Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Uzupełnienie aktu stanu cywilnego

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Stanu Cywilnego ul. Giżycka 15 telefon: (087) 424 10 45

Wymagane dokumenty

1. Podanie o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego.
2. Załączniki:
• dokument stanowiący podstawę do uzupełnienia określony przez pracownika USC.
3. Do wglądu:
• dokument stwierdzający tożsamość.

Opłaty:

Opłata skarbowa:
• za wniosek – 5,00 zł,
• za załącznik - 0,50 zł,
• za wydaną decyzję – 30,00 zł.

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

Do 30 dni (po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego) a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni.

Tryb odwoławczy:

Odwołanie wnosi się do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, za pośrednictwem Burmistrza Orzysza (odwołanie składa się w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Orzyszu). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Podstawa prawna:

art. 36 ustawy z dnia 29 września 1986r. - Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. Nr 36, poz. 180 z późn. zm.).

Opracował

Lucyna Czaban

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:

Teresa Sokołowska

Data sporządzenia

poniedziałek, 13 paź 2003 23:13

Data zatwierdzenia

wtorek, 14 paź 2003 11:19
Data dodania: poniedziałek, 13 paź 2003 23:13
Data upublicznienia: wtorek, 14 paź 2003 11:19
Data przejścia do archiwum: wtorek, 17 maj 2016 14:46
Opublikował(a): Lucyna Czaban
Zaakceptował(a): Antoni Duda
Artykuł był czytany: 1765 razy