Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NA REMONT BUDYNKU 2B NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ORZYSZU
ZAMAWIAJĄCY
Nazwa Urząd Miejski w Orzyszu
Ulica; nr Giżycka 15
Kod; miejscowość 12-250 ORZYSZ
e-mail: um@orzysz.pl
Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzysz.pl
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):













OGŁOSZENIE DOTYCZY
zamówienia publicznego

RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Administracja samorządowa
OGŁASZA POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
na:
dostawę materiałów budowlanych do wykonania remontu budynku 2B na potrzeby Szkoly Podstawowej w Orzyszu

Rodzaj zamówienia
Dostawy

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia


Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych do wykonania remontu budynku 2b na potrzeby Szkoły Podstawowej w Orzyszu.
ZESTAWIENIE MATRERIAŁÓW
Bloczki betonowe 38x24x12
Kątownik 45x45x5
kątownik 90x90x8
pręt gwintowany 12mm, dł. 1m
nakrętki M12 cz.
podkładki sprężynujące fi 12 cz.
klej do kątownika EPIDIAN5
Żywica poliestrowa POLIMAL 160
minia60%,
płaskownik 40x6 cz.
elektrody ER 3,25
ceownik L65 cz.
pręt fi 8 stal 34GS –długość 12m
dwuteownik NP 180
(2szt x 5,5 m, 2szt x 2,50m)
dwuteownik NP140
(8szx1,50m,2sztx1,60m)
pręt fi 6 18G2
pręt fi12 34GS (żebrowana)
Ceownik L140
belka żelbetowa typu L N/180
belka żelbetowa typu L N/150
belka żelbetowa typu L N/140
belka żelbetowa typu L N/120
pręt fi 16 34GS (żebrowany)
pręt fi 18 34GS (żebrowany 3szt x 12m)
dwuteownik NP 240
(3 szt x 6,64m)
płyta WPS-140
wyłaz dachowy 80x80cm zaopatrzony w schody harmonijkowe
siatka zbrojeniowa zgrzewana (pręt fi 4,5 mm
unigrunt głęboko penetrujący do ścian i sufitów zagęszczony (do rozcieńczania wodą
styropian gr.1cm
styropian gr. 2cmtwardy EPS-100
styropian gr. 4cm
styropian gr. 8cm
styropian gr.12cm
Klej do styropianu
Podkładowa masa tynkarska (marki ATLAS CERPLAST lub równoważna)
folia PE -0,2mm
narożniki stalowe do dociepleń ścian zewnętrznych
dyble plastikowe 20 cm
siatka do styropianu
cement portlandzki 35 bez dodatków
wapno
wyprawa elewacyjna MalixZ (kolor do uzgodnienia)
emulsja do gruntowania ścian
Gwoździe budowlane okrągłe 3-4”
Drut stalowy okrągły wiązałkowy
Roztwór asfaltowy do gruntowania
Lepik asfaltowy bez wypełniaczy stosowany na gorąco
Papa smołowa izolacyjna
Papa asfaltowa na tekturze izolacyjna
Śruby podkładki i nakrętki fi12 l 40cm
Farba olejna do gruntowania kolor do uzgodnienia
Farba olejna nawierzchniowa *kolor do uzgodnienia
Wełna mineralna (płyty) półtwarda gr. 5cm
Bednarka 30x6
Gips budowlany szpachlowy-gipsar
Emulsja asfaltowa izolacyjna anionowa
farba emulsyjna Polinit kolor do uzgodnienia
Rozcieńczalnik do farby olejnej
Szpachlówka olejno-żywiczna
Siatka ścierna120
Kształtowniki stalowe profilowane U 55x075
Kształtowniki stalowe profilowane C100x075
Kształtowniki stalowe profilowane C55 x075
Kołki plastikowe 8x60
Zawiesia do kształtowników C-100x075
Zawiesia do kształtowników C- 55x075
Płyty gipsowo kartonowe 12,5 mm
Profile nośne 60/27
Profil przyścienny
Łączniki wzdłużne lw 60/110
Łączniki krzyżowe 60/60
Wieszak w60/60
Wkręty do płyt gipsowych
Taśma spoinowa
Bednarka stalowa ocynk. 20x2-50x5mm
Klamerki mocujące do montażu sufitu podwieszanego
Kołki rozporowe plastikowe fi 6mm
Kształtownik z blachy przyścienny
Płyta gipsowa dekoracyjna 60x60
Płyta gips. karton. Ogniochronna 12,5 mm
Płyta gips. Karton.wodo-ogniooch. Gr 12,5 mm
Pręt wieszaka
Pręt okr.gład. do zbr. bet. fi do 7mm
Profil specjalny kapeluszowy
Profil ST.rusztu 24x38mm pod pł. dekor.
Profil ścienny C 100 pod płyty g-k
Profil ścienny U 100 pod płyty g-k
Siatka tkana „Rabitza”
Sprężyny przyścienne
Taśma spoinowa papierowa perforowana
Taśma spoinowa z włókna szklanego
Tlen techniczny
Trzpienie stalowe do montażu konstrukcji stalowych
Utwardzacz
Wieszak do sufitów podw. Z płyt dek.
Wkręty
UWAGA - planowany zakup ilości poszczególnych materiałów określono w załączniku do siwz (formularz cenowy)
CPV 28811000-0
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE
DOSTAWY
WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO


