Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony

Dostawa materiałów budowlanych
ZAMAWIAJĄCY
Nazwa Urząd Miejski w Orzyszu
Ulica; nr Giżycka 15
Kod; miejscowość 12-250 Orzysz
e-mail: um@orzysz.pl
Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzysz.pl

OGŁOSZENIE DOTYCZY
zamówienia publicznego

RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Administracja samorządowa
OGŁASZA POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
na:
dostawę materiałów budowlanych do wykonania komórek lokatorskich przy ul. Wojska Polskiego w Orzyszu

Rodzaj zamówienia
Dostawy

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

ZESTAWIENIE MATRERIAŁÓW NA BUDOWĘ KOMÓREK LOKATORSKICH

1. deski iglaste obrzynane 25 mm kl III 3,658 m3
2. krokwie 14x7cm L= 370cm 140 szt 5,076 m3
3. krawędziaki na murłaty 12x12 140 mb 2,02 m3
4. łaty 5x4cm 560mb 1,12 m3
5. gwoździe 8" L =20cm 280szt 20 kg
6. gwoździe 4" 20 kg
7. gwoździe budowlane okrągłe 3 cal 30x80 20 kg
8. gwoździe budowlane okrągłe ocynkowane papowe 9 kg
9. cement portlandzki zwykły bez dodatków "35" 13,5 t
10. beton komórkowy 59x24x24 2000 szt
11. bloczki betonowe 25x25x14cm 1127 szt
12. drut stal okr miękki wiązałkowy 10 kg
13. folia polietylenowa szeroka (6lub 12 m) 0,2mm 136,5 m2
14. kołki rozporowe metalowe rozwierane L-18cm 180 szt
15. kratki wentylacyjne plastikowe 14x14zwykłe 60 szt.
16. papa asfaltowa na tekturze wierzchniego krycia 400/1200 150 m2
17. pręt okr. Gład. Do zbr. Bet fi 6 mm czarny prosty 6 mb 0,1 t
18. pręty żebrowane 12 mm 0,903 t
19. skrzydła drzwiowe piwniczne deskowe, malowane z ościeżnicami z dolnymi otworami wywietrznikowymi , zamykane na kłódkę, lewe 29 kpl
20. płaskownik 40x6 100 mb
21. kotwy fi 12 L=30 + podkładka i nakrętka 80 kpl
22. rynna blacha ocynk.fi 150 60 mb
23. hak do rynny stalowy ocynkowany fi 150 130 szt
24. denko fi 150 12 szt
25. wpust 100 sztucer 6 szt
26. kolano fi 100 18 szt
27. rura spustowa fi 100 L= 2,20 6 szt
28. uchwyty do rur spustowych 12 szt
29. kołki rozporowe fi 12 12 szt
30. misy odpływowe 11 szt
31. elementy oporowe (L- elki ) 270x150x140 11 szt
32. tłuczeń drogowy frakcji 0-35 mm 60 m3
33. gres 30x30 II gat kolor szary 174,5 m2
34. gres na stopnie schodowe 30x30 antypoślizgowe I gat 32 szt
35. gres na podstopnie I gat 32 szt
36. listwa pcv górna wykończeniowa szara # 9mm 218 mb
37. klej do gresu mrozoodporny 840 kg
38. fuga szara 96 kg
39. uni grunt do posadzki 36 l
40. krzyżaki 4-5 mm 5 opak.
41. blacha trapezowa powlekana T-12 RAL 3011, arkusz grubość 0,5 szer.106 cm długość 350cm 61 ark.
42. blacha stalowa powlekana płaska 0,5mm w kolorze blachy trapezowej1250x2000 16 ark.
43. wkręty do mocowania blach samogwintujące na 222m2 powierzchni pokrycia dachowego. 2300 szt
44. pigmenty do farb emulsyjnych zewnętrznych 20 szt

CPV 28811000-0
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE
DOSTAWY
WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO


W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda, aby wykonawca załączył do oferty:
zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
Wykonawca może zamiast w/zaświadczenia złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Okres w miesiącach 2

