Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIA O NABORZE

Orzysz, dn. 2007.10.31
OrSO.III.1110-3/07

OGŁOSZENIA O NABORZE


BURMISTRZ ORZYSZA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE MIEJSKIM W ORZYSZU:

1. Określenie stanowiska urzędniczego: - Specjalista d.s. pozyskiwania środków zewnętrznych.

2. Niezbędne wymagania dotyczące kandydatów:

1) jest obywatelem polskim,
2) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
4) posiada co najmniej wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
5) posiada minimum 5 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym w administracji samorządowej,
6) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,
7) cieszy się nieposzlakowaną opinią.

3. Przewidywany zakres wykonywanych zadań:
Realizacja zadań dotyczących pozyskiwania środków na tzw. Projekty „twarde", infrastrukturalne ze środków Unii Europejskiej oraz środków krajowych tj.:
1. przygotowywanie propozycji dotyczących zadań gminy kwalifikujących się do wsparcia w ramach funduszy UE i innych pozabudżetowych środków pomocowych;
2. przygotowywanie i opracowywanie merytoryczne wniosków aplikacyjnych o pozyskiwanie środków;
3. przygotowywanie i zbieranie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosków o dofinansowanie;
4. prowadzenie ewidencji projektów;
5. koordynacja prac wykonywanych przez inne komórki organizacyjne urzędu miejskiego i jednostki organizacyjne w zakresie przygotowania wniosków o dofinansowanie projektów;
6. ścisła współpraca z Urzędem Marszałkowskim oraz innymi instytucjami w fazie przygotowawczej wniosku jak również w trakcie oceny całego projektu;
7. monitorowanie obowiązujących dokumentów programowych takich jak np.: Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia, Narodowa Strategia Spójności, PO, RPO Warmia i Mazury i innych;
8. informowanie Burmistrza o zagrożeniach związanych ze zmianami programowymi funduszy strukturalnych;
9. monitoring i koordynacja zadań w zakresie przygotowania i wdrażania Planu Rozwoju Lokalnego, Strategii Rozwoju Gminy, Lokalnego Programu Rewitalizacji Obszarów powojskowych i poprzemysłowych Miasta Orzysz, Strategię Rozwoju Polityki Społecznej Miasta i Gminy Orzysz,. Strategii Informatyzacji Miasta i Gminy;
10. przygotowywanie i sporządzanie zapytań ofertowych do firm konsultingowych w przypadku zlecenia na zewnątrz opracowania dokumentów i ścisła współpraca i koordynacja prac związanych z opracowaniem studiów wykonalności;
11. przygotowywanie propozycji do rocznych i wieloletnich planów rozwoju i programów inwestycyjnych w zakresie projektów tzw. „twardych";
12. współpraca z wydziałami Urzędu Miejskiego i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie wykorzystania programów pomocowych do realizacji zadań gminy;
13. prowadzenie sprawozdawczości z zakresu swojego działania dla potrzeb wewnętrznych i organów nadrzędnych;
14. ścisła współpraca z Wydziałem Finansowym w zakresie planowania, wykorzystania i rozliczania środków finansowych;
15. współpraca z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie finansowania przedsięwzięć wspólnych;
16. współpraca z komisjami stałymi Rady Miejskiej.

4. Wymagane dokumenty :

4.1. Na dokumenty aplikacyjne składają się:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy. Druk kwestionariusza osobowego podany jest pod ogłoszeniem.
Druk ten można również pobrać w pokoju Nr 14 w Urzędzie Miejskim w Orzyszu.
Kwestionariusz powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych z realizacją procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 326 ze zm.) oraz ustawą z 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).”
2) wniosek – podanie o zatrudnienie na stanowisku specjalisty d.s. pozyskiwania środków zewnętrznych Urzędzie Miejskim w Orzyszu, z podaniem motywacji ubiegania się o w/w stanowisko, ze szczegółowym opisem przebiegu praktyki zawodowej i opisem zakresu wykonywanych dotychczas obowiązków i posiadanych uprawnień. Wniosek powinien być napisany własnoręcznie (wyłącznie) i podpisany. UWAGA: Wniosek napisany w inny sposób (np. na komputerze) nie będzie spełniał warunków podanych w ogłoszeniu o naborze i nie będzie dalej rozpatrywany;
3) dokument poświadczający wykształcenie (kserokopia dyplomu lub świadectwa ukończenia nauki –szkoły w kierunku zgodnym z zapotrzebowaniem wyszczególnionym w ustępie 1 ogłoszenia.
4) oświadczenie (oddzielny dokument) o nie karalności za przestępstwa popełnione lub wypis z Krajowego Rejestru Karnego, wydanego nie później niż 6 miesięcy przed terminem ogłoszenia o naborze na stanowisko urzędnicze;
5) oświadczenie (oddzielny dokument) o nie karalności za przestępstwo skarbowe opatrzone danymi kandydata oraz datą i czytelnym podpisem,
6) oświadczenie (oddzielny dokument), że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych opatrzone danymi kandydata oraz datą i czytelnym podpisem,
7) aktualne zaświadczenie lekarskie stwierdzające, że kandydat może być zatrudniony na stanowisku urzędniczym w urzędzie miejskim. Zaświadczenie lekarskie wymagane będzie tylko od kandydata, z którym podpisywana będzie umowa o pracę (może być dostarczona przed podpisaniem umowy o pracę)

Uwaga: kandydat może przedłożyć inne dodatkowe dokumenty, które jego zdaniem świadczą o jego umiejętnościach i mogą wpływać na decyzję o zatrudnieniu np. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje itp.