W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda, aby wykonawca załączył do oferty:



CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Okres w miesiącach- 2

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi :
- posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,


OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W CELU POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA POSIADA NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ DYSPONUJE POTENCJAŁEM TECHNICZNYM, A TAKŻE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA :
- Sporządzić wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.








INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ WSPÓLNIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MUSI BYĆ ZAŁĄCZONE PEŁNOMOCNICTWO ZGODNIE Z ART. 23 UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
- Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
KRYTERIA OCENY OFERT
Najniższa cena

KRYTERIA: ZNACZENIE %
Cena całkowita 100
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE :
Adres strony internetowej na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.bip.orzysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem :

Urząd Miejski w Orzyszu , ul. Giżycka 15 , pok. nr 29 ,12-250 Orzysz


TERMIN SKŁADANIA OFERT 07-05-2008 godz. 12:00 siedziba Zamawiającego pokój nr 11
OTWARCIE OFERT odbędzie się dnia 07-05-2008 o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
do dnia 06-06-2008 .



Orzysz, 24-04-2008
miejscowość, data

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
nr sprawy RGI.IV 341-4/08
ZAMAWIAJĄCY
Nazwa Urząd Miejski w Orzyszu
Ulica; nr Giżycka 15
Kod; miejscowość 12-250 Orzysz
tel; fax 87/4241040 / 87/4241050
NIP 849-10-39-782
Nazwa Banku Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy O/Orzysz
Nr rachunku 02 9364 0000 2003 0001 9817 0007
e-mail: um@orzysz.pl

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych na:

dostawa materiałów budowlanych do wykonania remontu budynku 2 b na potrzeby Szkoły Podstawowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SPORZĄDZIŁ: Krystyna Chludzińska
KOMISJA PRZETARGOWA w składzie:
Zdzisław Bosiński-Przewodniczący
Jarosław Kubrak- Członek
Krystyna Chludzińska - Sekretarz
przedkłada do zatwierdzenia niniejszą siwz
ZATWIERDZAM
........................................................
PODPIS KIEROWNIKA JEDNOSTKI
1. Opis przedmiotu zamówienia

dostawa materiałów budowlanych do wykonania remontu budynku 2 b na potrzeby Szkoły Podstawowej

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych do wykonania remontu budynku 2b na potrzeby Szkoły Podstawowej w Orzyszu.
ZESTAWIENIE MATRERIAŁÓW
Bloczki betonowe 38x24x12
Kątownik 45x45x5
kątownik 90x90x8
pręt gwintowany 12mm, dł. 1m
nakrętki M12 cz.
podkładki sprężynujące fi 12 cz.
klej do kątownika EPIDIAN5
Żywica poliestrowa POLIMAL 160
minia60%,
płaskownik 40x6 cz.
elektrody ER 3,25
ceownik L65 cz.
pręt fi 8 stal 34GS –długość 12m
dwuteownik NP 180
(2szt x 5,5 m, 2szt x 2,50m)
dwuteownik NP140
(8szx1,50m,2sztx1,60m)
pręt fi 6 18G2
pręt fi12 34GS (żebrowana)
Ceownik L140
belka żelbetowa typu L N/180
belka żelbetowa typu L N/150
belka żelbetowa typu L N/140
belka żelbetowa typu L N/120
pręt fi 16 34GS (żebrowany)
pręt fi 18 34GS (żebrowany 3szt x 12m)
dwuteownik NP 240
(3 szt x 6,64m)
płyta WPS-140
wyłaz dachowy 80x80cm zaopatrzony w schody harmonijkowe
siatka zbrojeniowa zgrzewana (pręt fi 4,5 mm
unigrunt głęboko penetrujący do ścian i sufitów zagęszczony (do rozcieńczania wodą
styropian gr.1cm
styropian gr. 2cmtwardy EPS-100
styropian gr. 4cm
styropian gr. 8cm
styropian gr.12cm
Klej do styropianu
Podkładowa masa tynkarska (marki ATLAS CERPLAST lub równoważna)
folia PE -0,2mm
narożniki stalowe do dociepleń ścian zewnętrznych
dyble plastikowe 20 cm
siatka do styropianu
cement portlandzki 35 bez dodatków
wapno
wyprawa elewacyjna MalixZ (kolor do uzgodnienia)
emulsja do gruntowania ścian
Gwoździe budowlane okrągłe 3-4”
Drut stalowy okrągły wiązałkowy
Roztwór asfaltowy do gruntowania
Lepik asfaltowy bez wypełniaczy stosowany na gorąco
Papa smołowa izolacyjna
Papa asfaltowa na tekturze izolacyjna
Śruby podkładki i nakrętki fi12 l 40cm
Farba olejna do gruntowania kolor do uzgodnienia
Farba olejna nawierzchniowa *kolor do uzgodnienia
Wełna mineralna (płyty) półtwarda gr. 5cm
Bednarka 30x6
Gips budowlany szpachlowy-gipsar
Emulsja asfaltowa izolacyjna anionowa
farba emulsyjna Polinit kolor do uzgodnienia
Rozcieńczalnik do farby olejnej
Szpachlówka olejno-żywiczna
Siatka ścierna120
Kształtowniki stalowe profilowane U 55x075
Kształtowniki stalowe profilowane C100x075
Kształtowniki stalowe profilowane C55 x075
Kołki plastikowe 8x60
Zawiesia do kształtowników C-100x075
Zawiesia do kształtowników C- 55x075
Płyty gipsowo kartonowe 12,5 mm
Profile nośne 60/27
Profil przyścienny
Łączniki wzdłużne lw 60/110
Łączniki krzyżowe 60/60
Wieszak w60/60
Wkręty do płyt gipsowych
Taśma spoinowa
Bednarka stalowa ocynk. 20x2-50x5mm
Klamerki mocujące do montażu sufitu podwieszanego
Kołki rozporowe plastikowe fi 6mm
Kształtownik z blachy przyścienny
Płyta gipsowa dekoracyjna 60x60
Płyta gips. karton. Ogniochronna 12,5 mm
Płyta gips. Karton.wodo-ogniooch. Gr 12,5 mm
Pręt wieszaka
Pręt okr.gład. do zbr. bet. fi do 7mm
Profil specjalny kapeluszowy
Profil ST.rusztu 24x38mm pod pł. dekor.
Profil ścienny C „100” pod płyty g-k
Profil ścienny U „100” pod płyty g-k
Siatka tkana „Rabitza”
Sprężyny przyścienne
Taśma spoinowa papierowa perforowana
Taśma spoinowa z włókna szklanego
Tlen techniczny
Trzpienie stalowe do montażu konstrukcji stalowych
Utwardzacz
Wieszak do sufitów podw. Z płyt dek.
Wkręty
UWAGA - planowany zakup ilości poszczególnych materiałów określono w załączniku do siwz (formularz cenowy)
CPV 28811000-0
Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- formularz cenowy
1) Opis odpowiednich części zamówienia
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
3) Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4) Umowa ramowa
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
5) Dynamiczny system zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
2. Terminy
1) Termin wykonania zamówienia
Okres w miesiącach 2
2) Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi dni, tj. do dnia 06/06/2008
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert .
3) Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Termin składania ofert upływa dnia 07-05-2008 o godz. 12:00
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 11
Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu, zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy.
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 07-05-2008 o godz. 12:10 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr
Otwarcie ofert jest jawne.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o uzasadnieniu jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
- wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
- wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia,
Jednocześnie, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieszcza informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty również na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
3. Warunki i dokumenty oraz oświadczenia
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia-nie spełnia”, na podstawie poniższych dokumentów wymienionych w tym punkcie. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę wymaganych warunków, dokona oceny spełniania tych warunków w oparciu o załączone do oferty dokumenty.
1) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
A) Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest:
- Złożyć Druk "OFERTA", wg wzoru zamawiającego.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi:
- posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

- "Doświadczenia zawodowego" wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
2) Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
a) Forma dokumentów
Wymagane dokumenty w ppkt 1) i 2) należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą "ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM" i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty :
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ WSPÓLNIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MUSI BYĆ ZAŁĄCZONE PEŁNOMOCNICTWO ZGODNIE Z ART. 23 UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.

- Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.

3) Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie.
- pisemnie,
- faksem,
- drogą elektroniczną.

- Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień chyba, że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekaże wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania, oraz zamieści na stronie internetowej.
a) Zebranie wykonawców
Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania wykonawców.

4) Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
1)
Imię i nazwisko , Krystyna Chludzińska
Stanowisko, Inspektor
nr pok. , 29
tel. , 87/4241064

5. Opis sposobu przygotowania ofert
1) Informacje ogólne
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, których oferta jest zgodna z ustawą prawo zamówień publicznych i treść oferty odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2) Język, w którym należy sporządzić ofertę.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

3) Jedna oferta jeden wykonawca
Złożenie przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje jej odrzucenie.

4) Oferta
Ofertę stanowi druk "OFERTA" z załącznikami i wymaganymi dokumentami, zaświadczeniami i oświadczeniami.
Osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy lub pełnomocnik muszą podpisać:
- Druk "Oferty" z załącznikami,
- miejsca, w których zostały naniesione zmiany.

5) Pełnomocnictwo
Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa.

6) Numerowanie stron
Pożądane jest, aby wszystkie strony oferty były kolejno ponumerowane i złączone w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek z kartek.

7) Tajemnica przedsiębiorstwa - informacje tajne
W przypadku, gdy informacje składane w trakcie postępowania, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą: "NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY O ZWALCZNIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (art. 11 ust. 4 Dz. U. z 1993 r nr 47 poz. 211 z późn. zm.).
8) Oznaczenie i adresowanie ofertyWymagane jest zamieszczenie oferty w kopercie, która będzie zaadresowana na adres zamawiającego
Nazwa: Urząd Miejski w Orzyszu
Ulica, nr: Giżycka 15
Kod miejscowość: 12-250 Orzysz

i oznaczona jako : OFERTA NA :

dostawa materiałów budowlanych do wykonania remontu budynku 2 b na potrzeby Szkoły Podstawowej
Poza oznaczeniami podanymi powyżej, wskazane jest, aby koperta posiadała nazwę i adres wykonawcy.
6. Opis sposobu obliczenia ceny
Wykonawca jest zobowiązany:
do wypełnienia "Formularza cenowego" i określenia w nim cen na wszystkie elementy zamówienia. Cenę oferty stanowi suma wartości wszystkich pozycji "Formularza cenowego", zawierająca wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
Formularz cenowy stanowi załącznik do SIWZ
Wszystkie wartości określone przez wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały podwyższeniu.

Ceny jednostkowe i ostateczna cena oferty winny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku wątpliwości dotyczących zastosowanej wysokości stawki podatku VAT wykonawca powinien zwrócić się na piśmie do zamawiającego w celu ich wyjaśnienia.

1) Oczywiste omyłki
Zamawiający poprawi w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie
- oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 88 ustawy prawo zamówień publicznych,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zawiera:
- omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy lub błędy w obliczeniu ceny,
- wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.

2) Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą
Rozliczenia będą prowadzone tylko w złotych polskich.
7. Kryteria i sposób wyboru oferty

1) Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert

Zamawiający dokona oceny ofert.
Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:

KRYTERIUM waga w %
Cena całkowita podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT) 100

suma (100%)
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
Opis kryteriów:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
KRYTERIUM - cena całkowita podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT)
cena oferowana minimalna brutto
Cena = ----------------------------------------------- 100 pkt x %
cena badanej oferty brutto

2) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

3) Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
9. Wzór umowy
Wzór umowy stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
10. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

1) Postanowienia ogólne
• Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy zgodnie z działem VI ustawy prawo zamówień publicznych
• Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.
• Przed upływem terminu do składania ofert w przypadku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom zrzeszającym wykonawców wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa UZP.

2) Protest
• Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego, zgodnie z przepisami określonymi w art. 180 ustawy prawo zamówień publicznych.
• Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.
• Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie, wniesiony przez podmiot nieuprawniony lub protest niedopuszczalny na podstawie art. 181 ust. 6 ustawy.
• Zamawiający rozstrzyga protest w oparciu o art. 183 ustawy. Brak rozstrzygnięcia protestu w terminach określonych w art. 183 ust. 1 i 2 ustawy uznaje się za jego oddalenie.







ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ
FORMULARZ CENOWY
Zestawienie materiałów na remont budynku 2B Szkoły Podstawowej w Orzyszu.

