PROCEDURA PRZYJMOWANIA ZEWNĘTRZNYCH ZGŁOSZEŃ NARUSZENIA PRAWA
Procedura określa zasady i tryb zgłaszania przez Sygnalistów informacji o naruszeniu prawa.
System przyjmowania zgłoszeń umożliwia zgłaszanie naruszeń prawa za pośrednictwem specjalnych, łatwo dostępnych kanałów, w sposób zapewniający rzetelne i niezależne rozpoznanie zgłoszenia oraz w sposób zapewniający ochronę Sygnalisty przed działaniami o charakterze odwetowym, represyjnym, dyskryminacyjnym lub innym rodzajem niesprawiedliwego traktowania w związku z dokonanym zgłoszeniem.
Zgłoszenie może być dokonane za pomocą następujących Kanałów Zgłaszania:
- na adres do korespondencji: 12-250 Orzysz z dopiskiem: sygnalista – zgłoszenie;
- poprzez e-mail na adres zgłoszenieZW@um.orzysz.pl, tytuł maila: sygnalista – zgłoszenie;
- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą lub adres do doręczeń elektronicznych z wykorzystaniem formularza;
- ustnie podczas bezpośredniego spotkania, zorganizowanego w terminie 14 dni od otrzymania wniosku o taką formę zgłoszenia.
Wyjaśnień w tej kwestii udziela Sekretarz Gminy osobiście w pok. 118 w budynku Ratusza przy ulicy Rynek 3 w Orzyszu oraz telefonicznie pod nr tel. 87 30 70 959.
Szczegóły procedury w załączonym zarządzeniu.
Pliki do pobrania:
-
PROCEDURA PRZYJMOWANIA ZEWNĘTRZNYCH ZGŁOSZEŃ NARUSZENIA PRAWA (pdf)
20 gru 2024 10:31
0,4 MB