Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

Burmistrz Orzysza o g ł a s z a nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: Sekretarz Gminy Orzysz w Urzędzie Miejskim w Orzyszu, ul. Giżycka 15, 12 – 250 Orzysz


1. Od kandydata wymaga się (wymagania niezbędne):
1) wykształcenia wyższego o kierunku administracyjno-prawnym;
2) min. 4 letniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym, w tym co najmniej
2-letniego stażu na kierowniczym stanowisku urzędniczym;
3) biegłej znajomości obsługi komputera;
4) obywatelstwa polskiego;
5) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wskazanym
stanowisku;
8) nieposzlakowanej opinii.

2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej oraz procedury administracyjnej (k.p.a.);
2) poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do klauzuli „poufne”;
3) doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań;
4) komunikatywność;
5) systematyczność;
6) dyspozycyjność;

3. Zakres zadań i odpowiedzialności:
Do głównych zadań pracownika będzie należało zapewnienie sprawnego działania Urzędu, a w szczególności:
nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza;
opracowywanie projektów zmian w regulaminie organizacyjnym, pracy i wynagradzania w Urzędzie Miejskim;
opracowywanie podziału obowiązków i opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy;
nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie;
koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami, w tym wyborami sołtysów;
koordynacja i nadzór prac remontowych w Urzędzie i zakupu środków trwałych;
kontrola wewnętrzna w Urzędzie;
kierowanie Referatem organizacyjno-administracyjnym Urzędu;

4. Wymagane dokumenty:
- CV oraz list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni
praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy
na w/w stanowisku;

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458).

5. Termin i miejsce składania dokumentów.
Dokumenty należy złożyć do dnia 28 grudnia 2010r. do godz. 9:00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Orzyszu, w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.

6. Etapy naboru i terminy opublikowania wyników.
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
1. ocena formalna złożonych dokumentów,
2. rozmowa kwalifikacyjna.
Rozmowy kwalifikacyjne z wyłonionymi po ocenie formalnej kandydatami przeprowadzone zostaną w dniu 30 grudnia 2010r. od godz. 10:00.
Informacje o wynikach publikowane będą na stronie internetowej Urzędu www.bip-orzysz.pl oraz na tablicy ogłoszeń tutejszego Urzędu, z tym że informacja o wyniku I etapu naboru opublikowana zostanie najpóźniej w dniu 28 grudnia 2010 roku, natomiast informacja o wynikach II etapu najpóźniej w dniu 31 grudnia 2010 roku.


(-) Tomasz Jakub Sulima
Burmistrz Orzysza

Orzysz, dn. 17 grudnia 2010 r.



Data powstania: piątek, 17 gru 2010 08:12
Data opublikowania: piątek, 17 gru 2010 08:26
Data przejścia do archiwum: czwartek, 30 gru 2010 08:34
Opublikował(a): Władysław Pszczółkowski
Zaakceptował(a): Władysław Pszczółkowski
Artykuł był czytany: 2082 razy