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi :
- posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,


OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ WSPÓLNIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MUSI BYĆ ZAŁĄCZONE PEŁNOMOCNICTWO ZGODNIE Z ART. 23 UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

- Koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

KRYTERIA: ZNACZENIE
Cena całkowita 90
Warunki płatności 10
suma 100
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE :
Adres strony internetowej na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.orzysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem : Urząd Miejski w Orzyszu, ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz
TERMIN SKŁADANIA OFERT 05-11-2007 godz. 12:00 siedziba Zamawiającego pokój nr 11(sekretariat)
OTWARCIE OFERT odbędzie się dnia 05-11-2007 o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1(sala posiedzeń).
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
do dnia 04-12-2007r.
Orzysz, dnia 27.10.2007r
miejscowość, data


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
nr sprawy RGI.IV.341-5/07
ZAMAWIAJĄCY
Nazwa Urząd Miejski w Orzyszu
Ulica; nr ul. Giżycka 15
Kod; miejscowość 12-250 Orzysz
tel; fax 087 424 10 40, 424 10 60 / 087 424 10 50
NIP 849-10-39-782
Nazwa Banku Warmińsko Mazurski Bank Spółdzielczy O/Orzysz
Nr rachunku 02 9364 0000 2003 0001 9817 0007
e-mail: um@orzysz.pl


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych na:

dostawę materiałów budowlanych do wykonania komórek lokatorskich przy ul. Wojska Polskiego 54 w Orzyszu
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SPORZĄDZIŁ: Krystyna Chludzińska

KOMISJA PRZETARGOWA w składzie:
Dariusz Kizling - Przewodniczący Komisji Przetargowej
Władysław Pszczółkowski- Członek K.P.
Krystyna Chludzińska-Członek K.P.
przedkłada do zatwierdzenia niniejszą siwz

ZATWIERDZAM
Jan Aleszczyk Burmistrz Orzysza
1. Opis przedmiotu zamówienia
dostawa materiałów budowlanych do wykonania komórek lokatorskich przy ul. Wojska Polskiego 54 w Orzyszu
ZESTAWIENIE MATRERIAŁÓW NA BUDOWĘ KOMÓREK LOKATORSKICH

1. deski iglaste obrzynane 25 mm kl III 3,658 m3
2. krokwie 14x7cm L= 370cm 140 szt 5,076 m3
3. krawędziaki na murłaty 12x12 140 mb 2,02 m3
4. łaty 5x4cm 560mb 1,12 m3
5. gwoździe 8" L =20cm 280szt 20 kg
6. gwoździe 4" 20 kg
7. gwoździe budowlane okrągłe 3 cal 30x80 20 kg
8. gwoździe budowlane okrągłe ocynkowane papowe 9 kg
9. cement portlandzki zwykły bez dodatków "35" 13,5 t
10. beton komórkowy 59x24x24 2000 szt
11. bloczki betonowe 25x25x14cm 1127 szt
12. drut stal okr miękki wiązałkowy 10 kg
13. folia polietylenowa szeroka (6lub 12 m) 0,2mm 136,5 m2
14. kołki rozporowe metalowe rozwierane L-18cm 180 szt
15. kratki wentylacyjne plastikowe 14x14zwykłe 60 szt.
16. papa asfaltowa na tekturze wierzchniego krycia 400/1200 150 m2
17. pręt okr. Gład. Do zbr. Bet fi 6 mm czarny prosty 6 mb 0,1 t
18. pręty żebrowane 12 mm 0,903 t
19. skrzydła drzwiowe piwniczne deskowe, malowane z ościeżnicami z dolnymi otworami wywietrznikowymi , zamykane na kłódkę, lewe 29 kpl
20. płaskownik 40x6 100 mb
21. kotwy fi 12 L=30 + podkładka i nakrętka 80 kpl
22. rynna blacha ocynk.fi 150 60 mb
23. hak do rynny stalowy ocynkowany fi 150 130 szt
24. denko fi 150 12 szt
25. wpust 100 sztucer 6 szt
26. kolano fi 100 18 szt
27. rura spustowa fi 100 L= 2,20 6 szt
28. uchwyty do rur spustowych 12 szt
29. kołki rozporowe fi 12 12 szt
30. misy odpływowe 11 szt
31. elementy oporowe (L- elki ) 270x150x140 11 szt
32. tłuczeń drogowy frakcji 0-35 mm 60 m3
33. gres 30x30 II gat kolor szary 174,5 m2
34. gres na stopnie schodowe 30x30 antypoślizgowe I gat 32 szt
35. gres na podstopnie I gat 32 szt
36. listwa pcv górna wykończeniowa szara # 9mm 218 mb
37. klej do gresu mrozoodporny 840 kg
38. fuga szara 96 kg
39. uni grunt do posadzki 36 l
40. krzyżaki 4-5 mm 5 opak.
41. blacha trapezowa powlekana T-12 RAL 3011, arkusz grubość 0,5 szer.106 cm długość 350cm 61 ark.
42. blacha stalowa powlekana płaska 0,5mm w kolorze blachy trapezowej1250x2000 16 ark.
43. wkręty do mocowania blach samogwintujące na 222m2 powierzchni pokrycia dachowego. 2300 szt
44. pigmenty do farb emulsyjnych zewnętrznych 20 szt



