Ogłoszenie o naborze.
W związku z wdrażaniem zintegrowanego systemu gospodarki odpadami w regionie Mazurski Związek Międzygminny – Gospodarka Odpadami poszukuje pracownika na stanowisko:
Przewodniczący Zarządu
Wymiar czasu pracy - pełny etat,
Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie wyższe II stopnia lub jednolite magisterskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
• doświadczenie w pracy min 3 lata,
• prawo jazdy kat. B,
Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
• zaangażowanie w pracę, chęć podejmowania nowych wyzwań,
• umiejętność planowania i organizacji,
• dyspozycyjność.
• znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego.
Zakres zadań:
• koordynowanie budowy zintegrowanego systemu gospodarki odpadami w regionie Mazurskiego Związku Międzygminnego – Gospodarka Odpadami i wdrożenia ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
• kierowanie pracami biura, Zarządu oraz bieżącymi sprawami Związku,
• reprezentacja Związku na zewnątrz.
Oferujemy:
• stabilność zatrudnienia,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy.
Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny i życiorys (CV),
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
• oświadczenie zawierające klauzulę o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.)".
Termin i miejsce składania dokumentów:
• Wymagane dokumenty należy składać w biurze Mazurskiego Związku Międzygminnego - Gospodarka Odpadami w Giżycku, ul. Wodna 4, II piętro, tel. 87 428 43 40, fax: 87 4291375 e-mail: biuro@mzmgo.mazury.pl do dnia 20.07.2012r.
Każdy z kandydatów zostanie poinformowany o terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego.