Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony

Dostawa samochodu fabrycznie nowego siedmioosobowego
ZAMAWIAJĄCY
Nazwa Urząd Miejski w Orzyszu
Ulica; nr Giżycka 15
Kod; miejscowość 12-250 ORZYSZ
e-mail: um@orzysz.pl
Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzysz.pl
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):


OGŁOSZENIE DOTYCZY
zamówienia publicznego

RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Administracja samorządowa
OGŁASZA POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
na:
dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (wersja siedmioosobowa)

Rodzaj zamówienia
Dostawy

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

DOSTAWA SAMOCHODU 7 OSOBOWEGO
SPECYFIKACJA WYPOSAŻENIA ORAZ DANE TECHNICZNE SAMOCHODU
Liczba miejsc 7

1. SILNIK

• Turbo diesel HDI ok. 110 KM
• Czterocylindrowy ( max. mom. obr. ok. 240 Nm)

2. SKRZYNIA BIEGÓW
• Mechaniczna
• 5- przełożeniowa

3. WYPOSAŻENIE
• Komputer pokładowy
• Automatyczne światła i wycieraczki
• ABS
• ESP + ASR
• Elektryczny hamulec postojowy
• Pasy bezpieczeństwa trzypunktowe na wszystkich fotelach
• Min. 6 poduszek powietrznych
• Radar parkowania tył
• Lusterka zewnętrzne składane, sterowane i podgrzewane elektrycznie
• Szyby przednie regulowane elektrycznie z blokadą antyprzytrzaskową
• Szyby w drugim rzędzie sterowane elektrycznie
• Zwijane zasłony przeciwsłoneczne w 2 rzędzie
• Zestaw Bluetooth
• Lakier metalizowany
• Reflektory przeciwmgłowe
• Tempomat lub regulator prędkości
• Fotel kierowcy regulowany na wysokość
• Kierownica regulowana dwupłaszczyznowo
• Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia
• Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa z nawiewami w drugim rzędzie
• Radio CD MP3+ 6 głośników
• Relingi dachowe
• Stoliki lotnicze składane w oparciach przednich foteli
• Wspomaganie kierownicy o zmiennej sile
• Zamek centralny z pilotem
• Fotele w 3. rzędzie składane i chowane pod podłogą bagażnika
• Gniazdo 12V w tylnej części pojazdu

CPV 34110000-1
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE
DOSTAWY
WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO


W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda, aby wykonawca załączył do oferty:
opisy
fotografie
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Okres w miesiącach 1 lub w dniach

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi :
- posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,


INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ WSPÓLNIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MUSI BYĆ ZAŁĄCZONE PEŁNOMOCNICTWO ZGODNIE Z ART. 23 UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

- Koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

- Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego, albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi złożony przez każdego wykonawcę
- Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi złożony przez każdego wykonawcę.
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
- Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

KRYTERIA: ZNACZENIE
Cena całkowita 100

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE :
Adres strony internetowej na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.orzysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem : Urząd Miejski w Orzyszu, ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz pok. nr 29
TERMIN SKŁADANIA OFERT 09-11-2007 godz. 10:00 siedziba Zamawiającego pokój nr 11
OTWARCIE OFERT odbędzie się dnia 09-11-2007 o godz. 10:10 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
lub okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Orzysz, 30.11.2007r.
miejscowość, data
nr sprawy RGI.IV.341-7/07
ZAMAWIAJĄCY
Nazwa Urząd Miejski w Orzyszu
Ulica; nr ul. Giżycka 15
Kod; miejscowość 12-250 Orzysz
tel; fax 087 424 10 40, 424 10 60 / 087 424 10 50
NIP 849-10-39-782
Nazwa Banku Warmińsko Mazurski Bank Spółdzielczy w Orzyszu
Nr rachunku 02 9364 0000 2003 0001 9817 0007
e-mail: um@orzysz.pl

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych na:

dostawa fabrycznie nowego samochodu siedmioosobowego
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SPORZĄDZIŁ: Krystyna Chludzińska
KOMISJA PRZETARGOWA w składzie:
Dariusz Kizling- Przewodniczący
Władysław Pszczółkowski, Jarosław Kubrak - Członkowie K.P.
Krystyna Chludzińska - Sekretarz K.P.
przedkłada do zatwierdzenia niniejszą siwz
ZATWIERDZAM
........................................................
PODPIS KIEROWNIKA JEDNOSTKI

1. Opis przedmiotu zamówienia
dostawa fabrycznie nowego samochodu siedmioosobowego

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu siedmioosobowego.
Wymagane minimum wyposażenia oraz parametrów danych technicznych samochodu

Samochód siedmio osobowy

1. SILNIK

• Turbo diesel HDI ok. 110 KM
• Czterocylindrowy ( max. mom. obr. ok. 240 Nm)

2. SKRZYNIA BIEGÓW
• Mechaniczna
• 5- przełożeniowa

3. WYPOSAŻENIE
• Komputer pokładowy
• Automatyczne światła i wycieraczki
• ABS
• ESP + ASR
• Elektryczny hamulec postojowy
• Pasy bezpieczeństwa trzypunktowe na wszystkich fotelach
• Min. 6 poduszek powietrznych
• Radar parkowania tył
• Lusterka zewnętrzne składane, sterowane i podgrzewane elektrycznie
• Szyby przednie regulowane elektrycznie z blokadą antyprzytrzaskową
• Szyby w drugim rzędzie sterowane elektrycznie
• Zwijane zasłony przeciwsłoneczne w 2 rzędzie
• Zestaw Bluetooth
• Lakier metalizowany
• Reflektory przeciwmgłowe
• Tempomat lub regulator prędkości
• Fotel kierowcy regulowany na wysokość
• Kierownica regulowana dwupłaszczyznowo
• Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia
• Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa z nawiewami w drugim rzędzie
• Radio CD MP3+ 6 głośników
• Relingi dachowe
• Stoliki lotnicze składane w oparciach przednich foteli
• Wspomaganie kierownicy o zmiennej sile
• Zamek centralny z pilotem
• Fotele w 3. rzędzie składane i chowane pod podłogą bagażnika
• Gniazdo 12V w tylnej części pojazdu






CPV 34110000-1

1) Opis odpowiednich części zamówienia
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
3) Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4) Umowa ramowa
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
5) Dynamiczny system zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane
dostawy


wymagań określonych przez zamawiającego
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda:

opisów
fotografii,
zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
Wykonawca może zamiast w/zaświadczenia złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego,

2. Terminy
1) Termin wykonania zamówienia
Okres w miesiącach 1
od podpisania umowy

2) Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert .

3) Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Termin składania ofert upływa dnia 09.11.2007 o godz. 10:00
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 11( sekretariat)
Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu, zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy.
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 09.11.2007 o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 1(sala posiedzeń)
Otwarcie ofert jest jawne.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o uzasadnieniu jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
- wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
- wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia,
Jednocześnie, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieszcza informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty również na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.

3. Warunki i dokumenty oraz oświadczenia
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia-nie spełnia”, na podstawie poniższych dokumentów wymienionych w tym punkcie. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę wymaganych warunków, dokona oceny spełniania tych warunków w oparciu o załączone do oferty dokumenty.

1) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

A) Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest:
- Złożyć Druk "OFERTA", wg wzoru zamawiającego.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi:
- posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- udzielić co najmniej 2 letniej na silnik i podzespoły, 3 letniej na lakier, 12 letniej na perforację(blachy) letniej gwarancji


2) Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
a) Forma dokumentów
Wymagane dokumenty w ppkt 1) i 2) należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą "ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM" i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
- Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk "OFERTA".
b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty :
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ WSPÓLNIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MUSI BYĆ ZAŁĄCZONE PEŁNOMOCNICTWO ZGODNIE Z ART. 23 UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
- Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi złożony przez każdego wykonawcę.



- Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi złożony przez każdego.

- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
- Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.

3) Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie.
- pisemnie,
- faksem,
- drogą elektroniczną.

- Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień chyba, że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekaże wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania, oraz zamieści na stronie internetowej.
a) Zebranie wykonawców
Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania wykonawców.

4) Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
1)
Imię i nazwisko Władysław Pszczółkowski,
Stanowisko Sekretarz Gminy,
nr pok. 12,
tel. 87/4241044,
2)
Imię i nazwisko Krystyna Chludzińska,
Stanowisko Inspektor,
nr pok. 29,
tel. 87/4241064,

4. WADIUM

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

5. Opis sposobu przygotowania ofert
1) Informacje ogólne
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, których oferta jest zgodna z ustawą prawo zamówień publicznych i treść oferty odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2) Język, w którym należy sporządzić ofertę.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3) Jedna oferta jeden wykonawca
Złożenie przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
4) Oferta
Ofertę stanowi druk "OFERTA" z załącznikami i wymaganymi dokumentami, zaświadczeniami i oświadczeniami.
Osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy lub pełnomocnik muszą podpisać:
- Druk "Oferty" z załącznikami,
- miejsca, w których zostały naniesione zmiany.
5) Pełnomocnictwo
Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa.
6) Numerowanie stron
Pożądane jest, aby wszystkie strony oferty były kolejno ponumerowane i złączone w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek z kartek.
7) Tajemnica przedsiębiorstwa - informacje tajne
W przypadku, gdy informacje składane w trakcie postępowania, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca,nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą: "NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY O ZWALCZNIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (art. 11 ust. 4 Dz. U. z 1993 r nr 47 poz. 211 z późn. zm.).
8) Oznaczenie i adresowanie oferty
Wymagane jest zamieszczenie oferty w kopercie, która będzie zaadresowana na adres zamawiającego
Nazwa: Urząd Miejski w Orzyszu
Ulica, nr: ul. Giżycka 15
Kod miejscowość: 12-250 Orzysz
i oznaczona jako : OFERTA NA :

dostawa fabrycznie nowego samochodu siedmioosobowego
Poza oznaczeniami podanymi powyżej, wskazane jest, aby koperta posiadała nazwę i adres wykonawcy.
6. Opis sposobu obliczenia ceny
Wykonawca jest zobowiązany:

do określenia ceny, zawierającej wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, w druku "Oferta"


Wszystkie wartości określone przez wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały podwyższeniu.

Ceny jednostkowe i ostateczna cena oferty winny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku wątpliwości dotyczących zastosowanej wysokości stawki podatku VAT wykonawca powinien zwrócić się na piśmie do zamawiającego w celu ich wyjaśnienia.

1) Oczywiste omyłki
Zamawiający poprawi w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie
- oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 88 ustawy prawo zamówień publicznych,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zawiera:
- omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy lub błędy w obliczeniu ceny,
- wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.

2) Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą
Rozliczenia będą prowadzone tylko w złotych polskich.

7. Kryteria i sposób wyboru oferty

1) Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert
Zamawiający dokona oceny ofert.
Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:

KRYTERIUM waga w %
Cena całkowita podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT) 100

suma (100%)
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
Opis kryteriów:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
KRYTERIUM - cena całkowita podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT)
cena oferowana minimalna brutto
Cena = ----------------------------------------------- 100 pkt x 100 %
cena badanej oferty brutto
2) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
3) Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
W zawiadomieniu wysłanym do wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, zamawiający określi miejsce i termin zawarcia umowy.
Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej, w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.

8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania

Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

9. Wzór umowy
Wzór umowy stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
10. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

1) Postanowienia ogólne
• Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy zgodnie z działem VI ustawy prawo zamówień publicznych
• Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.
• Przed upływem terminu do składania ofert w przypadku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom zrzeszającym wykonawców wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa UZP.

2) Protest
• Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego, zgodnie z przepisami określonymi w art. 180 ustawy prawo zamówień publicznych.
• Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.
• Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie, wniesiony przez podmiot nieuprawniony lub protest niedopuszczalny na podstawie art. 181 ust. 6 ustawy.
• Zamawiający rozstrzyga protest w oparciu o art. 183 ustawy. Brak rozstrzygnięcia protestu w terminach określonych w art. 183 ust. 1 i 2 ustawy uznaje się za jego oddalenie.