CPV 28811000-0

1) Opis odpowiednich części zamówienia
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
3) Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4) Umowa ramowa
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
5) Dynamiczny system zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

2. Terminy
1) Termin wykonania zamówienia
Okres w miesiącach 2
od podpisania umowy

2) Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi dni, tj. do dnia 05.12.2007 4.12.2007
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert .

3) Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Termin składania ofert upływa dnia 05.11.2007r 05-11-2007 o godz. 12:00
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 11 (sekretariat)
Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu, zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy.
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 05.11.2007r. o godz. 12:10 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 1
Otwarcie ofert jest jawne.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o uzasadnieniu jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
- wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
- wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia,
Jednocześnie, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieszcza informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty również na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
3. Warunki i dokumenty oraz oświadczenia
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia-nie spełnia”, na podstawie poniższych dokumentów wymienionych w tym punkcie. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę wymaganych warunków, dokona oceny spełniania tych warunków w oparciu o załączone do oferty dokumenty.

1) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

A) Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest:
- Złożyć Druk "OFERTA", wg wzoru zamawiającego.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi:
- posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

2) Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
a) Forma dokumentów
Wymagane dokumenty w ppkt 1) i 2) należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą "ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM" i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty :
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ WSPÓLNIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MUSI BYĆ ZAŁĄCZONE PEŁNOMOCNICTWO ZGODNIE Z ART. 23 UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
3) Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie.
- pisemnie,
- faksem,
- drogą elektroniczną.

- Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień chyba, że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekaże wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania, oraz zamieści na stronie internetowej.
a) Zebranie wykonawców
Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania wykonawców.
4) Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
1)
Imię i nazwisko Krystyna Chludzińska,
Stanowisko Inspektor,
nr pok. 29,
tel. 87/424-10-64,

4.Warunki wniesienia wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

5. Opis sposobu przygotowania ofert
1) Informacje ogólne
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, których oferta jest zgodna z ustawą prawo zamówień publicznych i treść oferty odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2) Język, w którym należy sporządzić ofertę.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

3) Jedna oferta jeden wykonawca
Złożenie przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje jej odrzucenie.

4) Oferta
Ofertę stanowi druk "OFERTA" z załącznikami i wymaganymi dokumentami, zaświadczeniami i oświadczeniami.
Osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy lub pełnomocnik muszą podpisać:
- Druk "Oferty" z załącznikami,
- miejsca, w których zostały naniesione zmiany.

5) Pełnomocnictwo
Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa.

