Zapytanie ofertowe
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb Gminy Orzysz w 2018 roku.
2. Zakres usług:
L.p. |
Przedmiot zamówienia |
Jednostkowa cena netto usługi (zł) |
Jednostkowa cena brutto usługi (zł) |
Podziały działek: |
|||
1 |
- za dwie pierwsze działki |
|
|
2 |
- za każdą następną działkę |
|
|
Wznowienie i okazanie granic: |
|||
3 |
- za pierwszy punkt w działce |
|
|
4 |
- za każdy następny punkt w działce |
|
|
Inne |
|||
5 |
Przygotowanie dokumentów do przeprowadzenia zmiany użytków zgodnie ze stanem faktycznym na gruncie. |
||
6 |
Rozgraniczenie nieruchomości za każdy punkt |
|
|
7 |
Ewidencyjne łączenie działek |
|
|
Ogólna wartość brutto (suma cen jednostkowych brutto) |
|
3. Termin realizacji zadania: 01 stycznia do 31 grudnia 2018 r.
4. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
1) Oferta musi zawierać:
a) Wypełniony formularz ofertowy – zał. nr 1,
b) Wypełniony i parafowany projekt umowy – zał. nr 2,
c) Kopie posiadanych uprawnień (poświadczone za zgodność z oryginałem),
d) Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu,
e) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi.
2) Ofertę zawierającą powyższe informacje należy dostarczyć do Zamawiającego do dnia 15 grudnia 2017 r. do godz. 14:30 pocztą lub osobiście do siedziby Zamawiającego – pok. nr 4 Punkt przyjęcia interesanta lub e-mailem: um@orzysz.pl.
5. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1) Oferty cenowe złożone w wyznaczonym terminie zostaną poddane ocenie wg kryterium:
Cena – 100%
Najniższa cena w danym kryterium otrzyma automatycznie 100 pkt.
Każda cena wyższa w danym kryterium otrzyma proporcjonalnie mniej punktów, zgodnie z przeliczeniem:
cena najniższej oferty
--------------------------------- x 100 = ilość punktów dla oferty ocenianej
cena oferty ocenianej
Wygrywa oferta cenowa, która uzyska największą ilość punktów.
2) O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi drogą pocztową wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty cenowe oraz zamieści informację na stronie internetowej www.bip.orzysz.pl - zakładka Ogłoszenia i tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia: powyższy warunek będzie spełniony, jeśli wykonawca przedłoży kserokopie posiadanych uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii, oraz złoży oświadczenie o posiadanym doświadczeniu w wykonywaniu usług, które są przedmiotem zamówienia,
2) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zadania: powyższy warunek będzie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą / osobami posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie rozdziału 8 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz.2101).
7. Osoby upoważnione do kontaktu w sprawie zamówienia:
- Katarzyna Owczarek, tel. 87 424 10 65, e – mail: katarzyna.owczarek@um.orzysz.pl,
- Daniel Gawrych, tel. 87 424 15 72, e-mail: daniel.gawrych@um.orzysz.pl.
Burmistrz
Zbigniew Włodkowski
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 - Formularz oferty,
2. Załącznik nr 2 - Projekt umowy.
- Formularz ofertowy (doc) 4 gru 2017 11:57 0,06 MB
- Wzór umowy (doc) 4 gru 2017 11:57 0,13 MB