UMOWA – WZÓR Załącznik nr 1

Zawarta w dniu …………….. 2007 roku pomiędzy Gminą Orzysz reprezentowaną przez:
Jana Aleszczyka– Burmistrza Orzysza, przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Pani Krystyny Harłożyńskiej

zwanym w dalszej treści umowy „Kupującym”,

a ……………………. przy ul. ……………… , wpisaną w KRS pod numerem ……….

reprezentowanym przez:

……………………………………………..
……………………………………………………..

zwanym w dalszej treści umowy „Sprzedawcą ”

W wyniku przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz. 1163 ze zm.), zawarto umowę następującej treści:


§ 1

1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć samochód 7-mio osobowy marki …………… w ciągu 14 dni od podpisania umowy, zgodnie z ofertą z dnia …………. ,stanowiącą załącznik do umowy.
2. Ogólna wartość wynagrodzenia wynosi netto – ……………………. zł (słownie: ………………………..………………………………………………….00/100) brutto ………………………zł. (słownie: ……………………… …………………………………………………………………………………..….00/100)

§ 2

Sprzedawca zobowiązuje się do udzielenia na dostarczony samochód gwarancji liczonej od daty zakupu:

- silnik i podzespoły – …….. lata lub ………………………………………………………..
- lakier – ……… lat
- perforację (blachy) -…….. lat






§ 3

1. Wynagrodzenie płatne będzie Sprzedawcy za dostawę przedmiotu zamówienia, o którym mowa w §1 w terminie 14 dni od dnia doręczenia faktury wystawionej po bezusterkowym odbiorze dostarczonego samochodu.
Zapłata następuje przelewem na wskazane przez Sprzedawcę konto.
2. Za datę zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Kupującego .
3. W razie zwłoki w zapłacie wynagrodzenia ustalonego zgodnie z § 1ust. 2, Kupujący obowiązany jest zapłacić Sprzedawcy odsetki w ustawowej wysokości.
§ 4

W razie niedotrzymania przez Sprzedawcę terminu dostawy, o którym mowa w § 1 ust. 1, Kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od niniejszej umowy bez wyznaczenia dodatkowego terminu.


§ 5

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Kupującego.
2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust.1 jest nieważna.

§ 6

1. Kupujący może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2. Odstąpienie od umowy z przyczyn określonych w ust. 1 może nastąpić w terminie 14 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, a Sprzedawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
3. Sprzedawca zobowiązany jest do pisemnego wskazania Kupującemu terminu i miejsca odbioru przedmiotu zamówienia, a Kupujący do jego protokolarnego odbioru.

§ 7

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy prawo zamówień publicznych.





§ 8

Sprawy sporne, wynikłe z niniejszej umowy strony będą starały się rozwiązać polubownie. W przypadkach nierozstrzygniętych, sprawy sporne rozstrzygać będzie Sąd właściwy dla siedziby Kupującego.

§ 9

Umowę spisano w trzech jednobrzmiących egzemplarzach , dwa dla Kupującego jeden dla Sprzedawcy




Kupujący Sprzedawca

UMOWA – WZÓR Załącznik nr 1

Zawarta w dniu …………….. 2007 roku pomiędzy Gminą Orzysz reprezentowaną przez:
Jana Aleszczyka– Burmistrza Orzysza, przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Pani Krystyny Harłożyńskiej

zwanym w dalszej treści umowy „Kupującym”,

a ……………………. przy ul. ……………… , wpisaną w KRS pod numerem ……….

reprezentowanym przez:

……………………………………………..
……………………………………………………..

zwanym w dalszej treści umowy „Sprzedawcą ”

W wyniku przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz. 1163 ze zm.), zawarto umowę następującej treści:


§ 1

1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć samochód 7-mio osobowy marki …………… w ciągu 14 dni od podpisania umowy, zgodnie z ofertą z dnia …………. ,stanowiącą załącznik do umowy.
2. Ogólna wartość wynagrodzenia wynosi netto – ……………………. zł (słownie: ………………………..………………………………………………….00/100) brutto ………………………zł. (słownie: ……………………… …………………………………………………………………………………..….00/100)