6) Numerowanie stron
Pożądane jest, aby wszystkie strony oferty były kolejno ponumerowane i złączone w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek z kartek.
7) Tajemnica przedsiębiorstwa - informacje tajne
W przypadku, gdy informacje składane w trakcie postępowania, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca,nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą: "NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY O ZWALCZNIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (art. 11 ust. 4 Dz. U. z 1993 r nr 47 poz. 211 z późn. zm.).

8) Oznaczenie i adresowanie oferty
Wymagane jest zamieszczenie oferty w kopercie, która będzie zaadresowana na adres zamawiającego
Nazwa: Urząd Miejski w Orzyszu
Ulica, nr: ul. Giżycka 15
Kod miejscowość: 12-250 Orzysz
i oznaczona jako : OFERTA NA :

dostawę materiałów budowlanych do wykonania komórek lokatorskich przy ul. Wojska Polskiego 54 w Orzyszu
Poza oznaczeniami podanymi powyżej, wskazane jest, aby koperta posiadała nazwę i adres wykonawcy.
6. Opis sposobu obliczenia ceny
Wykonawca jest zobowiązany:
do wypełnienia "Formularza cenowego" i określenia w nim cen na wszystkie elementy zamówienia. Cenę oferty stanowi suma wartości wszystkich pozycji "Formularza cenowego", zawierająca wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.

do określenia ceny, zawierającej wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, w druku "Oferta"


Wszystkie wartości określone przez wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały podwyższeniu.

Ceny jednostkowe i ostateczna cena oferty winny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku wątpliwości dotyczących zastosowanej wysokości stawki podatku VAT wykonawca powinien zwrócić się na piśmie do zamawiającego w celu ich wyjaśnienia.

1) Oczywiste omyłki
Zamawiający poprawi w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie
- oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 88 ustawy prawo zamówień publicznych,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zawiera:
- omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy lub błędy w obliczeniu ceny,
- wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.

2) Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą
Rozliczenia będą prowadzone tylko w złotych polskich.
7. Kryteria i sposób wyboru oferty

1) Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert

Zamawiający dokona oceny ofert.
Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:

KRYTERIUM waga w %
1 Cena całkowita podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT) 90
2. Warunki płatności 10

suma (100%)
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
Opis kryteriów:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
KRYTERIUM - cena całkowita podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT)
cena oferowana minimalna brutto
Cena = ----------------------------------------------- 100 pkt x 90 %
cena badanej oferty brutto

KRYTERIUM warunki płatności
Ilość dni w badanej ofercie
Płatność = ------------------------------------ 100 pkt x 10 %
Największa ilość dni


2) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

3) Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
W zawiadomieniu wysłanym do wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, zamawiający określi miejsce i termin zawarcia umowy.
Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej, w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
8.Wymagania dotyczące wniesienia należytego wykonania umowy


Zamawiający nie żąda wniesienia należytego wykonania umowy
9. Wzór umowy
Wzór umowy stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
10. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

1) Postanowienia ogólne
• Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy zgodnie z działem VI ustawy prawo zamówień publicznych
• Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.
• Przed upływem terminu do składania ofert w przypadku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom zrzeszającym wykonawców wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa UZP.

2) Protest
• Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego, zgodnie z przepisami określonymi w art. 180 ustawy prawo zamówień publicznych.
• Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.
• Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie, wniesiony przez podmiot nieuprawniony lub protest niedopuszczalny na podstawie art. 181 ust. 6 ustawy.
• Zamawiający rozstrzyga protest w oparciu o art. 183 ustawy. Brak rozstrzygnięcia protestu w terminach określonych w art. 183 ust. 1 i 2 ustawy uznaje się za jego oddalenie.

10. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

1) Postanowienia ogólne
• Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy zgodnie z działem VI ustawy prawo zamówień publicznych
• Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.
• Przed upływem terminu do składania ofert w przypadku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom zrzeszającym wykonawców wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa UZP.

