Ogłoszenie o dofinansowaniu usuwania azbestu ze środków WFOŚiGW w Olsztynie w 2017 r.
W ramach projektu realizowane będą zadania: odbiór, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest oraz demontaż, zabezpieczenie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest.
Gmina Orzysz dokona wyboru przedsiębiorcy, który wykona powyższe prace.
Dofinansowanie uzależnione będzie od otrzymanej przez Gminę Orzysz dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie. Wysokość dofinansowania ze strony Funduszu - 85% kosztów kwalifikowanych, pozostałe 15% będzie zobowiązany ponieść właściciel nieruchomości.
Realizacja zadania nie uwzględnia kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
Wnioski należy składać do 28 lutego 2017 r. w Urzędzie Miejskim w Orzyszu ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz.
Wszelkich informacji udziela pracownik Urzędu Miejskiego w Orzyszu inspektor Patrycja Ostrowska, telefonicznie pod nr 87 4241575 lub osobiście – pokój nr 12.Wnioski do pobrania na stronie internetowej www.bip.orzysz.pl w zakładce ogłoszenia , na stronie www.orzysz.pl oraz w siedzibie urzędu - pokój nr 12.
- Zarzadzenie Burmistrza (pdf) 27 sty 2017 08:04 0,53 MB
- Zal nr 1 Wniosek (doc) 27 sty 2017 08:04 0,05 MB
- Zal nr 2 (doc) 27 sty 2017 08:04 0,02 MB
- Zal nr 3 (doc) 27 sty 2017 08:04 0,03 MB
- Zal nr 4 (doc) 27 sty 2017 08:04 0,06 MB
- Zal nr 5 (doc) 27 sty 2017 08:05 0,02 MB
- Zal nr 6 (doc) 27 sty 2017 08:05 0,02 MB