Poz. Nazwa asortymentu /PN ilość jedn nr cena jedn. Netto zł Wartość netto zł VAT Wartość brutto
1. Bloczki betonowe 38x24x12 2000 szt
2. Kątownik 45x45x5 270 mb
3. kątownik 90x90x8 2,93 mb
4 pręt gwintowany 12mm, dł. 1m 70 szt
5 nakrętki M12 cz. 140 szt
6 podkładki sprężynujące fi 12 cz. 140 szt
7 klej do kątownika EPIDIAN5 285 kg
8 Żywica poliestrowa POLIMAL 160 17,24 kg
9 minia60%, 1,52 l
10 płaskownik 40x6 cz. 162 mb
11 elektrody ER 3,25 20 kg
12 ceownik L65 cz. 95,34 mb
13 pręt fi 8 stal 34GS –długość 12m 326 szt
14 dwuteownik NP 180
(2szt x 5,5 m, 2szt x 2,50m) 16 m
15 dwuteownik NP140
(8szx1,50m,2sztx1,60m) 15,20 m
16 pręt fi 6 18G2 163,86 kg
17 pręt fi12 34GS (żebrowana) 384,44 kg
18 Ceownik L140 19,01 m
19 belka żelbetowa typu L N/180 4 szt
20 belka żelbetowa typu L N/150 5 szt
21 belka żelbetowa typu L N/140 11 szt
22 belka żelbetowa typu L N/120 4 szt
23 pręt fi 16 34GS (żebrowany) 360,35 kg
24 pręt fi 18 34GS (żebrowany 3szt x 12m) 37,91 kg
25 dwuteownik NP 240
(3 szt x 6,64m) 19,92 mb
26 płyta WPS-140 28 szt
27 wyłaz dachowy 80x80cm zaopatrzony w schody harmonijkowe 1 kpl
28 siatka zbrojeniowa zgrzewana (pręt fi 4,5 mm 529 m2
29 unigrunt głęboko penetrujący do ścian i sufitów zagęszczony (do rozcieńczania wodą 260 l
30 styropian gr.1cm 200 m2
31 styropian gr. 2cmtwardy EPS-100 258 m2
32 styropian gr. 4cm 258,2 m2
33 styropian gr. 8cm 132,28 m2
34 styropian gr.12cm 447 m2
35 Klej do styropianu 9030 kg

36 Podkładowa masa tynkarska (marki ATLAS CERPLAST lub równoważna) 164 kg
37 folia PE -0,2mm 606 m2
38 narożniki stalowe do dociepleń ścian zewnętrznych 424 m
39 dyble plastikowe 20 cm 2190 szt
40 siatka do styropianu 773 m2
41 cement portlandzki 35 bez dodatków 25971 kg
42 wapno 11000 kg
43 wyprawa elewacyjna MalixZ (kolor do uzgodnienia) 2542 kg
44 emulsja do gruntowania ścian 110 kg
45 Gwoździe budowlane okrągłe 3-4” 42,60 kg
46 Drut stalowy okrągły wiązałkowy 8,30 kg
47 Roztwór asfaltowy do gruntowania 32 kg
48 Lepik asfaltowy bez wypełniaczy stosowany na gorąco 87 kg
49 Papa smołowa izolacyjna 12,30 m2
50 Papa asfaltowa na tekturze izolacyjna 400 m2
51 Śruby podkładki i nakrętki fi12 l 40cm 5 kg
52 Farba olejna do gruntowania kolor do uzgodnienia 43 dm3
53 Farba olejna nawierzchniowa *kolor do uzgodnienia 67 dm3
54 Wełna mineralna (płyty) półtwarda gr. 5cm 515 m2
55 Bednarka 30x6 67 kg
56 Gips budowlany szpachlowy-gipsar 5,5 t
57 Emulsja asfaltowa izolacyjna anionowa 990 kg
58 farba emulsyjna Polinit kolor do uzgodnienia 348 dm3
59 Rozcieńczalnik do farby olejnej 22,5 dm3
60 Szpachlówka olejno-żywiczna 199 dm3
61 Siatka ścierna120 188 szt
62 Kształtowniki stalowe profilowane U 55x075 11,30 kg
63 Kształtowniki stalowe profilowane C100x075 55,50 Kg
64 Kształtowniki stalowe profilowane C55 x075 24,10 kg
65 Kołki plastikowe 8x60 127 szt
66 Zawiesia do kształtowników C-100x075 77 Szt
67 Zawiesia do kształtowników C- 55x075 54 szt
68 Płyty gipsowo kartonowe 12,5 mm 22,08 m2
69 Profile nośne 60/27 47,40 m
70 Profil przyścienny 11,30 m
71 Łączniki wzdłużne lw 60/110 11 szt
72 Łączniki krzyżowe 60/60 44 szt
73 Wieszak w60/60 44 szt
74 Wkręty do płyt gipsowych 0.70 kg
75 Taśma spoinowa 25 m
76 Bednarka stalowa ocynk. 20x2-50x5mm 258 kg
77 Klamerki mocujące do montażu sufitu podwieszanego 1540 szt
78 Kołki rozporowe plastikowe fi 6mm 2740 szt
79 Kształtownik z blachy przyścienny 464 m
80 Płyta gipsowa dekoracyjna 60x60 1565 szt
81 Płyta gips. karton. Ogniochronna 12,5 mm 907 m2
82 Płyta gips. Karton.wodo-ogniooch. Gr 12,5 mm 45 m2
83 Pręt wieszaka 1144 Szt
84 Pręt okr.gład. do zbr. bet. fi do 7mm 687 kg
85 Profil specjalny kapeluszowy 863 m
86 Profil ST.rusztu 24x38mm pod pł. dekor. 928 m
87 Profil ścienny C „100” pod płyty g-k 848 m
88 Profil ścienny U „100” pod płyty g-k 330 m
89 Siatka tkana „Rabitza” 266 m2
90 Sprężyny przyścienne 890 szt
91 Taśma spoinowa papierowa perforowana 716 m
92 Taśma spoinowa z włókna szklanego 1113 m
93 Tlen techniczny 1,42 m3
94 Trzpienie stalowe do montażu konstrukcji stalowych 51 kg
95 Utwardzacz 181 kg
96 Wieszak do sufitów podw. Z płyt dek. 1144 szt
97 Wkręty 7707 szt
OGÓŁEM x x x x