2) Protest
• Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego, zgodnie z przepisami określonymi w art. 180 ustawy prawo zamówień publicznych.
• Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.
• Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie, wniesiony przez podmiot nieuprawniony lub protest niedopuszczalny na podstawie art. 181 ust. 6 ustawy.
• Zamawiający rozstrzyga protest w oparciu o art. 183 ustawy. Brak rozstrzygnięcia protestu w terminach określonych w art. 183 ust. 1 i 2 ustawy uznaje się za jego oddalenie.


Załącznik nr 1 do SIWZ
FORMULARZ CENOWY

..............................................................
pieczęć wykonawcy
ZESTAWIENIE MATRERIAŁÓW NA BUDOWĘ KOMÓREK LOKATORSKICH

lp Nazwa asortymentu ilość jedn miary cena jedn. Netto Wartość netto VAT Wartość brutto
1. deski iglaste obrzynane 25 mm kl III 3,658 m3
2. krokwie 14x7cm L= 370cm 140 szt 5,076 m3
3. krawędziaki na murłaty 12x12 140 mb 2,02 m3
4. łaty 5x4cm 560mb 1,12 m3
5. gwożdzie 8" L =20cm 280szt 20 kg
6. gwoździe 4" 20 kg
7. gwożdzie budowlane okrągłe 3 cal 30x80 20 kg
8. gwożdie budowlane okrągłe ocynkowane papowe 9 kg
9. cement portlandzki zwykły bez dodatków "35" 13,5 t
10. beton komórkowy 59x24x24 2000 szt
11. bloczki betonowe 25x25x14cm 1127 szt
12. drut stal okr miękki wiązałkowy 10 kg
13. folia polietylenowa szeroka (6lub 12 m) 0,2mm 136,5 m2
14. kołki rozporowe metalowe rozwierane L-18cm 180 szt
15. kratki wentylacyjne plastikowe 14x14zwykłe 60 szt.
16. papa asfaltowa na tekturze wierzchniego krycia 400/1200 150 m2
17. pręt okr. Gład. Do zbr. Bet fi 6 mm czarny prosty 6 mb 0,1 t
18. pręty żebrowane 12 mm 0,903 t
19. skrzydła drzwiowe piwniczne deskowe, malowane z ościeżnicami z dolnymi otworami wywietrznikowymi , zamykane na kłódkę, lewe 29 kpl
20. płaskownik 40x6 100 mb
21. kotwy fi 12 L=30 + podkładka i nakrętka 80 kpl
22. rynna blacha ocynk.fi 150 60 mb
23. hak do rynny stalowy ocynkowany fi 150 130 szt
24. denko fi 150 12 szt
25. wpust 100 sztucer 6 szt
26. kolano fi 100 18 szt
27. rura spustowa fi 100 L= 2,20 6 szt
28. uchwyty do rur spustowych 12 szt
29. kołki rozporowe fi 12 12 szt
30. misy odpływowe 11 szt
31. elementy oporowe (L- elki ) 270x150x140 11 szt
32. tłuczeń drogowy frakcji 0-35 mm 60 m3
33. gres 30x30 II gat kolor szary 174,5 m2
34. gres na stopnie schodowe 30x30 antypoślizgowe I gat 32 szt
35. gres na podstopnie I gat 32 szt
36. listwa pcv górna wykończeniowa szara # 9mm 218 mb
37. klej do gresu mrozoodporny 840 kg
38. fuga szara 96 kg
39. uni grunt do posadzki 36 l
40. krzyżaki 4-5 mm 5 opak.
41. blacha trapezowa powlekana T-12 RAL 3011, arkusz grubość 0,5 szer.106 cm długość 350cm 61 ark.
42. blacha stalowa powlekana płaska 0,5mm w kolorze blachy trapezowej1250x2000 16 ark.
43. wkręty do mocowania blach samogwintujące na 222m2 powierzchni pokrycia dachowego. 2300 szt
44. pigmenty do farb emulsyjnych zewnętrznych 20 szt
OGÓŁEM x x x 0 x 0





.......................................... .......................................................
miejsce i data podpisy osób uprawnionych
do reprezentacji
wykonawcy lub pełnomocnika



Wzór formularza oferty Załącznik nr 2 do SIWZ

pieczęć adresowa wykonawcy .............................................................................

nr tel./faxu .............................................................................

