Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

WYDZIAŁ FINANSOWY

Skarbnik Gminy pełniący jednocześnie funkcję Naczelnika Wydziału Finansowego

Anna Kamińska (pok. 107)
tel. 87 30 70 934

 Z-ca Głównego Księgowego
Teresa Nagórska
(pok. 103)
tel. 87 30 70 942
Zakres zadań:
- prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej budżetu wydatków gminy, prowadzenia kartotek wydatków inwestycyjnych i ich rozliczanie oraz rozliczanie syntetyczne  funduszu sołeckiego.

Starszy insepktor ds. podatków (obszar wiejski) i kontroli zarządczej

Aneta Wawiernia (pok. 102)
tel. 87 30 70 943
Zakres zadań:
- prowadzenie spraw w zakresie wymiar podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości od osób fizycznych na terenie gminy,
- wydawanie zaświadczeń,
- prowadzenie spraw wynikających z ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego, w tym:
* potwierdzanie oświadczeń w sprawie osobistego prowadzenia gospodarstw rolnych wnioskującego
* potwierdzanie oświadczeń jako dowodu potwierdzającego posiadanie kwalifikacji rolniczych
* potwierdzanie oświadczeń o powierzchni użytków rolnych

Inspektor ds. wymiaru podatków (obszar miasta)  i zwrotu podatku akcyzowego
Żaneta Makarewicz
(pok. 106)
tel. 87 30 70 935
Zakres zadań:
- prowadzenie spraw w zakresie wymiar podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości od osób fizycznych na terenie miasta,
- wydawanie zaświadczeń,
- prowadzenie spraw w zakresie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
- zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego w produkcji rolnej.

Inspektor ds. księgowości dochodów budżetu gminy
Monika Orłowska
(pok. 105)
tel. 87 30 70 939
Zakres zadań:
- księgowości dochodów budżetu gminy i jednostki gminy,
- prowadzenie egzekucji administracyjnej i sądowej we współpracy z kancelarią prawną w zakresie podatków wymienionych wyżej
* wystawianie upomnień
* wystawianie tytułów wykonawczych,
- sporządzanie wniosków o zabezpieczeniu wierzytelności hipoteką przymusową.

podinspektor ds. prowadzenia kasy, ubezpieczeń majątkowych, ewidencji opłaty skarbowej
Joanna KUBROWSKA
(pok. 105)
tel. 87 30 70 941
Zakres zadań:
- rozliczania inkasentów sporządzanie list wypłat, prowadzenie rozliczeń analitycznych funduszy sołeckich oraz ubezpieczania majątku gminy.
- prowadzenie egzekucji administracyjnej i sądowej we współpracy z kancelarią prawną w zakresie podatków wymienionych wyżej
* wystawianie upomnień
* wystawianie tytułów wykonawczych,
- sporządzanie wniosków o zabezpieczeniu wierzytelności hipoteką przymusową.

Inspektor ds. wynagrodzeń pracowników samorządowych
Agnieszka Dąbkowska
(pok. 203)
tel. 87 30 70 944
Zakres zadań:
- prowadzenie spraw z zakresu wynagrodzeń osób fizycznych
- prowadzenie rejestru umów wynikającego z ustawy o finansach publicznych

podinspektor ds. podatku VAT i inwentaryzacji
Joanna Oleksińska
(pok. 104)
tel. 87 30 70 937
Zakres zadań:
- prowadzenie spraw w VAT
- prowadzenie spraw w zakresie ewidencji księgowej mienia gminy

podinspektor ds. działalności gospodarczej, rozwoju przedsiębiorczości, przeciwdziałania alkoholizmowi, rozliczeń czynszów i opłat za lokale mieszkalne i windykacji, transportu drogowego

Elwira Radzikowska - Zadroga   (pok. 106)
tel. 87 30 70 936
Zakres zadań:
- prowadzenie spraw z zakresu działalności gospodarczej,
- prowadzenie spraw z zakresu transportu drogowego i transportu publicznego,
- prowadzenie spraw z zakresu ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- prowadzenie spraw wynikających z realizacji umowy o zarządzaniu gminnym zasobem nieruchomości.

podinspektor ds. księgowości
Paula Toczyńska
(pok. 104)
tel. 87 30 70 938
Zakres zadań:
- prowadzenie rachunkowości podatkowej stanowiących dochód gminy w zakresie:
* podatku od nieruchomości
* podatku rolnego
* podatku leśnego,
- kontrola terminowych wpłat należności,
- zwracanie i zaliczanie nadpłat,
- wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości podatkowych,

Data powstania: czwartek, 28 maj 2015 13:02
Data opublikowania: piątek, 29 maj 2015 15:22
Data edycji: środa, 6 gru 2017 15:49
Wytwarzający informację: Aneta Wawiernia
Opublikował(a): Administrator
Zaakceptował(a): Administrator
Artykuł był czytany: 5629 razy
Ilość edycji: 10