Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Termin obrad VIII Sesji Rady Miejskiej w Orzyszu. Projekty uchwał

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594) zwołuję VIII sesję Rady Miejskiej w Orzyszu na dzień 29 kwietnia 2015 r. (środa) o godz. 13:00 w sali Widowiskowo-Sportowej przy Gimnazjum w Orzyszu.

Porządek dzienny:

A. Wstępne czynności organizacyjne

1. Otwarcie obrad i stwierdzenie ich prawomocności.

2. Przyjęcie protokołu z VII sesji.

3. Wybór Sekretarza obrad VIII sesji.

4. Dokonanie zmian lub uzupełnień porządku obrad VIII sesji.

5. Interpelacje radnych.

6. Wnioski i zapytania.

B. Część sprawozdawcza

7. Informacja Burmistrza o pracach między sesjami.

8. Informacja Przewodniczącego Rady o pracach Rady między sesjami.

9. Informacja Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej o przeprowadzonej kontroli.

C. Zasadnicza część obrad:

10. Funkcjonowanie jednostek podległych – stan bieżący i perspektywy na przyszłość.

D. Podjęcie uchwał w sprawach:

11. Ustalenia wysokości opłat za pobyt dziecka w Żłobku Miejskim w Orzyszu;

12. Utworzenia Rady Seniorów Gminy Orzysz oraz nadania jej statutu;

13. Wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości w drodze bezprzetargowej, na rzecz byłych dzierżawców;

14. Wydzierżawienia nieruchomości gruntowej w drodze bezprzetargowej;

15. Likwidacji jednostki budżetowej ,, Zakład Robót Publicznych” z siedzibą w Orzyszu;

16. Likwidacji Zakładu Administracji Budynków Komunalnych w Orzyszu;

17. Wprowadzenia zmian w Załączniku Nr 1 do gminnego programu ,, Orzyska Karta Dużej Rodziny;

18. Powołania Doraźnej Komisji Rady Miejskiej w sprawie rozpatrzenia skargi.

19. Zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Orzysz;

20. Zmian budżetu gminy Orzysz na rok 2015.

E. Statutowe elementy obrad:

21. Odpowiedzi na interpelacje.

22. Odpowiedzi, wyjaśnienia, informacje.

23. Zamknięcie obrad.

 

Przewodniczący Rady

/-/ Adam Myka

 

 

 

/-/ Adam MykaA. Wstępne czynności organizacyjne
1. Otwarcie obrad i stwierdzenie ich prawomocności.
2. Przyjęcie protokołu z VII sesji.
3. Wybór Sekretarza obrad VIII sesji.
4. Dokonanie zmian lub uzupełnień porządku obrad VIII sesji.
5. Interpelacje radnych.
6. Wnioski i zapytania.
B. Część sprawozdawcza
7. Informacja Burmistrza o pracach między sesjami.
8. Informacja Przewodniczącego Rady o pracach Rady między sesjami.
9. Informacja Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej o przeprowadzonej kontroli.
C. Zasadnicza część obrad:
10. Funkcjonowanie jednostek podległych – stan bieżący i perspektywy na przyszłość.
D. Podjęcie uchwał w sprawach:
11. Ustalenia wysokości opłat za pobyt dziecka w Żłobku Miejskim w Orzyszu;
12. Utworzenia Rady Seniorów Gminy Orzysz oraz nadania jej statutu;
13. Wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości w drodze bezprzetargowej, na rzecz byłych dzierżawców;
14. Wydzierżawienia nieruchomości gruntowej w drodze bezprzetargowej;
15. Likwidacji jednostki budżetowej ,, Zakład Robót Publicznych” z siedzibą w Orzyszu;
16. Likwidacji Zakładu Administracji Budynków Komunalnych w Orzyszu;
17. Wprowadzenia zmian w Załączniku Nr 1 do gminnego programu ,, Orzyska Karta Dużej Rodziny;
18. Powołania Doraźnej Komisji Rady Miejskiej w sprawie rozpatrzenia skargi.
19. Zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Orzysz;
20. Zmian budżetu gminy Orzysz na rok 2015.
E. Statutowe elementy obrad:
21. Odpowiedzi na interpelacje.
22. Odpowiedzi, wyjaśnienia, informacje.
23. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady
/-/ Adam Myka
Data powstania: niedziela, 26 kwi 2015 13:01
Data opublikowania: niedziela, 26 kwi 2015 14:25
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 19 gru 2016 11:31
Opublikował(a): Joanna Drabent
Zaakceptował(a): Joanna Drabent
Artykuł był czytany: 1510 razy