa 0,4-2,Omm, grubości 5cm,
- pospółka z dodatkiem kruszywa łamanego do 16 mm o grubości 15 cm
- warstwa odsączająca piaskowa 10 cm
- podłoże gruntowe wyrównane i zagęszczone do współczynnika 0,95.
Chodniki obramowane są obrzeżem betonowym o wymiarach 20x6x100cm ustawionym na podsypce cementowo - piaskowej.
Wody opadowe chodników odprowadzone są powierzchniowo bezpośrednio na teren zielony. Chodniki zaprojektowano z polbruku w kolorze szarym.
3.5. Boisko piłkarskie wg projektu typowego
Podbudowa:
- grunt rodzimy, zagęszczony
- warstwa odsączająca z piasku lub pospółki o gr. 15cm,
- warstwa geowłokniny z polipropylenem typu TYPAR SF-32 do separacji i wzmocnienia gruntu
- warstwa odsączająca 2 piasku lub pospółki o gr. 30cm,
- warstwa geowłokniny 2 polipropylenem typu TYPAR SF-32 do separacji i wzmocnienia gruntu
-warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr. 31,5-63mm) o gr. 10cm,
- warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr. 0-31,5mm) o gr. 5cm,
- warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr. 0-4mm) o gr. 4cm,
Boisko należy oddzielić od sąsiadujących elementów terenu 2a pomocą obrzeży betonowych 8x30x100cm układanych na ławie 2 betonu B15 z oporem. Na powierzchni boiska należy wyprofilować spadki o wartości min. 0,5%.
Nawierzchnia do piłki nożnej:
Badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawier2chnie sportowe np. Labosport.
1. Certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego 2 oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA.
2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przezjej producenta.
3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
4. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
5. Nawierzchnia - trawa syntetyczna:
a) włókno proste, monofilowe o przekroju łukowatym wzmocnione wtopionym rdzeniem,
b) skład chemiczny włókna - polietylen,
c) wysokość włókna - min. 60 mm
Wyposażenie sportowe:
Piłka nożna:
Bramki aluminiowe (5x2m), montowane w tulejach, siatki do bramek. Ilość: 2 szt.
3.6. Boisko wielofunkcyjne wg. projektu typowego
Podbudowa:
Przekrój przez podbudowę:
- grunt rodzimy, zagęszczony
- warstwa odsączająca z piasku lub pospółki o gr. 15cm,

- warstwa geowłókniny z polipropylenem typu TYPAR SF-32 do separacji i wzmocnienia gruntu
- warstwa odsączająca z piasku lub pospółki o gr. 30cm,
- warstwa geowłókniny z polipropylenem typu TYPAR SF-32 do separacji i wzmocnienia gruntu
- warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego o frakcji 31,5-63mm, gr. 10cm,
- warstwa klinująca z kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5mm, gr. 5cm,
Podbudowę należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 100x30x8cm ustawianych na ławie betonowej z betonu B10 z oporem lub odwodnieniem liniowym (na krawędziach spadków). Na powierzchni boiska należy wyprofilować dodatkowy spadek pomocniczy o wartości 1,0%.
Nawierzchnia
Badania na zgodność z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport.
1. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
2. Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni.
3. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
Nawierzchnia - poliuretan - gr. 13mm
Jest to nawierzchnia sportowa, poliuretanowo-gumowa o grubości warstwy 13mm
Nawierzchnia ta jest przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze, służy do pokrywania
nawierzchni bieżni lekkoatletycznych, sektorów i rozbiegów konkurencji technicznych
zawodów ., boisk wielofunkcyjnych, szkolnych, placów rekreacji ruchowej.
Musi posiadać certyfikat IAAF, Atest Higieniczny PZH oraz Aprobatę ITB .
Nawierzchnia składa się z dwóch warstw: elastycznej (nośnej) i użytkowej.
Warstwa nośna to mieszanina granulatu gumowego i lepiszcza poliuretanowego. Układana
jest mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych
Tak wykonaną warstwę należy pokryć warstwą użytkową, którą stanowi system
poliuretanowy zmieszany z granulatem. Czynność tą wykonuje się poprzez natrysk
mechaniczny (przy użyciu specjalnej natryskarki). Grubość warstwy użytkowej 2-3mm. Po
całkowitym związaniu komponentów na nawierzchni są malowane linie farbami
poliuretanowymi metodą natrysku.
Wyposażenie sportowe:
Koszykówka:
Stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160cm, tablica 180x105cm, obręcz
uchylna, siateczka do obręczy. Ilość: 4 zestawy.
Siatkówka:
Słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania siatki i
mechanizmem naciągowym, siatka całosezonowa. Ilość: 2 zestawy.

3.7. Budynek zaplecza socjalnego wg. projektu typowego (będzie przedmiotem oddzielnego postępowania na dostawę i montaż obiektu kubaturowego).

4.0 Instalacje
Według odrębnych opracowań zawartych w projekcie architektoniczno- budowlanym, zaprojektowane przy założeniu, że teren pod budowę jest uzbrojony.

6.0 Uwagi końcowe.
Wszystkie roboty budowlane winny być prowadzone zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP i pod nadzorem osoby do tego uprawnionej, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.
7.Szczeółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ.
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty(materiały i robociznę ) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego.
wymagany okres gwarancji na trawę syntetyczną -60 miesięcy.

CPV 45212221-1-Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE
ROBOTY BUDOWLANE
WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO


W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda, aby wykonawca załączył do oferty:
zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
Wykonawca może zamiast w/zaświadczenia złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego



CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Okres w miesiącach lub w dniach 100

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Informacje na temat wadium:
WADIUM: 15000.00 zł
WARUNKI UDZIAŁU
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi :
- posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,


OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W CELU POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA POSIADA NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ DYSPONUJE POTENCJAŁEM TECHNICZNYM, A TAKŻE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA :


- Sporządzić wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
Wymagane jest wykazanie co najmniej 1 roboty budowlanej
- jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej.
Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

- Przedłożyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia




INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ WSPÓLNIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MUSI BYĆ ZAŁĄCZONE PEŁNOMOCNICTWO ZGODNIE Z ART. 23 UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

- Koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
- Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
- Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

KRYTERIA: ZNACZENIE
Cena całkowita 80
Termin wykonania zamówienia 20
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE :
Adres strony internetowej na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.orzysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem : Urząd Miejski w Orzyszu
TERMIN SKŁADANIA OFERT 10-07-2008 godz. 12:00 siedziba Zamawiającego pokój nr 11
OTWARCIE OFERT odbędzie się dnia 10-07-2008 o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 29.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
do dnia 08-08-2008 .



Orzysz, dnia 18-06-2008
miejscowość, data
Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 18 cze 2008 15:19
Data opublikowania: piątek, 20 cze 2008 10:18
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 14 lip 2008 12:32
Opublikował(a): Krystyna Chludzińska
Zaakceptował(a): Jarosław Kubrak
Artykuł był czytany: 2200 razy