REGON .............................................................................

NIP .............................................................................

internet http:// .............................................................................

e-mail .............................................................................

O F E R T A

1. Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu na :
dostawę materiałów budowlanych do wykonania komórek lokatorskich przy ul. Wojska Polskiego 54 w Orzyszu
składamy niniejszą ofertę za cenę.
wartość netto ................................................................ zł (słownie: ................................................................ złotych)
VAT ................................................................ zł (słownie: ................................................................ złotych)
wartość brutto ................................................................ zł (słownie: ................................................................ złotych)

zgodnie z Formularzem cenowym

2. Termin wykonania zamówienia:
Okres w miesiącach 2
od podpisania umowy

3. Oświadczamy, że:
- posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
- posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

4. Wadium
Wadium w kwocie ............................................... zł zostało wniesione w dniu ............................................... w formie Wadium nie wymagane
5. Wskazujemy nr konta, na które należy zwrócić wadium wniesione w pieniądzu:
....................................................................................................................................................................................................
(wypełnia Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu)
6. Zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego

Na ........... kolejno ponumerowanych stronach składamy całość oferty.

.......................................... .......................................................
miejsce i data podpisy osób uprawnionych
do reprezentacji
wykonawcy lub pełnomocnika


ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY:
Formularz cenowy Str.
Aktualny odpis z właściwego rejestru* / aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej* Str.
Pełnomocnictwo* Str.
Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego
Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego
Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS
Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego

* niepotrzebne skreślić


Załącznik Nr 3 do SIWZ

WZÓR UMOWA RGI.IV.342 ………./07


zawarta w dniu …………………………. 2007r. pomiędzy Gminą Orzysz
zwaną dalej w treści umowy Zamawiającym reprezentowanym przez :
Pana Jana Aleszczyka – Burmistrza Orzysza, przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy
Pani Krystyny Harłożyńskiej
a
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
zwanym w treści umowy Dostawcą reprezentowanym przez :
…………………………….
o następującej treści :
§ 1.
Dostawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu niżej wymienione materiały budowlane na plac składowy wskazany przez Zamawiającego w m. Orzysz przy ul. Wojska Polskiego 54 lub ul. Wyzwolenia 7:
Wg Załącznika nr 1 – oferta stanowiąca integralną część umowy,
ZESTAWIENIE MATRERIAŁÓW NA BUDOWĘ KOMÓREK LOKATORSKICH