Załącznik Nr 2 do SIWZ

WZÓR UMOWA RGI.IV.342 ………./07


zawarta w dniu …………………………. 2007r. pomiędzy Gminą Orzysz
zwaną dalej w treści umowy Zamawiającym reprezentowanym przez :
Pana Jana Aleszczyka – Burmistrza Orzysza, przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy
Pani Krystyny Harłożyńskiej
a
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
zwanym w treści umowy Dostawcą reprezentowanym przez :
…………………………….
o następującej treści :
§ 1.
Dostawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu niżej wymienione materiały budowlane na plac składowy wskazany przez Zamawiającego w m. Orzysz przy ul. Wojska Polskiego 12 lub ul. Wyzwolenia 7:
Wg Załącznika nr 1 – oferta stanowiąca integralną część umowy,
FORMULARZ CENOWY
Zestawienie materiałów na remont budynku 2B Szkoły Podstawowej w Orzyszu.

Poz. Nazwa asortymentu /PN ilość jedn nr cena jedn. Netto zł Wartość netto zł VAT Wartość brutto
1. Bloczki betonowe 38x24x12 2000 szt
2. Kątownik 45x45x5 270 mb
3. kątownik 90x90x8 2,93 mb
4 pręt gwintowany 12mm, dł. 1m 70 szt
5 nakrętki M12 cz. 140 szt
6 podkładki sprężynujące fi 12 cz. 140 szt
7 klej do kątownika EPIDIAN5 285 kg
8 Żywica poliestrowa POLIMAL 160 17,24 kg
9 minia60%, 1,52 l
10 płaskownik 40x6 cz. 162 mb
11 elektrody ER 3,25 20 kg
12 ceownik L65 cz. 95,34 mb
13 pręt fi 8 stal 34GS –długość 12m 326 szt
14 dwuteownik NP 180
(2szt x 5,5 m, 2szt x 2,50m) 16 m
15 dwuteownik NP140
(8szx1,50m,2sztx1,60m) 15,20 m
16 pręt fi 6 18G2 163,86 kg
17 pręt fi12 34GS (żebrowana) 384,44 kg
18 Ceownik L140 19,01 m
19 belka żelbetowa typu L N/180 4 szt
20 belka żelbetowa typu L N/150 5 szt
21 belka żelbetowa typu L N/140 11 szt
22 belka żelbetowa typu L N/120 4 szt
23 pręt fi 16 34GS (żebrowany) 360,35 kg
24 pręt fi 18 34GS (żebrowany 3szt x 12m) 37,91 kg
25 dwuteownik NP 240
(3 szt x 6,64m) 19,92 mb
26 płyta WPS-140 28 szt
27 wyłaz dachowy 80x80cm zaopatrzony w schody harmonijkowe 1 kpl
28 siatka zbrojeniowa zgrzewana (pręt fi 4,5 mm 529 m2
29 unigrunt głęboko penetrujący do ścian i sufitów zagęszczony (do rozcieńczania wodą 260 l
30 styropian gr.1cm 200 m2
31 styropian gr. 2cmtwardy EPS-100 258 m2
32 styropian gr. 4cm 258,2 m2
33 styropian gr. 8cm 132,28 m2
34 styropian gr.12cm 447 m2
35 Klej do styropianu 9030 kg

