WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O PRZEZNACZENIU TERENU ZGODNIE Z MIEJSCOWYM PLANEM ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Planowania i Ochrony Środowiska (pokój 212) nr tel. 600 902 894
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie zaświadczenia z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Orzysz. Wniosek należy złożyć w siedzibie Urzędu pok. nr 004 (parter - Punkt Obsługi Interesanta).
Gdzie odebrać formularze:
Do pobrania w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Planowania i Ochrony Środowiska (pokój 212) lub do pobrania na stronie internetowej www.bip.orzysz.pl
Opłaty:
Opłata skarbowa - 17 zł. Należy ją uiścić w kasie Urzędu Miejskiego w pok. 26, bądź też przesłać na konto bankowe: 67 9364 0000 2003 0001 9817 0001
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
W terminie 14 dni od daty złożenia wniosku
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. 2012.1282 z późn. zm.)
Opracował
Daniel Gawrych
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Daniel Gawrych
Data sporządzenia
piątek, 10 lip 2015 09:20
Data zatwierdzenia
piątek, 10 lip 2015 09:39
Pliki do pobrania:
- wniosek zaswiadczenie.pdf (pdf) 10 lip 2015 09:30 0,02 MB