4.2. Dokumenty aplikacyjne składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie mogą mieć tylko formę pisemną,

4.3. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyj¬nych poza ogłoszeniem.

5. Określenie miejsca i terminu składania wymaganych dokumentów:

5.1. Wymagane dokumenty, o których mowa w ust. 4 należy składać oso¬biście w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Orzyszu w dni robocze, w godzinach urzędowania, w terminie do 14 listopada 2007 r. lub przesłać przesyłką listową poleconą, nadaną w polskim urzędzie pocztowym najpóźniej w dniu 14 listopada 2007, na adres: „Urząd Miejski w Orzyszu;
12-250 Orzysz ul. Giżycka 15”, z dopiskiem: „Dotyczy naboru”.

5.2. Dokumenty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane (będą odesłane bez rozpatrzenia).

5.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.orzysz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Orzyszu.


6. Dalszy tok postępowania:
Do przeprowadzenia analizy dokumen¬tów aplikacyjnych i wstępnej selekcji kandydatów zostanie powołany „Zespół oceniający”, który po przeprowadzeniu wstępnej oceny przedłoży Burmistrzowi propozycję dotyczącą kandydatów spełniających wymogi formalne i na tej podstawie nastąpi:
a) ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają wymaga¬nia formalne,
b) selekcja końcowa kandydatów na podstawie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, w tym:
• zaprezentowanie siebie, swojego wykształcenia i doświadczenia zawodowego,
• przekazanie wyobrażeń, co do pracy na nowym stanowisku,
• udzielanie odpowiedzi na pytania zadawane przez członków zespołu oceniającego,
c) sporządzenie protokółu z przeprowadzonego nabo¬ru oraz wskazanie Burmistrzowi najlepszego kandydata lub kandydatów na stanowisko, na które był przeprowadzony nabór,
d) podjęcie decyzji o zatrudnieniu i podpisanie umowy o pracę.

7. Wynik postępowania zostanie ogłoszony w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Orzyszu.

Burmistrz Orzysza
(-) Jan Aleszczyk





















Kwestionariusz osobowy

1. Imię (imiona ) i nazwisko ................................................................................................................................................................
2. Imiona rodziców ................................................................................................................................................................
3. Data i miejsce urodzenia
................................................................................................................................................................
4. Obywatelstwo ................................................................................................................................................................

5. Numer ewidencji ( PESEL ) l l l l l l l l l l l l
6. Numer identyfikacji podatkowej ( NIP) l l l l-l l l l-l l l- l I l
7. Miejsce zamieszkania: ....................................................................................................................................................................
(dokładny adres wraz z kodem pocztowym ) (nr telefonu )
Adres do korespondencji......................................................................................................................................
( dokładny adres wraz z kodem pocztowym ) ( nr telefonu )
8. Wykształcenie ....................................................................................................................................................................
- nazwa szkoły i rok ukończenia .......................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................


Zawód
Specjalność
Stopień
Tytuł zawodowy – naukowy






9. Wykształcenie uzupełniające podać datę ukończenia lub rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania:
kursy –nazwa i rok ukończenia studia podyplomowe –nazwa i rok ukończenia


10. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia oraz inne okresy równorzędne z okresami zatrudnienia:
okres Nazwa i adres pracodawcy Stanowisko
od do


11. Dodatkowe uprawnienia, umiejętności-i zainteresowania:

1) języki obce:
Stopień znajomości i rodzaje znanych języków obcych (wpisać nazwę języka w odpowiedniej rubryce)
słaba biegła




2) posiadane Prawo jazdy .............................................................................................

3) znajomość obsługi komputera (wymienić i podać stopień znajomości systemów operacyjnych oraz
programów)............................... ......................................................................................... ........................
............................................................................................................................................. ........................

4) inne umiejętności: ................................................................................................................................... .....................................................................................................................................................................
........................................................................ ............... ............................................................................
12. Stan rodzinny (imiona i nazwiska oraz daty urodzenia współmałżonka i dzieci, w przypadku braku wpisać „Nie dotyczy):

1).................................................................. 2)..........................................................................

3)..................................................................... 4)..........................................................................

5).................................................................... 6).........................................................................

13. Powszechny obowiązek obrony:
a) stosunek do powszechnego obowiązku obrony ...................................................................................
b) stopień wojskowy ...................................................... numer specjalności wojskowej .............................
c) przynależność ewidencyjna do WKU ..................................................................................................
d) numer książeczki wojskowej ..............................................................................................................
e) przydział mobilizacyjny do sił zbrojnych RP ........................................................................................
14. Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1, 2, 3, i 5 są zgodne z dowodem osobistym seria ...................... Nr................................ wydanym przez.............................................. w dniu .......................................................
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych z realizacją procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 326 ze zm.) oraz ustawą z 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).”

................................... ....................................................
Miejscowość i data podpis osoby składającej kwestionariusz
Data powstania: środa, 31 paź 2007 14:26
Data opublikowania: środa, 31 paź 2007 14:27
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 19 lis 2007 11:58
Opublikował(a): Jarosław Marcinkiewicz
Zaakceptował(a): Jarosław Marcinkiewicz
Artykuł był czytany: 2253 razy