36 Podkładowa masa tynkarska (marki ATLAS CERPLAST lub równoważna) 164 kg
37 folia PE -0,2mm 606 m2
38 narożniki stalowe do dociepleń ścian zewnętrznych 424 m
39 dyble plastikowe 20 cm 2190 szt
40 siatka do styropianu 773 m2
41 cement portlandzki 35 bez dodatków 25971 kg
42 wapno 11000 kg
43 wyprawa elewacyjna MalixZ (kolor do uzgodnienia) 2542 kg
44 emulsja do gruntowania ścian 110 kg
45 Gwoździe budowlane okrągłe 3-4” 42,60 kg
46 Drut stalowy okrągły wiązałkowy 8,30 kg
47 Roztwór asfaltowy do gruntowania 32 kg
48 Lepik asfaltowy bez wypełniaczy stosowany na gorąco 87 kg
49 Papa smołowa izolacyjna 12,30 m2
50 Papa asfaltowa na tekturze izolacyjna 400 m2
51 Śruby podkładki i nakrętki fi12 l 40cm 5 kg
52 Farba olejna do gruntowania kolor do uzgodnienia 43 dm3
53 Farba olejna nawierzchniowa *kolor do uzgodnienia 67 dm3
54 Wełna mineralna (płyty) półtwarda gr. 5cm 515 m2
55 Bednarka 30x6 67 kg
56 Gips budowlany szpachlowy-gipsar 5,5 t
57 Emulsja asfaltowa izolacyjna anionowa 990 kg
58 farba emulsyjna Polinit kolor do uzgodnienia 348 dm3
59 Rozcieńczalnik do farby olejnej 22,5 dm3
60 Szpachlówka olejno-żywiczna 199 dm3
61 Siatka ścierna120 188 szt
62 Kształtowniki stalowe profilowane U 55x075 11,30 kg
63 Kształtowniki stalowe profilowane C100x075 55,50 Kg
64 Kształtowniki stalowe profilowane C55 x075 24,10 kg
65 Kołki plastikowe 8x60 127 szt
66 Zawiesia do kształtowników C-100x075 77 Szt
67 Zawiesia do kształtowników C- 55x075 54 szt
68 Płyty gipsowo kartonowe 12,5 mm 22,08 m2
69 Profile nośne 60/27 47,40 m
70 Profil przyścienny 11,30 m
71 Łączniki wzdłużne lw 60/110 11 szt
72 Łączniki krzyżowe 60/60 44 szt
73 Wieszak w60/60 44 szt
74 Wkręty do płyt gipsowych 0.70 kg
75 Taśma spoinowa 25 m
76 Bednarka stalowa ocynk. 20x2-50x5mm 258 kg
77 Klamerki mocujące do montażu sufitu podwieszanego 1540 szt
78 Kołki rozporowe plastikowe fi 6mm 2740 szt
79 Kształtownik z blachy przyścienny 464 m
80 Płyta gipsowa dekoracyjna 60x60 1565 szt
81 Płyta gips. karton. Ogniochronna 12,5 mm 907 m2
82 Płyta gips. Karton.wodo-ogniooch. Gr 12,5 mm 45 m2
83 Pręt wieszaka 1144 Szt
84 Pręt okr.gład. do zbr. bet. fi do 7mm 687 kg
85 Profil specjalny kapeluszowy 863 m
86 Profil ST.rusztu 24x38mm pod pł. dekor. 928 m
87 Profil ścienny C „100” pod płyty g-k 848 m
88 Profil ścienny U „100” pod płyty g-k 330 m
89 Siatka tkana „Rabitza” 266 m2
90 Sprężyny przyścienne 890 szt
91 Taśma spoinowa papierowa perforowana 716 m
92 Taśma spoinowa z włókna szklanego 1113 m
93 Tlen techniczny 1,42 m3
94 Trzpienie stalowe do montażu konstrukcji stalowych 51 kg
95 Utwardzacz 181 kg
96 Wieszak do sufitów podw. Z płyt dek. 1144 szt
97 Wkręty 7707 szt
OGÓŁEM x x x x



Zamawiający zastrzega prawo zmiany ilości dostawy materiałów w zależności od potrzeb .