lp Nazwa asortymentu ilość jedn miary cena jedn. Netto Wartość netto VAT Wartość brutto
1. deski iglaste obrzynane 25 mm kl III 3,658 m3
2. krokwie 14x7cm L= 370cm 140 szt 5,076 m3
3. krawędziaki na murłaty 12x12
140 mb 2,02 m3
4. łaty 5x4cm 560mb 1,12 m3
5. gwoździe 8" L =20cm 280szt 20 kg
6. gwoździe 4" 20 kg
7. gwoździe budowlane okrągłe 3 cal 30x80 20 kg
8. gwoździe budowlane okrągłe ocynkowane papowe 9 kg
9. cement portlandzki zwykły bez dodatków "35" 13,5 t
10. beton komórkowy 59x24x24 2000 szt
11. bloczki betonowe 25x25x14cm 1127 szt
12. drut stal okr miękki wiązałkowy 10 kg
13. folia polietylenowa szeroka (6lub 12 m) 0,2mm 136,5 m2
14. kołki rozporowe metalowe rozwierane L-18cm 180 szt
15. kratki wentylacyjne plastikowe 14x14zwykłe 60 szt.
16. papa asfaltowa na tekturze wierzchniego krycia 400/1200 150 m2
17. pręt okr. Gład. Do zbr. Bet fi 6 mm czarny prosty 6 mb 0,1 t
18. pręty żebrowane 12 mm 0,903 t
19. skrzydła drzwiowe piwniczne deskowe, malowane z ościeżnicami z dolnymi otworami wywietrznikowymi , zamykane na kłódkę, lewe 29 kpl
20. płaskownik 40x6 100 mb
21. kotwy fi 12 L=30 + podkładka i nakrętka 80 kpl
22. rynna blacha ocynk.fi 150 60 mb
23. hak do rynny stalowy ocynkowany fi 150 130 szt
24. denko fi 150 12 szt
25. wpust 100 sztucer 6 szt
26. kolano fi 100 18 szt
27. rura spustowa fi 100 L= 2,20 6 szt
28. uchwyty do rur spustowych 12 szt
29. kołki rozporowe fi 12 12 szt
30. misy odpływowe 11 szt
31. elementy oporowe (L- elki ) 270x150x140 11 szt
32. tłuczeń drogowy frakcji 0-35 mm 60 m3
33. gres 30x30 II gat kolor szary 174,5 m2
34. gres na stopnie schodowe 30x30 antypoślizgowe I gat 32 szt
35. gres na podstopnie I gat 32 szt
36. listwa pcv górna wykończeniowa szara # 9mm 218 mb
37. klej do gresu mrozoodporny 840 kg
38. fuga szara 96 kg
39. unigrunt do posadzki 36 l
40. krzyżaki 4-5 mm 5 opak.
41. blacha trapezowa powlekana T-12 RAL 3011, arkusz grubość 0,5 szer.106 cm długość 350cm 61 ark.
42. blacha stalowa powlekana płaska 0,5mm w kolorze blachy trapezowej1250x2000 16 ark.
43. wkręty do mocowania blach samogwintujące na 222m2 powierzchni pokrycia dachowego. 2300 szt
44. pigmenty do farb emulsyjnych zewnętrznych 20 szt
OGÓŁEM x x x 0 x 0


Zamawiający zastrzega prawo zmiany ilości dostawy materiałów w zależności od potrzeb .


§ 2.

Termin dostarczenia przedmiotu umowy - sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego nie później niż do 31.12.2007.

§ 3.

1. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Dostawcy za dostarczoną partię materiału
w cenie zł. za jednostkę materiału , łącznie z podatkiem VAT,

zgodnie z ofertą złożoną w trybie przetargu nieograniczonego w dniu ………….

2. Powyższa kwota zawiera w sobie koszt materiału, , załadunku, transportu i rozładunku.

3. Zapłata za wykonaną dostawę nastąpi przelewem w ciągu ……………..dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury .




§ 4

Dostawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa jakości na materiały / najpóźniej w dniu dostawy /.

§ 5

Dostawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone materiały na okres 12 miesięcy.

§ 6

W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy :
1. Dostawca zapłaci kary umowne Zamawiającemu :
a/ w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z powodu okoliczności,
za które ponosi odpowiedzialność Dostawca w wysokości 10 % wynagrodzenia
umownego,
b/ za zwłokę w wykonaniu zadania w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego
za każdy dzień zwłoki.
2. Zamawiający zapłaci kary umowne Dostawcy :
a/ w przypadku odstąpienia od umowy przez Dostawcę z powodu okoliczności
za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający w wysokości 10 %
wynagrodzenia umownego.



§ 7

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną
na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

§ 8

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu
Cywilnego i ustawy z dnia 29.01.2004r „ Prawo zamówień publicznych”


§ 9

Umowę niniejszą sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach, dwa egzemplarze dla Zamawiającego jeden dla Dostawcy.



Zamawiający : Dostawca :
















Data powstania: wtorek, 30 paź 2007 11:29
Data opublikowania: wtorek, 30 paź 2007 12:14
Data przejścia do archiwum: środa, 26 lut 2014 09:37
Opublikował(a): Krystyna Chludzińska
Zaakceptował(a): Jarosław Kubrak
Artykuł był czytany: 4247 razy