§ 2

Sprzedawca zobowiązuje się do udzielenia na dostarczony samochód gwarancji liczonej od daty zakupu:

- silnik i podzespoły – …….. lata lub ………………………………………………………..
- lakier – ……… lat
- perforację (blachy) -…….. lat






§ 3

1. Wynagrodzenie płatne będzie Sprzedawcy za dostawę przedmiotu zamówienia, o którym mowa w §1 w terminie 14 dni od dnia doręczenia faktury wystawionej po bezusterkowym odbiorze dostarczonego samochodu.
Zapłata następuje przelewem na wskazane przez Sprzedawcę konto.
2. Za datę zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Kupującego .
3. W razie zwłoki w zapłacie wynagrodzenia ustalonego zgodnie z § 1ust. 2, Kupujący obowiązany jest zapłacić Sprzedawcy odsetki w ustawowej wysokości.
§ 4

W razie niedotrzymania przez Sprzedawcę terminu dostawy, o którym mowa w § 1 ust. 1, Kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od niniejszej umowy bez wyznaczenia dodatkowego terminu.


§ 5

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Kupującego.
2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust.1 jest nieważna.

§ 6

1. Kupujący może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2. Odstąpienie od umowy z przyczyn określonych w ust. 1 może nastąpić w terminie 14 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, a Sprzedawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
3. Sprzedawca zobowiązany jest do pisemnego wskazania Kupującemu terminu i miejsca odbioru przedmiotu zamówienia, a Kupujący do jego protokolarnego odbioru.

§ 7

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy prawo zamówień publicznych.





§ 8

Sprawy sporne, wynikłe z niniejszej umowy strony będą starały się rozwiązać polubownie. W przypadkach nierozstrzygniętych, sprawy sporne rozstrzygać będzie Sąd właściwy dla siedziby Kupującego.

§ 9

Umowę spisano w trzech jednobrzmiących egzemplarzach , dwa dla Kupującego jeden dla Sprzedawcy

Kupujący Sprzedawca



Wzór formularza oferty

pieczęć adresowa wykonawcy .............................................................................

nr tel./faxu .............................................................................

REGON .............................................................................

NIP .............................................................................

internet http:// .............................................................................

e-mail .............................................................................

O F E R T A

1. Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu na :
dostawa fabrycznie nowego samochodu siedmioosobowego
składamy niniejszą ofertę za cenę.
wartość netto ................................................................ zł (słownie: ................................................................ złotych)
VAT ................................................................ zł (słownie: ................................................................ złotych)
wartość brutto ................................................................ zł (słownie: ................................................................ złotych)

2. Termin wykonania zamówienia:
Okres w miesiącach 1
od podpisania umowy

3. Oświadczamy, że:
- posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
- posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- udzielamy gwarancji
- udzielamy rękojmi
- wyrażamy zgodę na otrzymanie należności w ciągu od daty otrzymania faktury przez zamawiającego

4. Wadium
Wadium w kwocie ............................................... zł zostało wniesione w dniu ............................................... w formie ........(zamawiający nie żąda wniesienia wadium)
5. Wskazujemy nr konta, na które należy zwrócić wadium wniesione w pieniądzu:
....................................................................................................................................................................................................
(wypełnia Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu)
6. Zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego

Na ........... kolejno ponumerowanych stronach składamy całość oferty.

.......................................... .......................................................
miejsce i data podpisy osób uprawnionych
do reprezentacji
wykonawcy lub pełnomocnika


ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY:


Aktualny odpis z właściwego rejestru* / aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej* Str.
Pełnomocnictwo* Str.


Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego Str.
Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego Str.
Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS Str.





* niepotrzebne skreślić












Data powstania: wtorek, 30 paź 2007 13:47
Data opublikowania: środa, 31 paź 2007 09:59
Data przejścia do archiwum: środa, 26 lut 2014 09:47
Opublikował(a): Krystyna Chludzińska
Zaakceptował(a): Jarosław Kubrak
Artykuł był czytany: 3918 razy