§ 2.

Termin dostarczenia przedmiotu umowy - sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego nie później niż do ……………………….2008.
§ 3.

1. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Dostawcy za dostarczoną partię materiału
w cenie zł. za jednostkę materiału , łącznie z podatkiem VAT,

zgodnie z ofertą złożoną w trybie przetargu nieograniczonego w dniu ………….

2. Powyższa kwota zawiera w sobie koszt materiału, , załadunku, transportu i rozładunku.
3. Zapłata za wykonaną dostawę nastąpi przelewem w ciągu ……………..dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury .

§ 4

Dostawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa jakości na materiały / najpóźniej w dniu dostawy /.
§ 5

Dostawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone materiały na okres 12 miesięcy.
§ 6

W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy :
1. Dostawca zapłaci kary umowne Zamawiającemu :
a/ w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z powodu okoliczności,
za które ponosi odpowiedzialność Dostawca w wysokości 10 % wynagrodzenia
umownego,
b/ za zwłokę w wykonaniu zadania w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego
za każdy dzień zwłoki.
2. Zamawiający zapłaci kary umowne Dostawcy :
a/ w przypadku odstąpienia od umowy przez Dostawcę z powodu okoliczności
za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający w wysokości 10 %
wynagrodzenia umownego.



§ 7

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną
na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

§ 8

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu
Cywilnego i ustawy z dnia 29.01.2004r „ Prawo zamówień publicznych”


§ 9

Umowę niniejszą sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach, dwa egzemplarze dla Zamawiającego jeden dla Dostawcy.



Zamawiający : Dostawca :





ZAŁĄCZNIK NR3 DO SIWZ






DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
.............................................................
pieczęć wykonawcy

Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.

Przedmiot zamówienia Miejsce wykonania zamówienia Podmiot zlecający zamówienie
(nazwa, adres, telefon) Wartość zamówienia Data rozpoczęcia wykonania zamówienia Data zakończenia wykonania zamówienia








.......................................... .......................................................
miejsce i data podpisy osób uprawnionych
do reprezentacji
wykonawcy lub pełnomocnika
ZAŁACZNIK NR 4 DO SIWZ



Wzór formularza oferty

pieczęć adresowa wykonawcy .............................................................................

nr tel./faxu .............................................................................

REGON .............................................................................

NIP .............................................................................

internet http:// .............................................................................

e-mail .............................................................................

O F E R T A

1. Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu na :
dostawa materiałów budowlanych do wykonania remontu budynku 2 b na potrzeby Szkoły Podstawowej

składamy niniejszą ofertę za cenę.
wartość netto ................................................................ zł (słownie: ................................................................ złotych)
VAT ................................................................ zł (słownie: ................................................................ złotych)
wartość brutto ................................................................ zł (słownie: ................................................................ złotych)


2. Termin wykonania zamówienia:
Okres w miesiącach 2


3. Oświadczamy, że:
- posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
- posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia


4. Wadium
Wadium w kwocie ............................................... zł zostało wniesione w dniu ............................................... w formie ...............................................

5. Wskazujemy nr konta, na które należy zwrócić wadium wniesione w pieniądzu:
....................................................................................................................................................................................................
(wypełnia Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu)
6. Zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego

Na ........... kolejno ponumerowanych stronach składamy całość oferty.

.......................................... .......................................................
miejsce i data podpisy osób uprawnionych
do reprezentacji
wykonawcy lub pełnomocnika


ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY:

Kopia potwierdzająca wniesienie wadium Str.
Kosztorys ofertowy Str.
Formularz cenowy Str.
Doświadczenie zawodowe Str.
Dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie Str.
Potencjał kadrowy Str.
Kopie uprawnień Str.
Potencjał techniczny Str.
Sprawozdanie finansowe*/opinia o badaniu sprawozdania*/inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności* Str.
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Str.
Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Str.
Aktualny odpis z właściwego rejestru* / aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej* Str.
Pełnomocnictwo* Str.
Koncesja Str.
Zezwolenie Str.
Licencja Str.
Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego Str.
Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego Str.
Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS Str.
Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego Str.
Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym Str.
Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi Str.
Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem Str.

* niepotrzebne skreślić

Data powstania: wtorek, 29 kwi 2008 13:54
Data opublikowania: wtorek, 29 kwi 2008 14:58
Data przejścia do archiwum: środa, 7 maj 2008 09:22
Opublikował(a): Krystyna Chludzińska
Zaakceptował(a): Jarosław Kubrak
Artykuł był czytany: 2233 razy